Ohops, olikin viime vuoden tietoa. No jotain tuollaista voisi olla myös tänä vuonna luvassa mut huonompi juttu jos ei virallista infoa ole saatavilla
VIP-Lippu sisältää ruokailun, 3 juomaa sekä kahvin ja jälkiruoan. VIP-lippulaisille varattuna keskuskentän päädystä parhaat paikat.VIP-Lippu sisältää ruokailun, 3 juomaa sekä kahvin ja jälkiruoan. VIP-lippulaisille varattuna keskuskentän päädystä parhaat paikat.
Se lounasbuffa on maksanut muistaakseni lounarin verran eli n. 14,- ja puolen litran Heineken tölkki jos on 9,- niin VIP-paikan hinnaksi jää pari euroa. Itse olen tavalliseti melkein tuon setin nauttinut kisapäivän aikana joten voisin vaikka harkita.
Sitä salibandyhallin lounaan hintaa on nostettu aika isolla kädellä viime vuosina, ja oli mielestäni 17-18 euroa. Itse ei tarvitse kauheasti miettiä, kun viikkolippu on joka tapauksessa järkevin ostos, jos on paikalla 5-6 päivänä, ja omasta mielestä parhaat paikatkin ovat toisaalla…