”Aika fantastisen iloinen ja onnellinen olo. Ei pelkästään finaalipaikasta vaan samalla varmistui maailmanlistan ykkössija vielä syntymäpäivänä. Kyllä tässä oli aika upea päivä Pariisissa tänään, voidaan olla ylpeitä siitä, mitä saavutettiin”
”Ottelu oli älyttömän tiukka ja uskomatonta, että kolmas perättäinen matsi samoin lukemin 6-3, 6-4. Tänään kuitenkin meitä testattiin ihan erilailla. Onnistuttiin pitämään oma taso ja kaikista tärkeintä oli, että pystyttiin pysymään hetkessä kiinni. Yleisö oli meitä vastaan ja toisessa erässä oltiin muutaman kerran tosi tiukassa paikassa, mutta uskottiin, että meidän paras peli riittää ja pystytään paineen alla tekemään oikeita ratkaisuja”
”On se aikamoinen unelma saavuttaa maailmanlistan ykköspaikka. Se ei tuntunut ikinä realistiselta tavoitteelta mun nuoruusvuosina tai muutamakaan vuosi takaperin. Tässä sitä ollaan – viime vuonna oltiin yhden matsin päässä ja silloin oli vähän sellainen fiilis, että siinäkö se paikka oli, mutta se tuli uudestaan ja nyt mentiin kertaheitolla viivan yli. Ylpeitä voidaan olla itsestämme ja koko tiimistä”
” Kuten lukemat kertovat, aika upea ottelu meiltä. Meillä oli itse asiassa samat lukemat kolmannella kierroksella ja puolivälierässä eli kolmas ottelu peräkkäin täsmällisesti samoin lukemin”
”Mielenkiintoinen polkuhan tämä on ollut. Viime vuonna olimme lähellä, yhden ottelun päässä. Tuntui siltä, että emme osanneet käsitellä sitä tilannetta. Onko siitä opittu? On paljon”
”Oman tiimin kanssa kaikki on nyt käsitelty ennakkoon paljon paremmin. Totta kai olen itsekin kehittynyt, mutta olen tehnyt myös suuresti töitä sen eteen, että pystyn keskittymään pelaamisen ja siirtämään paineen pois kehosta silloin, kun pitää onnistua.”
”Ensimmäisen erän peli oli ihan uskomattoman vahvaa. Toisessa saatiin aikainen murto ja pidettiin huoli siitä, ettemme luovu johdosta. Yleisö totta kai kannusti (ranskalaisia) vastustajia. Pystyimme elämään hetkessä ja keskittymään piste kerrallaan”
”Aika kiva fiilis, että saa kolme onnistumista samalle päivälle, jos syntymäpäivää voi tässä iässä onnistumiseksi kutsua. Muutamia katkerampiakin syntymäpäiviä on ollut, kun se osuu tähän Ranskan avoimiin, emmekä olleet aikasemmin edenneet puolivälieriä pidemmälle. Nyt olemme aika iloisia”
”Aika kiva tilanne siinä mielessä, että meillä on välipäivä. Tänään henkinen lataus aavistuksen purkautuu, mutta se on ihan normaalia. Meillä on huomenna treenipäivä ja mahdollisuus keskittää ajatukset olennaiseen.”
”Maailmanlistan ykköspaikka on makea bonus, mutta haluamme tietenkin voittaa kilpailun. Meillä on valtavan hyvä tilasto Grand Slam -finaaleista: Olemme pelanneet kahdesti ja voittaneet molemmat tiukat ottelut”