Keskustelu palstan säännöistä

Saitko tosiaan vaikutelman, että FootFault oli tässä jotenkin kärsinyt vääryyttä tai käyttäytynyt paremmin kuin muut? Vai eikö sillä ole merkitystä, miten käyttäytyy, jos kyseessä on usein foorumille kirjoittava “asiantuntija”?

Se nyt on valitettavaa, jos ei pää kestä, jos joku lässyttääkin takaisin ja perustelee myös oman kantansa paremmin. Meni vain koomiseksi, että lähti marttyyrin elkein pois, mutta ei kehtaa jättää edes omia viimeisiä soperruksia foorumille. Itsellä ei ole kyllä mitään tarvetta piilottaa, mitä tuli kirjoitettua. Saa haukkua vapaasti, jos siltä tuntuu.

Otetaan nyt vielä yksi kirjoitus tältä suunnalta. Minua ei kiinnosta pätkääkään yksittäisen henkilön provosointi. Toisaalta en myöskään koe mielekkääksi jatkaa kirjoittelua palstalle, jolla en viihdy kuten alkuun. Tästä saat kyllä osan pisteistä. Muista syistä tärkein on tuo nuorten pelaajien tulevaisuudella spekuloinnin torppaaminen. Ainoa syy junnuviestien lukemiseen oli tasokkaiden kirjoittajien (mm. Taitopelaaja10, hapap) arviot ja spekuloinnit. Tässä ymmärrän ylläpitoa, mutta maun se on koko junnuhommasta on vienyt.

Olin ajatellut jatkaa noita muutamia viestiketjuja vuoden loppuun asti, mutta jätetään nyt sitten vain omaksi iloksi. Loppuvuodesta olen kuitenkin muilla mailla sen verran paljon, että päivitysväli olisi harvanlainen. Nautihan Flash jatkossa palstasta ja tästä supersankarihetkestäsi (jos otat kunnian poistumisestani kokonaan itsellesi, niin en kerro kellekään). On muuten aina virkistävää, kun joku julistaa itse omat argumenttinsa paremmiksi :slight_smile:

Tsemppiä palstan ylläpitoon ja kaikille kirjoittajille. Palaillaan jahka taas innostutaan, ja palstan ilmapiiri tästä tervehtyy. Tai ainakin kirjoittelun säännöstö tulee sääntöjen ja käytännön kannalta selkeämmäksi.

Ensinnäkin kiitos, voitin juuri vedon.

Se on helppoa silloin, kun vastapuoli kadottaa punaisen langan niin pahasti, että päätyy lopulta poistamaan omat höpinät.

Lisätään vielä se, että et edelleenkään näytä yhtään havaitsevan, miten asiattomaan tyyliin itse kirjoittelet näitä juttuja. Saarnaat palstan ilmapiiristä ja muiden provosoinnista, kun itse nostat metelin olemattomista asioista.

FootFault, vähän ylireagointia? Vapaastihan täällä on saanut kokoajan kirjoitella lukuunottamatta tuota junnupelaajatilannetta, ja se ongelma johtuu ulkoisesta painostuksesta.

Johan on markkinat ja asiantuntemusta huipussaan :angry:

Tuo ketjun aiheeseen liittymätön keskustelu on nyt poistettu uudestaan. Kun kerran toinen osapuoli oma-aloittesesti poisti omat viestinsä niin koko episodissa on vielä vähemmän järkeä. @Flash voi myös lopettaa turhan provoamisen, eiköhän kaikkien kannat tulleet jo selviksi. Ikävää, että @footfault on tähän ratkaisuun päätynyt, tervetuloa takaisin kun siltä tuntuu.

Viestien muokkausaikaa on lyhennetty, koska ei ole tarkoitus että sitä käytetään näin.