Indian Wells 2018

Kylläpäs pienistä kommenteista saa fanit vihaiseksi!

Tuossa videolla (joka nyt on näköjään poistettu) korostui yksi asia, joka ainakin itseäni häiritsee kovien kenttien tenniksessä. Meinaan se raivostuttava tossujen kitinä. Sen pelin lisäksi, olen tainnut aikaisemminkin mainita, että itselläni TV-tenniksen kausi rajoittuu massalle ja ruoholle ja muun ajan vuodesta riittää tulospalvelu.

Näinhän se on. Itseänikin valitettavasti nykyään kiinnostaa ehkäpä vähiten ulkokovien kenttien kausi lähinnä kenttien hitaudenkin takia… Myös hallikausi on mielestäni aika tylsää katsottavaa tv:stä. Eniten nautin kyllä ylivoimaisesti massa kaudesta ja tietty Roland garrosista sen huipentumana, ja sitten kesän ruohokisat ovat kanssa kivoja katsoa :slightly_smiling_face:

Syksyllä on muutama hyvä nopeiden kovien kenttien turnaus: Washington, Shanghai, Beijing ainakin. Ja Ranskan halliturnauksissa on nopeat kentät.

Juu kyllähän mä tykkään kun aurinko paistaa ja jenkkilässä pelataan, varsinkin US Open maistuu mutta noin muuten ei hirveästi :wink: Aasian kisat eivät oikeastaan koskaan kiinnosta, huonon ajankohtansa takia kun aamulla ei jaksa katsoa ja sitten muutenkin tuntuu että tuohon aikaan kaudesta kaverit ovat sen verran “klesana” että on aika heikkotasoista peliä jopa huipulla ja yllätyksiä nähdään.

Hallikisat minua eivät ole koskaan kiehtoneet, jotenkin tylsä “miljöö” pelata jossain puoli pimeässä hallissa. Mieluummin tosiaan katselee noita kesän kisoja kun arska paistaa ulkona ja jätkät läimivät massalla tai ruoholla :sunglasses:

US Openiin pitäisi tosin palauttaa nopeat kentät, varsinkin viime vuonna ne oli aivan järkyttävän hitaat, lähellä IW:n ja Miamin kenttiä. :neutral_face:

1 tykkäys