Suomalaisten otteluseuranta 2019

Ruusuvuori kyllä kovassa iskussa ollut koko viikon. Hurjaa lyömistä laidasta laitaan tässäkin matsissa.

4 tykkäystä

Hyvä Eeemiiil!

Sääli että tuo FF on lomilla. Olisi kiva seurata josko Emil jo vanhan laskun mukaan uhkaa Harrin ykkössijaa.

Olikos se nyt sitten se vuoden ensimmäinen ATP-piste suomalaiselle?

2 tykkäystä

Katso ilotulitusta taivaalla ja väentungosta torilla. Kyllä se taisi olla.
Mutta eikös se yhdestä puolukasta aikoinaan lähtenyt koko Suomi nousuun…

Ootelkaa ihan rauhassa.
Kohta Henkka pääsee massalle. Siitä lähtee.

Mikä? Miesten Tenniksen(kaksinpelin) paluu huipulle? Aika paljon taitaa nyt riippua Emilin tuloksista.

Emilin finaali 10 minuutin päästä ITF:n striimissä. Taidan itse keskittyä nyt itse matsiin ja kommentoin sitten jälkikäteen jos kommentoin.

Ensimmäinen murto Emilille 5. pelissä.

  1. erä Emilille 6-2
2 tykkäystä

Toisen erän alkuun Emil murtaa jälleen, hyvältä näyttää.

2 tykkäystä

Voitto kotiin 6-2,7-5

2 tykkäystä

Aika erikoista, että naisten ja miesten finaali pelataan samaan aikaan viereisillä kentillä ja ilman väliverkkoa. Luulisi olevan katsojille miellyttävämpää katsoa yhtä matsia kerrallaan.

Hyvää tekevä voitto Henrille ja Johnille Monacon auringon alla: 7-6 (6), 6-3. Näin!

3 tykkäystä

https://livestream.com/ATP/events/8641055
Heliövaaran karsintamatsi Sarasotasta livestreamista, yllättävää.

1 tykkäys

Helppo voitto tuli. Onko tällä yhdellä voitolla jo pääsarjassa?

Yksi voitto riitti Harrille pääsarjaan jossa vastaan voi tulla viime viikon Houstonin Atp-turnauksen semifinalisti Galan (Col) mutta toinenkin helpompi?mahdollisuus Clezar(Bra) voi tulla vastustajaksi.

1 tykkäys

Suhteellisen helpot 520$ tienasi Harri jo tuolla 1. kierroksen paikalla. Kannatti osallistua karsintaan.

PN-S mukana myös Antalyan nelurissa, ykkössijoitettuna Venäjän Bogdan Bobrovin kanssa. Ekalla kiekalla kaatui ruotsalaispari Andersson/Slavic 6-0, 6-3.

1 tykkäys

Harri äsken vähän ennen kuin hävisi syöttönsä *2-4 tilanteessa:
“Persikka vie! Miten mä en rystyä osaa lyödä!” :smiley: