Henri Kontinen

Rooma master 1. kierros: K/P-Albot/Basilashvili.

Vaarallisia…

Seuraava vastus: Pella/Schwartzman.

1 tykkäys

Kon/Peella vastustajaparin molemmille pelaajille juuri 2. kierroksen häviöt alla, mutta nämä pelasivat kumpikin silloin Joao Sousan parina.

Madrid: Pella/Sousa - K/P: 4-6, 7-6(11), 11-9
Monte Carlo: Schwartzmann/Sousa - K/P 6-4, 6-3.

Jokohan nyt tuuli tai tuuri kääntyy, kun Sousa (joka jo Carreno-Bustan kanssa lensi ulos Rooman nelinpelissä) pudotettiin pois Argentiinan poikien yhyttäessä taas toisensa.

28-vuotiaan Pellan (ATP 21) valmentaja on muuten Jose Acasuso, joka pelasi Jarkkoa vastaan kerran ja hävisi.
26-vuotiaasta, pienikokoista Schwartzmania (ATP 21) valmentaa toinen tuttu, Juan Ignacio Chela, joka kohtasi Jarkon 7 kertaa voittaen niistä neljä.

Kon/Pee luovutuksella puolivälierään.

Pella/Schwartzman vetäytyi. Kubot/Melo kvartsissa vastassa vielä tänään.

Ranskassa ekalla kierroksella Mayer/Sousa vastassa, tokalla voittaja pareista Fucsovics/Lindstedt tai Demoliner/Sharan.

K/P kentällä tänään n. klo 14.

Ottelu näkyy Yle Areenasta:

image

2 tykkäystä

Vai, että Meyer ja Souza :face_with_monocle:
Miten meni noin niinku omasta mielestä yle?

1 tykkäys

Se on kylläkin Mayer; YLE yleensäkin on aika huolimaton oikeinkirotuksessa😏

Ja sen lisäksi kentällä ei ole brasialaista Souzaa :laughing:

Muistakaa muuten valita areenan ruudun alareunan asetuksista 1080p laaduksi, mulla meni “auto”-asetuksella pikselimössöksi.

Onko mahdollista saada tennistä radioselostuksena? Se olisi kiehtovaa kun voisi selostaa myös pisteiden aikana koska kuuntelusta vain kyse.
Mitä tulee pikselimössökuvaan, niin se kelpaa minulle hyvin. Aina hyvä muistaa minkä tasoinen kuva oli 80-luvulla, saati 60-luvun olympialähetyksissä kun niitäkin joskus näytetty. Hyvin kelpasi kansalle ja jännitys taisi olla epäselvällä kuvalla suurempaa kuin tarkalla kuvalla nykypäivänä, jolloin huomio menee valittamiseen ties mistä yksityiskohdista ja mikään ei kelpaa.
Kukin tavallaan. Toki onhan se hyvä katsojan nähdä mihin kohtaan pallo putoaa. Sen tarkempaa ei tarvitse välttämättä olla.

Pari ihan siedettävää suoritusta matsin kahteen viimeiseen pisteeseen Henkalta.

2 tykkäystä

Vaimoni Kaisi sanoi, että hei Kontinen pelaa just kakkosella.
Olin riemuissani ja näin koko matsin, kun peli oli vasta 1-1.
Olin luullut, että nelurikaavio tiedossa vasta keskiviikkona.
Joskus käy näinkin.

Matsi oli ihan kiva. Vastus ei ollut ihan helppo. Edellisen Aussi-openin semivastus.
KonPeen tekeminen näytti laadukkaalta ja lupauksia herättävältä. Eiku eteenpäin!

Pelin tiedotuksesta ja varsinkaan selostajasta en kyllä jaksa olla kovin innostunut.

K/P:n seuraava vastus on Demoliner BRA/ Sharan IND.

Ottelu huomenna heti klo 12 kentällä 7. Vähän oftopiccia mutta duppelissa on parinvaihto viikot huippuparien kesken. Murray/Soares ja Marach/Pavic hajoaa ja tulossa on Soares/Pavic ja Murray/N.Skupski.

2 tykkäystä

Henkan dubbeli taas huomenna Ylen päivän matsi! :+1:t2:

1 tykkäys

Aikataulun mukaan alkaa klo 13.
Näytetäänkö silloin livenä Yle Areenalta?

Klo 12.

1 tykkäys