Suurin osa kirjoittelusta on asiallista ja ajoittain erittäin korkealuokkaistakin analyysiä, mutta sitten on näitä kyrvittelijöitä ja “provoajia” joiden kommentit näin tuomarin ja refereen näkökulmasta johtaisivat tennisottelussa ilman muuta varoitukseen tai törkeimmillään suoraan hylkäykseen.
Palstalla kommentin liputus voidaan tulkita vaikkapa varoitukseksi ja nimimerkin blokkaaminen ottelurangaistukseksi…
Muistetaanpa myös, että palstan ylläpitäjä (terveisiä ) maksaa omasta pussistaan domainin ja palsta-alustan ylläpidon ja näin harrastuspohjalta tarjoaa tennisväelle tämän foorumin.
Yhtä hyvin hän voisi sen jättää tekemättäkin.
Ei siis lienee liian paljon pyydetty, että keskustelut pysyvät asiallisina ja homma jatkuu hyvillä kommenteilla parin viikon päästä vuoden kotimaiseen kauden huipennukseen ja oman arvioni perusteella erittäin mielenkiintoiseen tennisvuoteen 2022
HC:llä paljon ihan osuvaakin analyysiä tarjolla kunhan malttaisi jättää ne maanisimmat provot kirjoittamatta.
Lähteet vain jäivät noista asiallisista mainitsematta…
Se on tämä nykymaailman trendi, että jotkut hyökkää netissä heti kimppuun suu vaahdossa ihan olemattomistakin asioista. Monesti taustalla sairaalloinen pätemisen tarve ja harhainen kuvitelma omasta asemasta.
Raja on nyt nostettu kuuteen, kiitos palautteesta. Muita rajoja on tosiaan hieman löysätty jo aiemmin.
Miks naistenniksen kommentointi on kiinni?
Selvitellään asioita ja avataan keskustelu taas kohtapuolin
Vaikutti siltä, että oli joko kyseisen henkilön itse laittama viesti, tai sitten ei. Hyvä vain kun selvitetään, ja ripeää toimintaa…
IG:n perusteella veikkaisin, että oli kyseinen pelaaja. Olihan tuo nyt turha komentti.
Keskuskenttä palstamme täyttää tänään 10 vuotta
Suurkiitos palstamme rakentajille ja ylläpitäjille!
Kiitos suuri myös palstalle kirjoittajille.
Minulle tenniksen seuraamiseen tämän palstan kirjoitukset ovat antaneet valtavasti lisää kiinnostavaa tietoa ja ajankohtaisissa asioissa mukana elämistä.
Seuraavaa 10 vuotta innolla odottaen
Aivan huikea juttu tämä palsta. Voisin maksaa siitä, että tämä on olemassa.
Kiitos palstan ylläpitäjille. Olen seurannut palstaa ylen sivuilta lähtien. Joskus kauan sitten tuonut sisältöäkin palstalle, kun nettiseuranta ei ollut sitä mitä nykypäivänä ja itse ollut paikan päällä.
Keskustelut ovat hyviä. En uskalla itse osalistua keskusteluun, koska täällä on kovia pelillisesti vahvoja tuntijoita, joiden tasoon en yllä. Se on mielestäni ok, koska tuo keskustelun taso on juuri se juttu, jonka takia tämäkin sivu kirjanmerkkeihini kuuluu.
Ehdotan, että perustetaan oma ketju, jossa tennistä seuraavat ja sitä aloittelijatasolla pelaavat voivat osallistua keskusteluun. Sen voisi nimetä harrastetasonkommetoijat# tai jotain. Pointti olisi se, että siellä ei tyrmättäisi heti.
Onko mennyt foorumilla joku uusi oikolukutoiminto päälle?
Ei hyväksy esim. alla olevaa viestiä, ärsyttävää
Ei pitäisi olla mikään muuttunut, mutta nyt on asetuksia löysätty vielä sallivampaan suuntaan.
Testasin ja ei annan tätä viestiä edelleenkään lähettää, en löydä paikallisistakaan asetuksista mitään tähän viittaavaa.
Aiemmin ei ole tuota herjaa näkynyt.
GSM 76(9), 62
Mulle urputti merkkien vähyydestä, ilmeisesti pisteet eivät enää kelpaa
“9-9…”
ei mennyt läpi, koska ei viittä merkkiä. (vaikka siis oli)
Outoa. Pitää jatkaa asetusten tutkimista myöhemmin.
GSM 76(9), 62
Nyt toimii! Ongelma oli, että pelkillä isoilla kirjaimilla kirjoitettuja viestejä ei hyväksytty.
Muistutuksena vielä, että palstan moderointi toimii käyttäjien avulla. Jos joku viesti ei ole omasta mielestä sääntöjen mukainen, se kannattaa liputtaa. Kun tarpeeksi moni liputtaa viestin, se piilotetaan automaattisesti samoin kuin ko. kirjoittajan kirjoittelu menee tauolle. Ohi aiheesta menevää keskustelua ei kannata jatkaa samaan ketjuun, lippuihin kyllä reagoidaan aina ennen pitkää.
Keskuskenttä palstamme täytti eilen 11 vuotta
Suurkiitos palstamme rakentajille ja ylläpitäjille!
Kiitos suuri myös palstalle kirjoittajille.
Minulle tenniksen seuraamiseen tämän palstan kirjoitukset ovat antaneet valtavasti lisää kiinnostavaa tietoa ja ajankohtaisissa tenniksen asioissa mukana elämistä.
Seuraavaa 11 vuotta innolla odottaen