Harri Heliövaara - Tour-tason nelinpeliexpertti

GSM ja Challenger-titteli Heliövaara/Laaksonen 6-3, 6-4.
Komea suoritus. Yksi erämenetys koko Charlottesvillen turnauksessa.

6 tykkäystä

Jes jes! Todella upeaa!

Harri ja Henri joutuivat dubbelin karsintaan ja pelaavat ekalla kierroksella paria Kevin King/Patrick Harper vastaan. Matsi pitäisi olla seuraava ykköskentällä (vaikka jossain oli että matsi on eka seuraavalla vapaalla kentällä). Stream on alla:

https://livestream.com/ATP/events/8443157

64 61 Harrille ja Henkalle, seuraavana Cacic/Khabibulin

2 tykkäystä

Mistä voi seurata Harrin ja Henrin ottelua.

Haastajakisoissa löytyy yleensä ATP:n omien sivujen kautta. Paitsi ettei juuri tuolta viitoskentältä näy tulevan kuvaa.

ensimmäisessä erässä turpiin 6-7.

Livescore?

Livescore löytyy virallisilta ATP-sivuilta.
Toisessa erässä Harri/Henri *5-3 johtoon
Erävoitto 6-3
MTB Harrin ja Henrin *4-1 tuplabreikkijohdossa
10-8, eli karsinnat läpäisty.

5 tykkäystä

Laita tämä linkki kirjanmerkkeihin: https://livestream.com/ATP. Se on ATP:n virallinen stream CH-otteluihin. Eli tuolta tulee kaikki ottelut, jotka näytetään.

1 tykkäys

Joku virhe palstalla? Minun ja FF:n viestit sekosivat.
Piti sanoa että Harri/Henrin voittoputki päättyi. Kanadalaispari voitti 64 36 10-2.

Törkeätä toimintaa järjestäjiltä,
Laittavat poijat karsimaan, ja henri pelaamaan ottelunsa juuri ennen dubbelia. Ei voinut laittaa Henrin ottelua aamupäivälle.

Eli jos oisin Harri niin en ikiniä enää pelaisi kyseisessä turnauksessa.

Harri on Champaign:issa suoraan pääsarjassa kaksinpelissä ja vastustajana karsija.

2 tykkäystä

Mä oon aina ollut sitä mieltä että hapesta leivotaan vielä kaksarissa solidi top-100 nimi… Kämmen ja syöttö on jo top-25 tasoa mutta jalkatyö vaatii parannusta. Asenteesta se ei jää kii, go Harri!

1 tykkäys

Huumorimiehiä tämä animaatiohahmo!

1 tykkäys

Ei ole mahdoton rasti tänään Hapen voittaa CH-kisassa Torpegaard… Tanskalainen kylläkin 1.40 suosikki tuossa, mutta en pidä kovinkaan hyvänä vetona miestä betsata tuolla kertoimella. Otin vain yli 21,5 peliä tuohon kun kaksi pelaaja jotka viihtyvät sisäkovalla, ja hyvät syötöt.

Jotenkin näkisin että voisi yllättää… Ja onhan Harrilla parempi rankingin (hymiö).

Oho, Heliövaara sai murron vihdoin heti tokan alkuun! Saas kattoo kestääkö pää syöttää loppu erä puhtaasti. Ekassa erässä ei kestänyt yhtään kun Torpegaard sai murtopallon.

Edit. jäätävää peliä kun ei kaveri pysty yhtään murtopalloa seivaamaan indoorsilla…

Tanskalainen heittelee tuplia, ja Heliövaara nappaa murron ja syöttää erästä :smiley:

Hape Heliövaara, tämä on henkilökohtainen kiitollisuuden osoitus sinulle. Toit juuri minulle rahaa hyvällä 1.90 kertoimella, kun jaksoit taistella toisessa erässä ja vielä voitit sen vaikka kukaan muu ei sinuun uskonut. Hyvä Harri :muscle::sunglasses:

1 tykkäys

Harri kaatui ja pitelee nilkkaansa *5-4 40-0 tilanteessa. Taisi nilkka jotenkin nyrjähtää?
Nilkka teipataan fyssarin toimesta.
Voitto kuitenkin syöttö volleyllä 40-30 tilanteesta.

3 tykkäystä