Henri Kontinen

1 tykkäys

Areenan lähetykset alkavat sitä mukaan, kun ottelut oikeasti alkavat.

KonPeen peli kulkee, vaikea edes kuvitella että tätä ottelua häviäisivät. Kyseessä kuitenkin peli nimeltä tennis…

3 tykkäystä

Melko tyylikäs lopetus ottelulle Henkan syöttövuoro, hienoa !

Pelit jatkuu . .

2 tykkäystä

Oli tyylikäs, mutta niin oli parin suoritus läpi ottelun. Täydellistä omien syöttövuorojen hallintaa ja kärsivällistä murtomahdollisuuden odotusta. Jos näin jatkavat…

2 tykkäystä

Klo 13.25

2 tykkäystä

Kolmannen erän tiebreakissa Kontinen: 2 kaksoisvirhettä, kolmas ykkönen missattu, kaksi palautusvirhettä ja yksi keskinkertainen palautus, josta vastustaja pääsi tappamaan pallon.

1 tykkäys

Aika traaginen loppu kun TB alkoi hyvin 2-0 johdossa. Henkan rystyä pommitettiin tarkoituksella ja se tuotti vastustajille aika paljon tärkeitä pisteitä. Ja nuo kaksoisvirheet :frowning:

3 tykkäystä

Itse olen Liverpool-fani ja tänään on vähän väsy olo. Tuli vaan mieleen tuota katsellessa. Täydellinen romahdus.

2 tykkäystä

Voi v…u!! “Rautakanki” Ram on varmaan kiertueen kankein pelaaja, mutta riitti FIN/AUS parille. Kyllä tämä olisi pitänyt hoitaa, kun ratkaisevassa paikassa oli tuo 40-0 johto vastustajan syöttöön. Turha täällä palstalla on kehua Kontisen peliä, sillä hän vaikuttaa ihan tavalliselta “kuolevaiselta” tärkeissä paikoissa. Olisi ollut se ISO mahdollisuus, mutta ei. Tähän on helppo lopettaa palstan seuraaminen.

Sais Henkka nyt pyytää anteeksi.

1 tykkäys

Jep. Haastattelussakin paistaa jo sellainen hälläväliä asenne tennistä kohtaan. Aika hälyyttävää. Ottaa pannuun täälä katsomossa tollanen vetelehtiminen. Voisi jo vihdoin vaihtaa parikseen sellaisen, joka valaa asennetta otteisiin. Joku oikein tulinen tyyppi olis Henkalle hyvä, joka sais heräteltyä kesken pelin.

1 tykkäys

Noh Wimbledonissa Hetan kanssa taas päätyyn asti. John taitaa voittaa roland garrosin sekanelurin.

Olen pohdiskellut täällä aiemmin, että Mate Pavic (1993) voisi olla hyvä pari, koska on vasenkätinen, parempi palauttaja kuin Henkka ja vaikuttaa aika tuliselta ja kovalta tsemppaajalta. Henkka voisi taas omalta osaltaan tuoda lisää rentoutta Pavicin peli-ilmeeseen.

Marach/Pavic on myös parina ohittanut varmaan jo piikkinsä, kuten Kontinen/Peers, ja Marach on jo 38-vuotias, joten…

5 tykkäystä

Pavic kävisi vallan mainiosti…

1 tykkäys

Vai että tarvittaisiin tulinen herätysliikkeen mies jotta Kontinen pysyy hereillä ratkaisuerän tb:ssä GS turnauksessa? Enpä usko että kolmekymppinen ammattilainen tarttee curlingvanhempia.

1 tykkäys

Viime vuoden pelit Hetan kanssa oli ihan tätä samaa paskaa, eli kovin paljon en odottaisi Wimbledonin sekurista. Itse asiassa tuohon asti olin tässä samassa “vaihda perkele nyt jo paria” puolueessa mutta kun näki samat ongelmat myös Heather Watsonin kanssa niin käänsin takkini ja totesin, että tulokset tuskin paranevat paria vaihtamalla. Tietty henkisellä puolella vaihdos voisi antaa lisää energiaa ja motivaatiota.

Tuossa tenniksessä on aika yleisesti käytetty semmosta harrastusmuotoa että kenttää kavennetaan semmosen käytävän verran ja sitten pelataan ihan yksin molemmin puolin verkkoa. Siinä oppii kantamaan vastuuta eikä tarvii syytellä ketään muita kuin vastustajaa (ja itseään!).

1 tykkäys

Kontinen/Peers ovat tällä hetkellä race listalla sijalla kahdeksan, mutta tilanne ei näytä ehkä niin huonolta. Sijalla kuusi oleva Marach/Pavic ei pelaa yhdessä enää samoin kuin sijalla 10 olevat Murray/Soares. Sijalla 9 oleva Chardy/Martin parista Chardy keskittyy varmasti enemmän kaksinpeliin

2 tykkäystä