Henri Laaksonen - Sveitsin suomalainen CH-pelaaja

Nyt 6-4 3-6 5-2* !!

Ed.
6-4 3-6 6-2

3 tykkäystä

Toisella murto- ja ottelupallolla voitto !!

Voitollaan Zhangista Henri nousee ensi viikolla rankingissa parhaimmillaan sijalle ATP92 uuteen ennätykseensä. Tämän hetkinen paras ranking on ATP93. Henrin takana on kuitenkin vielä jopa 10 pelaajaa joilla on mahdollisuus vielä nousta Henrin ohi - joku/pari sen hyvin tekeekin. Finaalipaikalla semin voittamalla Henrin paras ranking voi nousta jo sijalle ATP80 ja turnausvoitolla parhaimmillaan peräti sijalle ATP69.

Henri taisi jo tällä voitollaan Zhangista varmistaa paikkansa AusOpenin pääsarjassa vai kuinka?

1 tykkäys

Laaksosella on syksyllä vielä CH-turnausvoiton pisteet puolustettavana, joten ei aivan vielä riitä Australian pääsarjaan, mutta ei kaukana enää.
Hurjaa, Laaksosen paras ATP-menestys nyt samaa tasoa kuin Veli Paloheimolla ja Aki Rahusella!
Nyt vain ikätoveri Dzumhurista mallia ja ATP-turnausvoittoon alhaisilta rankingeilta puskista. Toki Laaksoselta se olisi vielä yllättävämpää kuin oli bosnialaiselta Pietarissa. Eiköhän semissä ole pientä saumaa olemassa Goffinia tai Youngia vastaan. Hieno finaali tarjolla A.Zvereviä vastaan?

2 tykkäystä

Olen ehtinyt katsoa Shenzenistä vain tämän päivän pelin pari viimeistä peliä, mutta vaikutti että Henri pelasi paljon aikaisempaa aggressiivisemmin etenkin omassa syötössään, kämmenmoukaria riskirajoilla. Näyttäviä palloja. Liekö muuttanut pelistrategiaansa vai oliko vain hetkellinen juttu?

Goffin tulee semissä vastaan. Goffin ei ole mielestäni ollut tässä syyskaudellakaan ihan parhaassa iskussaan, jospa Henrin oma peli kulkisi hyvin, niin voisi olla todella mielenkiintoinen semi huomen aamuna !

Johtui osittain varmaan vastustajastakin. Jos Henri ei olisi ollut itse aktiivinen, Zhang olisi päässyt dominoimaan painavilla lyönneillään. Ainahan Henri on pelannut aggressiivisesti ja hakenut kämmenellä ratkaisua. En nähnyt niin suurta muutosta aiempaan. Jalkatyö on parantunut ja ykkössyöttöön tullut varmuutta, niin tuota aggressiivista taktiikkaa on helpompi toteuttaa.

3 tykkäystä

Goffin saattaa olla painajaismainen match-up Henrille.

Tosiaan Goffin ei ole ollut parhaassa iskuna tänä syksynä, tai oikeastaan loppukesän jälkeen mutta täällä peli taas kulkenut ainakin tulosten perusteella ja sehän näissä " top" äijissä on niin kuin itsekin sanovat että ovat parhaimmillaan loppuviikosta kun tosipelit alkavat, joten näkisin kanssa että worst case scenario voi olla tässä aika ruma Henkalle… Joku 6-3, 6-2 ei yllättäisi mutta parhaassa tapauksessa uskon että voi olla todella tiukkakin matsi, ja Henkka jopa erän viedä. Tosin voitto tuollaisesta parhaassa iskussa top-15 tason äijästä on minun mielestäni vielä aika kaukainen unelma, koska Henkalla ollut kyllä kaikella kunnioituksella todella helppo kaavio ATP-semeihin.

2 tykkäystä

Laaksonen vs Goffin ATP12 alkamassa.
Streamilinkkiä joutuu taas pyytämään, löytyykö?

http://live.robinwidget.org/streamvideo8/laaksonen-vs-goffin-atp-shenzhen-live-stream-4470101.html

kannattaa lisätä bookmarkkeihin livescorehunter.com-sieltä oon kattonu kaikki urkat ihan ok laadulla

kävi miten kävi mutta laaksonen pelaa jäätävän hienoa peliä

Livescorehunter tuttu palvelu jo vuosikymmenen ajan, mutta puhelimessa en saa yhteyttä ilman linkkiä ja olen matkalla nyt ilman läppäriä. Puhelimella saan auki suoran linkin mutta en muutoin.
Kiitos.
Edit. Jaa tuo linkki ei auennut kuten eilinen linkki joka eri palvelun.

tämä linkki näyttää päivän tennikset-sieltä voi klikata laaksosen matsin
http://www.zorrostream.com/tennis-live-streaming-video.html

laaksosen peli on kyllä isompaa ku goffinin-saa nähä kestääkö varmuus-huikeeta kyllä seurata miten henrin peli kehittynyt-olin talin parvella kattomassa aikanaa henri-wennäkoski, tais olla p18 sm finaali-max vei silloin

5-6 henri syöttää, mennäänkö taiskaan…hieno nähä myös junnu koutsini leppänen katsomossa

brutaalia murjomista, goffin telineissä henrin fore pommien/ison serven edessä-taiska!

3-3, tiukkaa on

ei maistu, oli jo settipallo-6-6…voihan räkä, pari helpohkoo kämmen mokaa ja 9-7 goffin