Nyt on jo varmaa, että HH pelaa finaalissa.
Mutta kumpi? Herbert on moninkertainen GS voittaja ja RG-pyttyjä taitaa olla kaksi. Halys pisti Zverevin tiukoille, joten vastassa nyt sekä taitoa, kokemusta, tulivoimaa että kotiyleisön tuki. Toistaiseksi vaikein ottelu edessä, ja ehkä pitäisin Herbert-Halys jopa ennakkosuosikkina. Mutta uskotaan, että Harri tarvittaessa löytää vielä uuden vaihteen tähän otteluun.
”Ja samalla tulee täyteen myös Last 8 Clubin jäsenyys kaikissa Grand Slameissä.
Loppuelämän ajan on siis akkreditointi itselle ja yhdelle vieraalle Roland Garrosiin taattu, minkä lisäksi peliuran ajankin saa tiimiin ottaa yhden lisäjäsenen.”
HH - HH semi torstaina eka matsi klo 12 Suzanne-Lenglenillä, katettu tarvittaessa, joten sade ei haittaa.
Toinen nelurisemi ei näy ainakaan vielä huomisen ohjelmassa.
Voisiko olla niin, että toinen nelurisemi pelataan vasta perjantaina, kun Vavassorilla on huomenna sekanelinpelin finaali?
29 euroa liput kuten tänään katsomaan useita, jopa 8 eri neluria osin, joista 6 kilpailullisia kun legendat pois. Ja paikat täysin vapaavalintaiset. Ei kauhean kallista verrattuna päästadioinin yhteen peliin
Näin se varmasti on
HH - Maailman parhaat
Hieno Harri! Uskomaton kaveri. Tänään ei tiukassakaan paikassa puntti tutissut vaan se voitto, ja listakärki otettiin.
Nyt sitten katse kohti isoa pyttyä ![]()
Se alkaa olla nyt aika takuuvarma ATP-finaaliturnauksen paikka tässä vaiheessa kautta. Finaalivoitto toki antaa mandatory paikan tuohon kisaan.
Aikamoista et uran ehkä eniten jahdattu tavoite varmistuu Harrin syntymäpäivänä.
Voi tässä ihan kevyesti tänään juhlia mut aika pian katse jo sinne lauantaihin. Työ tässä kisassa ei vielä ole valmis
Ihan vertailun vuoksi…Kontinen nousi ykköseksi 7700 pts ja Harrin osalta pistemäärä on joko 8200/9000 pts.
Kontisen aikaan taustasyy listaykköseksi oli, kun Herbert/Mahut antoivat Miamin kisassa toisella kierroksella w/o:n Nestor/Baker -tiimille.
Moneltako lauantain finaali alkaa? Näytetäänkö se TV5n kautta vai onko HBOMax (Eurosport) ainoa mahdollisuus?
Se oli nopeasti infottu
Monenneksiko listaatte Harrin kaikista suomalaisista pelaajista nyt kautta aikain?
Meriittien perusteella tais ohittaa Henryn… monesko sit lienee…
Oisko kakkonen Niemisen jälkeen omalla listalla. Jos kaikki pytyt kerää niin katsotaan uudelleen
Hypätäänkös tässä nyt sitten espanjalais-argentiinalaisen parin puolelle semissä?
Jos ykkösenä on tarkoitus pysyä pitkään, niin kyllä. US Openin jälkeen Vavassori alkaa olla jo pahin uhkaaja projektirankingeissa, joten mieluummin vähän pelaaville Granollersille ja Zeballosille pisteitä. Toki nyt kaikki on joka tapauksessa omissa käsissä.
Näinhän se on, Bolelli / Vavassorin isoin puolustettava potti koko loppukauden osalta on Washingtonin 500-kisan voitto. Ja jos sama tahti jatkuu kuin tähän mennessä niin täysi työ on H & H:lla pitää kärkipaikka kauden päätteeksi.
Kiitos otsikon päivityksestä ![]()