Katselinpa ensi viikon kisojen karsintakaavioita. Nyt olisi kannattanut suunnata Marokkoon tai Kiinaan Ch-karsintoihin, Marokossa vain 16 karsijaa ja sijoitetuksi olisi päässyt vähän yli tuhannen rankilla.
Tourin karsinnoissakin bye paikkoja, mutta niissä ei suomalaisilla olisi ollut paljon jakoa, koska mukana top 50 miehiä
Karsinnan ratkaisukierroksella Kiuru kohtaa voittajan ottelusta Weidinger(HUN) - Portmann(ITA), joista kummallakaan ei ole eikä ole ollut kaksinpelinrankingia.
Weidinger voitti 6-4 7-5. Jesse Kiurun voittoa hänestä huomenna odottaen. Mielenkiintoista olisi nähdä minkätason tennistä Jesse nykyisin pelaa ja eiköhän siihen tule tilaisuus tämän kesän aikana.
.
Koska palstoilla ei näy Micken matsista mitään hävityn tokaerän jälkeen oletan, että takkiin on tullut - muuten joku olisi varmaan jotain kirjoitellut.
Luehan otteluseuranta tarkemmin, kyllä siellä kolmaskin erä osittain näkyy. Takkiin kyllä tuli, eli ei tosiaan läpihuutojuttuja kummallakaan suomalaisella. Herkko jatkaa vielä nelurissa.
Ihmetyttää, miten täällä jotkut valitaa kun ei kaikkia tuloksia kerrota. Miksi yleensäkään pitäisi seurata piste pisteeltä, kun jokainen jolla tietokone on, voi iyse
Siis piti sanoa että, eikö kuka tahansa voi itse katsoa ITF:n tai ATP:n sivuilta pelien edistymistä.
ja FootFaultille.Millä perusteela osasit ennustaa että Suomen kakkos- ja kolmospelaajat joutuvat vaikeuksiin selvästi rankingissa huonompia pelaajia vastaan?
Anteeksi, voisin vaikka soittaa jollekin joka on koko ajan netissä tai kisan ylituomarille, en ole vaan ihan niin kiinnostunut tuloksista. Täällä joku/jotkut useimmiten seuraavat ja kommentoivat livescoreja melko kiitettävästi.
Sorry, ei mitään henkilökohtaista, mutta koska muutkin ovat tällä palstalla tuloksia kyselleet, niin ilmeisesti
älypuhelimella ei voi seurata livescoreja, vai kuinka?
Ei tuohon ennustamiseen mitään ihmeempää perustelua ole. Vastustajilla ihan kohtalaisen hyviä tuloksia lähiajoilta, ja molemmat suomalaiset pitkähkön tauon jälkeen ammattilaispeleissä.
Ja Arbitron kanssa samaa mieltä. Joskus on mukava käydä jälkikäteen katsomassa, miten ottelu on edennyt. Ihan aina ei ehdi itse livescoren äärelle.
Juu, ITF-kisojen tuloksia on joskus hankala saada ilman tietokonetta kun kaaviot päivittyvät nettiin vasta iltamyöhällä. Joitakin epävirallisia mobiilisovelluksia tosin on olemassa. Itse olen käyttänyt SofaScorea, mutta viime aikoina se on alkanut vaatia itselleen jatkuvasti suurempia käyttöoikeuksia (kuten puhelinnumeron ja puhelulokin lukemisen), joten en viitsi sitä enää suositella.
Micke on mukana Braunschweigin CH-turnauksen (106,500€) karsinnoissa ja kohtaa huomenna ensiksi klo 11 alkavassa ottelussa Jonas Luetjenin (ATP-715) ja myöhemmin toisella kierroksella mahdollisesti ykkössijoitetun Radu Albotin (ATP-227).
Herkolla vastassa Pittsburghissa vaatimaton teksasilainen. Vuotta vanhempi Vinsant (ATP-1185), joka ilmoittaa tavoitteekseen maailmanlistan ykköspaikan. Toisella sitten mahdollisesti Liam Broady.