Innokkaita kirjoittajia Tennisopas.fi -sivustolle?

Moi kaikki Keskuskenttäläiset!

En löytänyt tälle viestille sopivaa ketjua, mutta ajattelin täältä löytyvän parhaan kohdeyleisön viestilleni. Pahoittelut, jos tämän ketjun luominen on jollain tavalla vastoin Keskuskentän sääntöjä!

Toimin Sata-Tenniksessä valmentajana ja olen juuri perustanut sivuston tennisopas.fi . Sivuston on tarkoitus toimia valmentajien ja tenniksestä kiinnostuneiden henkilöiden tietopankkina, josta löytyisi valmennustyökaluja, tekniikkaoppaita ja tennisaiheisia artikkeleita.

Olen keskustellut useiden tennisvalmentajien kanssa ja kaikilla tuntuu olevan yhteinen näkemys siitä, että olisi mahtavaa saada kerättyä kaikki valmennustyökalut ja tennisdrillit yhdelle suomenkieliselle sivustolle. Valitettavasti suurin osa tennisinfosta on yhä nykyäänkin englanninkielisillä sivustoilla.

Tarvitsisinkin nyt Keskuskenttäläisten apua Tennisoppaan viemiseksi seuraavalle tasolle. Olisiko Sinulla aikaa ja halua kirjoittaa oppaaseen artikkeli sinua kiinnostavasta, tennikseen liittyvästä aiheesta? Artikkelia varten sopisi mikä tahansa valmennukseen, tekniikkaan, taktiikkaan tai pelaamisen liittyvä asia, josta sinulla olisi kerrottavaa taikka mielipiteitä.

Tärkeintä olisi nyt saada Tennisoppaaseen mielekästä sisältöä sekä tiedottaa valmentajia ja pelaajia sivuston olemassaolosta. Lisäilen itse oppaaseen tennisdrillejä ja tekniikkaoppaita sekä tiedotan sivustosta tennisseuroille sitä mukaan, kun omilta kiireiltäni kerkeän. Myös sinä voit kirjoittaa tekstin omalla ajallasi silloin, kun sinulle parhaiten sopii. Lähetät vain tekstin minulle, niin lisään sen Tennisoppaaseen. Voin myös lisäillä linkkejä seuranne kotisivuille sekä kuvan kirjoittajasta.

Toivottavasti tämä herätti sinussa innostusta ja haluat kehittää Tennisopasta kirjoittamalla edes lyhyehkön artikkelin. Viedään yhdessä suomalaista tennisvalmennusta eteenpäin!

Kiinnostuneet, ottakaa yhteyttä tai kommentoikaa alle!

Jonne Tiili
jonne.tiili@gmail.com

Mielipiteitä toki piisaa vähintään riittämiin asti, mutta kukapa viitsii niitä viilata ja viilata OPPAAN vaatimalle tarkkuudelle. Maailma on tennisoppaita pullollaan, eikö ne jo vähitellen riitä!

Sitäpaitsi ainakin omat hyvinkin viitseliäät näkemykseni argumentaatioineen ovat miltei kokonaisuudessaan kadonneet digi-avaruuteen. Pelkkä ajatuskin siitä, että pitäisi ajatella kaikki uudestaan, puistattaa! Toisaalta ei muista edes sitä mitä kaikkea on tullat ajatelleeksi tenniksen tiimoilta vaikkapa vain nyt 2000-luvulla.

Mielipiteitten vaihtoon vaikkapa siellä Tennisoppaassa saattaa sentään irrota kiinnostusta.