Challenger- ja ITF-turnaukset 2026

Ohops, olikin viime vuoden tietoa. No jotain tuollaista voisi olla myös tänä vuonna luvassa mut huonompi juttu jos ei virallista infoa ole saatavilla

VIP-Lippu sisältää ruokailun, 3 juomaa sekä kahvin ja jälkiruoan. VIP-lippulaisille varattuna keskuskentän päädystä parhaat paikat.VIP-Lippu sisältää ruokailun, 3 juomaa sekä kahvin ja jälkiruoan. VIP-lippulaisille varattuna keskuskentän päädystä parhaat paikat.

1 tykkäys

Ei ihmeitä, kun ei edes kerrota. Kevyttä syöntiä ja perusjuomia arvaan? Samalla hinnalla viikkolippu.

1 tykkäys

Se lounasbuffa on maksanut muistaakseni lounarin verran eli n. 14,- ja puolen litran Heineken tölkki jos on 9,- niin VIP-paikan hinnaksi jää pari euroa. Itse olen tavalliseti melkein tuon setin nauttinut kisapäivän aikana joten voisin vaikka harkita.

1 tykkäys

Sitä salibandyhallin lounaan hintaa on nostettu aika isolla kädellä viime vuosina, ja oli mielestäni 17-18 euroa. Itse ei tarvitse kauheasti miettiä, kun viikkolippu on joka tapauksessa järkevin ostos, jos on paikalla 5-6 päivänä, ja omasta mielestä parhaat paikatkin ovat toisaalla…