Henry oli kyllä isoissa fiiliksissä matsin jälkeen myös. Mies tykkää todellakin voittamisesta, ja arvostaa kyllä näitä hetkiä korkealle. Henry on lupautunut kirjoittamaan jossain vaiheessa, todnäk Ranskan avointen jälkeen, itsekin yhden tekstin tänne sivustolle. Toivottavasti siinä päästään vähän syvemmälle hänenkin ajatuksiinsa.
2023 Indian Wellsin kisassa tuli tappio samalle parille 10 tiebreakissa. Muistan kun olin itse paikan päällä mutta joo olisihan tuossa voinut tulla kuka tahansa vastaan. Ihan hyvä, että säästivät edellisen kisan kohtaamisen tähän kisaan.
Itse antaisin nelurissa paljon pienemmän arvon, että onko vasta sijoitettu vai ei vs kaksinpeliin nähden…Toki tietysti sitä varmasti ottaisi lähtökohtaisesti sijoittamattoman tiimin vastaan, tasoerot kuitenkin aika paljon pienemmät yksittäisessä ottelussa.
Jos tässä ihan vain papereita tuijotellaan, Harrin ja Pattenin kovin päänahka tähän mennessä Gonzales & Molteni Lyonissa yhteisrankingilla 33.
Gonzales & Vasselinin viimeisin seedi 23.
Mutta Harrihan se tykkää haasteista joten siinä mielessä ei muuta kuin vitosseedin kaatoon. Ja kuten ylempänä joku kirjoitti niin siinähän sitä olisi vitosseedin polku sitten tarjolla.
Mixedin kaaviot julkaistu, ja tällä kertaa sieltä ei Harrin nimeä löydy. Eiköhän tuo tuttuun tyyliin kerro sitten blogissaan, että miksi tällä ei onnistunut sisäänpääsy. Jos edellisiä blogitekstejä uskominen, niin halua oli tuo kisamuoto myös Garrosissa pelata.
Sade taukosi lopulta hieman neljän jälkeen, mutta treeniaikaa ei tälle päivälle enää järjestynyt. Kaksinpelaajat ja ranskalaiset laitetaan tärkeysjärjestyksessä edelle, joten vaikka useampaan kertaan kävin kysymässä niin aina vastaus oli sama, impossible.
Ja sen verran kävi lopulta kuitenkin tuuri, että kuulin Emilin saaneen läheisestä Ranskan tennisliiton harjoituskeskuksesta vuoron sisäkentälle, joten hypppäsin tuohon mukaan ja sain sentään hieman syöttöä ja volleyta treenattua.
Grand Slam -kisasta ollessa kysymys on tietysti muistettava myös sekanelinpeli. Minun oli alunperin tarkoitus pelata australialaisen Perezin kanssa, mutta hän päätti jonkunen aika sitten olympialaisia ajatella vaihtaa sittenkin parikseen toisen aussin, Matt Ebdenin. Oma rankingini on tässä vuoden aikana valahtanut sen verran alaspäin, etten lopulta löytänyt millään toista sopivaa paria, jonka kanssa olisin päässyt tuohon kaavioon mukaan. Olisi vaadittu selvästi top20-paria, eikä sellaista ollut nyt vapaana. Niinpä tällä kertaa ohjelmassa on vain neluri. Palataan sekanelinpelin pariin sitten Wimbledonissa, johon minulla on jo hyvä pari sovittuna.