Ostetut valmentajat ja kurssit

Mistäpäin Stadia löytyisi paras harrastevalmennus? Ketä valmentajia taas varottava?

Sehän riippuu tosi paljon siitä mitä valmennukselta haluaa. Hauskaa, analysoivaa vai kenties fyysisesti intensiivistä? Sosiaalista ryhmävalmennusta vai yksittäisiä ad-hoc tunteja? Ja mikä lähtötaso, mihin haluaa päästä. Haluaako hioa tekniikkaa vain parempaan suuntaan vai haluaako kenties nostaa tasoa D-luokasta C-luokkaan.

En osaa ketään suositella, mutta ensalkuun pitäisi varmastikin saada vähän enemmän infoa jotta joku joka valmentajia tosi hyvin tuntee osaisi vinkata oikeaan suuntaan. Jokaisella valmentajalla on omat vahvuutensa ja heikkoutensa sekä oma tyylinsä valmentaa, niin kuin pelaajillakin.

Tekniikka pitäisi saada kuntoon rautalangasta vääntämällä. Ja liikaa ei sais maksaa. Löytyykö näillä tiedoin?

No tuota, pitkään Stadissa tennisvalmennusta tehneenä tuo ei ole ihan yksinkertainen yhtälö yhdistää tennistä valmentajan kanssa ja edullista hintaa. Toivotko siis ensisijaisesti privaattitunteja? Meinaan jo pelkkä treenivuoro voi maksaa yli 30 euroa, mihin sitten tietenkin tulee valmentajan hinta päälle. Suosittelisin jollekin pääkaupunkiseudun seuran kurssille tai sitten esimerkiksi urheiluopiston kurssille osallistumista ensi alkuun. Tai sitten aikuisvalmennuksiin ryhmissä. HVS-Tennis ja HLK on ainakin hyviä vaihtoehtoja Länsi-Helsingissä. Puistolan Urheilijat tj. pohjoisessa ja Smash ja Sata-Tennis idässä. Länsi-Vantaalta löytyy VarTe ja idästä Valko-Pallo. Toivottavasti löytyy sopivaa treeniä näistä tai muista :blush:

5 tykkäystä

Etsitään valmentajaa vakiovuorolle Smashiin perjantaisin 18-20

Satuin saamaan itselleni korona-aikana tuon vakiovuoron. Sanoisin että noin 3 kertaa kuukaudessa ehdin sen itsekin käymään, ja nyt kiinnostaisi löytää vuorolle joku valmentaja, jolle voin maksaa vaikka MobilePaylla ihan markkinahintaa. Käyn nyt kolme kertaa viikossa HVS:llä fyysisillä T3/T4-tunneilla ja olen aivan koukussa. Treenaan niin paljon kuin vain vuoroja, valmentajia ja pelikavereita löytyy. Tuolla vuorolla voi olla välillä 1-3 minun lisäkseni, suurin piirtein samantasoisia, joten harjoitukset sopeutuisivat sen mukaan. Minulta löytyy omasta takaa hopperi ja pallot, joten riittää vain että sinulla on kiinnostusta aiheeseen ja jaksat motivoitua hommasta. Sopii erinomaisen hyvin esim. opiskelijalle lisätienestiksi myös. Kaikkialta muualta olen jo kysynyt, mutta kaikki koutsit tosi buukattuja.

Jarno terve!
Mikäli tenniksen salojen oppiminen kiinnostaa, tulee tänään 7.7 klo 14:00 Tenniksen otteet Youtube videoni ensilähetys. Olen itse paikalla videon live lähetyksen ajan klo 14:00-14:16+tarvittaessa noin klo 14:30 asti, vastailemassa mahdollisesti herääviin kysymyksiin.
Itse olen valmentanut Tampereen Tennisseurassa aktiivisesti n.9-vuotta ja 12000 tuntia. Kokemusta löytyy 2-70 -vuotiaiden väliltä, niin Harraste kuin kilpapuolelta.
Mikäli heräsi kiinnostus, niin tässä suora linkki:

https://m.youtube.com/watch?v=fQzqLDIbDDE

Lisäksi minulla on noin 30+videota tehtynä eri aiheista aikuisvalmennus pelaajille. Nämä löytyvät tennisryhmille soittolistasta.

Yt: Jarno =)

2 tykkäystä

Moikka Taas =)
Nyt olis Kahdenkäden rysty videota jo hetken tennistä harrastaneille, jos perus pallottelu jo onnistuu.

Kaikki videot näkyy myös kanavalta Jarno Saari
Ja sieltä tennisryhmille kansio =)

Moikka taas kaikille!
Tein taas yhden uuden videon.
Mikäli kämmenlyöntisi napsuu verkkonauhaan, niin tässä voi olla hyvää vinkkiä päästä verkkovirheistä pois =)

Terveisin Jarno

1 tykkäys