Barcelonan turnauksen kävijöitä palstalla?

suunnittelen matkaa huhtikuun lopun Barcelonan turnaukseen perheen kanssa, onko kellään kokemusta tästä turnauksesta ? kaikki vinkit ovat hyvin tervetulleita.

ensimmäinen asia on tietty lippujen hankinta. kisan virallisen webbisivun kautta lippuja voi nähtävästi tilata, mutta mitenköhän näiden toimitus onnistuu. toimiiko tuo kuten lippupalvelu, eli liput voi maksaa luottokortilla ja ne voi printata itse virallisina lippuina ? nettihän on pullollaan erilaisia lippupuljuja mutta näiden katteet näyttävät olevan kovaa luokkaa joten kannattanee tilata liput suoraan virallisen järjestäjän kautta.

Ite oon Madridin Masters turnauksessa käynyt vuonna 2012 ja Strasbourgissa 2011. Näihin ainakin pystyi ostamaan liput ja printtaamaan suoraan koneelta. Muutenkin Madridin turnausta suosittelen, sillä hinta-laatusuhteeltaan ehkä jopa paras turnaus!

Nyt taas tänä keväänä mieli tekisi lähteä jonnekin päin. Barceloonaa ja Monte Carloa olen itsekin miettinyt. Toisaalta Rooman kisaakin ovat monet suositelleet ja siellähän olisi myös naisten kisa. Tosin liput tuntuvat olevan Italiassa paljon Madridia kalliimmat heti ekoille kierroksillekin. Madridia kyllä suosittelen, mutta täytyy itse varmaan käydä tsiikailemassa tällä kertaa jotain muuta paikkaa.

Ja lisäyksenä vielä, että Barceloonan turnauksen kotisivuilta näköjään pystyy liput ostamaan ja printtaamaan kotona. Barcelona Open

Kävimme katsomassa Barcelonan turnausta 2007. Silloin ainakin lippuja sai suoraan portilta. Tosin syynä saattoi olla se, että olimme katsomossa maanantaina. Samasta syystä näimme Jarkon matseista vain nelurin, jonka hävisivät Lindstedtin kanssa illan vikassa matsissa. Turnaus oli hyvin järjestetty ja paikan päälle pääsi metrolla, joten kaikin puolin aika helppo ja mukava kokemus. Barcelona on hieno kaupunki ja voin kyllä suositella reissua sinne huhtikuussa.

Kävin neljä vuotta sitten. Hieno klubi, hyvin toimivat järjestelyt ja ok sijainti muistaakseni reilut 500m lähimmältä metroasemalta. Liput ostettiin netin kautta ja lunastettiin ServiCaixan automaatista tai toimipisteestä.