Harri Heliövaara - maailman paras nelinpelaaja

Ups näin tietysti!

Granolles/Zeballos 6-3 eka.

RV lämmittelee usein ekan erän… :wink:
Tokaa mennään 4-3 breikillä GZ :tennis:

RV johti toista 3-0, mutta sen jälkeen yhtä maalia ja GZ johtaa toista nyt 5-3. Saas nähdä onko italialaisilla mitään palaa näitä vastaan.

Granollers/Zeballos kairasi itsensä semiin, ei siis tullut HH:lle apuja.

HH:n ATP1 on nyt siis yhden oman voiton tai yhden Granollers/Zeballosin tappion takana.

6 tykkäystä

GZ vs BV tulee olee kova semitaistelu finaalipaikasta… BV ollu kovassa iskussa massalla :tennis::tennis::tennis:

Semi on toistaiseksi paras RG:n sijoitus Harrille.

3 tykkäystä

On kyllä niin jäätävä panos tossa seuraavassa matsissa. Nyt kiinnostaa miten lataus onnistuu! Ei Harrilta oikeastaan mitään muuta puutukkaan. Veikkaan et tippa tulee linssiin jos onnistuvat voittamaan, mennään HH!!

Nyt ollaan samanlaisessa tilanteessa kuin tasan vuosi sitten, joten katsotaan miten tilanteen nyt handlaavat.

Pelataanko muuten semit jo heti huomenna? Finaali on ohjelmassa lauantaina.

Välierät ilmeisesti (ainakin Hesarin mukaan) huomenna torstaina, joka myös Harrin syntymäpäivä. Saako ykköslahjan?

2 tykkäystä

NYT jo 7720, paljonko Harrin ennätys?

RG:n jälkeen viime vuonna 8060…Jokunen viikko tuo lukema vyöllä, ennenkuin putosi Wimbledonin voittopisteet.

1 tykkäys

HH on tänä vuonna pelannu paljon vakuuttavammin ja menestyny hyvin massalla, että siinä mielessä parempi asetelma ku viime vuonna (+ vuoden kokemus),niin ja vastustajat tänä vuonna matalammalla rankilla… :tennis:

Voitolla semissä siis uusi ennätys!

1 tykkäys

Syksyn aikaan ei ole olisi ihan täysi ihme, jos käydään +10k pisteissä. P-Amerikan kiertue oli viime vuonna aika vaisu.

1 tykkäys

Brittiselostajat totesivat HH:n matsin aikana, että Louis Cayerin valmennettavat miehittävät nyt liverankingin viittä ensimmäistä sijaa. Ja Harri on ykkösenä aakkosjärjestyksen perusteella ennen Henryä. Toki välierävoitolla Granollers/Zeballos kiilaisivat brittien väliin.

Halys ja Herbert sieltä taitavat tulla vastaan , nyt johtavat jo 64 42

2 tykkäystä

Taitaa RG voitto olla nyt se missä panos on. Ykkössija tulee kyllä aikanaan, eikä se toivottavasti ole mielessä sen enempää. Eiköhän Harri oppinut vuoden takaisesta, että siitä ei kannata mitään paineita ottaa, tulee jos tulee.

4 tykkäystä

Matsi kerrallaan; matsi kerrallaan… :tennis::tennis::tennis:

1 tykkäys

Se piikki on Harrin suulla julistettu tämän kauden tavoitteeksi, siinä mielessä ei se ole mikään “tulee jos tulee”.

Tietenkin ensisijaisesti pelataan slämipytystä ja siinä ne ajatukset syytä pitää, listoja voi ihmetellä lauantaina finaalin jälkeen. Mut ei siitä vaan ihan täysin eroon mielen sopukoissa pääse, että tässä kisassa on muutakin panoksena.

Toki nyt tilanne on hieman eri, piikki voidaan saavuttaa kahdella tapaa kun vuosi sitten listaykköseksi nousu oli pakkovoiton takana.