Suomalaispelaajien otteluseuranta 2026

Vukic luovutti w/o.

2 tykkäystä

Herbert oli se, joka murrettiin, ja vieläpä 2 kertaa tässä pelissä.

1 tykkäys

Juu nyt meni sanat sekasin. Tietenkin Halysia meinasin. Herbert teki vieläpä tuplia turhan monta

Olin niin onnesta soikiana :upside_down_face::laughing:

Henry syötti Halysin hajalle… eikä sit kestäny enää, kun Herbert rupes tuplaa murtopalloissa… :tennis::blush::+1:

Oton tuntuman haku käynnissä. 1-1 Mutta livestream ei näy.

Challenger-TV:stä näkyy.

  1. erä vastustajille 12-10 TB:ssä.

Tappio tuli nelinpelissä kiinalaisparille:
Harris/Virtanen - Bu/Zhang: 6-7(10), 3-6.

Otto vs Romano lämmittely käynnissä…

Otto avaa syötönmurrolla…Romano missasi kolme kämmentä, joista kaksi tosi heikkoa virhettä.1-Romano aiheutti todellista vaaraa puolustamalla ja palloa pitämällä elossa tosi hyvin, Otto pelasti kolme murtopalloa ja pito…2-0
Romanolta todella vahvaa syöttämistä kolme ässää…2-1…Mielestäni Romano on lyönyt pöytään eräänlaisen statementin, ei tule Otolle helppoa matsia, olisi syytä pitää syötöistä kiinni.
Otto sai nyt helpomman pidon…3-1
Romano läpäisee tukalan 15-40 tilanteen, Otolta turhan arka kämmenvirhe ensimmäiseen murtopalloon, jälkimmäinen Romanon kakkossyöttö “too good”…3-2
Otolle rutiinipito, osoitti taitoa myös verkolla…4-2
Romano läpäisee yhteensä kolme murtopalloa, joista kaksi vahvoja suorituksia, viimeisin murtopallo oli lähellä tuottaa Otolle tulosta rystysyötönpalautuksella, mutta meni aavistuksen pitkäksi…4-3
Otolta laadukasta kakkossyöttämistä…5-3
Romanolla pientä aaltoilua syöttövuoron sisällä, mutta kuitenkin suht. vaivaton pito…5-4
Otolta ottelun parhainta syöttötyöskentelyä erän tärkeimpään gameen ja avauserän nimiin…
6-4..Avauserä oli selvä kohennus esim. Zhang otteluun.

Avauserä Otolle 6-4

Otolle nappasi viimein neljäs murtopallo, johon Romanolle kämmenstopparivirhe…1-0
Otolta tehokasta työtä omalla syötöllään ja kohokohta ahdistetusta asemasta kämmenwinner…2-0
Romano pitää tällä kertaa…2-1…Romanolle ilmeisesti MTO olkapäähän liittyen.
Otolta tosi vakuuttava pito, ei tullut pallo takaisin kenttään…3-1
Romano selvittää yhden murtopallon laadukkalla rystylinjakäännöllä, sen perään Otolle pari huonompaa kämmenpalautusta…3-2
Otolta syöttövuoron alkuun kehno rystyvolley, perään pari vaikeuskertoimeltaan vaikeaa olevaa kämmenwinneriä ja loppu syötöillä…4-2
Romano pitää suht. vaivattomasti, vaikka Otto saikin pari pistettä itselleen…4-3, Otolla ollut toistaiseksi tänään kämmen rautaa.
Otto pääsee ulos ahdingosta, josta tuli 0-30 tilanne heikoilla virheillä ja vastustaja pääsi lopulta yhteen murtopalloon käsiksi, mutta ei onnistunut murtamaan…5-3
Romanolle pitkästä aikaa puhdas pito, ei ole tullut hetkeen…5-4
Otto piti homman lopulta hallussa kelpo syötöillä…6-4

GSM Otto 6-4 6-4

7 tykkäystä

Kolme helppoa kämmenvirhettä ja yksi tupla Romanolle heti ekassa syöttövuorossa → murto Otolle

Ei oikein meinannut murtopallot kelvata Otolle. Yhdeksäs toi tuloksen.

Otolla oli tänään ihan laadukas kokonaisuus, ehkä odotettua parempaa työtä…Ehkä se itseluottamus pikkuhiljaa paranee, vaikka jonkun verran haasteita avainpisteissä.

1 tykkäys

Taas mennään… 1-1 ekojen syöttövuorojen jälkeen :tennis::tennis::tennis:
Kierteet tekee temppujaan massalla. :tennis::blush::+1:

Harrin ykkönen ei osu.

Sit osu 40-40

Onko jotain jäykkyyttä selässä tms? Vähän Harrin liike ja syöttö näyttävät normaalista poikkeavilta.

…HH:lla jännitystä ja Harrin ykkönen hakee suht viileessä säässä 18° :tennis:

Aika vaisu alku HHlta. Toivottavasti selviävät ilman murtoa.

Harrin kehonkieli ainakin alussa aika varovainen. Eiköhän se Diesel tosta verry.

Harrilla ollut tosi vaikea alku, oikeastaan vain verkolla mennyt ihan ok. Patten ei ole myöskään onnistunut parhaimpaansa, mutta vähän paremmin kuitenkin kuin Harri.

Noin!
Joko herää?

”3-3..

Ei herää..
3-4”..

Harrilla vissiin yhtä monta tuplaa kuin ykkösia ruudussa. Vaikea voittaa näin.

Harrilla selvästi kropan kierron kanssa haasteita, kaikki tapahtuu liian hitaasti suunnanmuutoslyöntien kannalta.