On. Rystylyöntikin on todella lyhyellä liikkeellä ja jotenkin saatossa toinen käsi irtoaa mailasta.
…massalla tulee paljon murtoja; toivottavasti Harri ei tunnu lämpenevän.
GZ pelaa aggressivisesti, vaatii vastustajalta paljon liikkumista ja hyviä lyöntejä. Harrilla massan kanssa huolia… ja sit toiseen erään! …ja Harri flowhun… Vamos! ![]()
![]()
![]()
Ottelussa aika samanlainen dynamiikka kuin Monte-Carlossa Roger-Vasselin/Nys -tiimillä, tosin GZ saa hiukan enemmän etua syötöllään.
Hyvin pysyvät mukana tälläkin pelillä. Mutta tuossa erän viimeisen gamen 30-0 reaktiotilanteessa näki sen, kuinka jäykkää selän kiertäminen on.
…nyt meni Henryn turhautumiseen… ![]()
jännitys ja sitä kautta hermot, pieni epävarmuus… massa ratkas! ![]()
![]()
![]()
…vielä ku ykkönen ei osu, niin se on siinä…
ATP rank-1 vei terän tästä finaalista: duunii-duunii-duunii ![]()
![]()
![]()
ja uutta matoa koukkuun; massa-on-massa..
Granollers pääs onnittelee rankingista. ![]()
HH ollut kyllä selkeästi heikompi pari ja ihan ansaitusti tulossa turpaan, jos ei muutosta tapahdu. Vaikea uskoa muutokseen, kun vastustajalla kokemusta tämän turnauksen voitosta ja ovat tosiaan olleet muutenkin jokaisella osa-alueella parempia.
Ei voi mitään. Ovat jääneet täysin jyrän alle ja ihmeitä pitää tapahtua jotta tämä vielä kääntyisi.
Zeballos syö HH:n elävältä.
Me ollaan hävitty tää peli. Nyt verkolla pientä tönimistä tai jotain. Mailaa nyt edes särki. Saatana. Tunnetta!
Pattenilta ylivoimaisesti ottelun heikon suoritus 15-30 pisteessä, helppo kämmen verkkoon.
Ai meinaat ettei Harrin tupla murtopalloon ole heikompi?
Vastustajat täysin eri levelillä ja lisäksi myös tuuri täysin heidän puolellaan.
Eihän se ollut kehuttava suoritus, toisaalta paine koittaa enemmän syötöllä, kuten prosentit osoittaa.
Siitä ei kahta kysymystä etteikö GZ ollut selvästi parempi, tuo 63 % kakkossyötöllä palautuspisteiden voittoprosentti nelurissa on järjettömän kova luku.
Oton matsi alkamassa pian…Siellä on näköjään kahdessa striimissä pelaamassa Bu ja Fery.
Joo Oton striimi ohjaa pääkentän matsiin. Ovat kuitenkin striimin scoreboardiin saaneet oikeat nimet
Tuli sentään sadetauko oikeaan kohtaan, kun ei striimi näy oikein. Jos hakemalla hakee positiivista.
EDIT. Pelit eivät jatku ainakaan vielä, mutta askel oikeaan suuntaan, nyt nimittäin tarjolla oikea kenttä, joten ei missattu pistettäkään.
EDIT2. Pressut vedetään pois, joten voisi alkaa suht. pian. Silmämääräisesti vielä tulee vettä, mutta kai siellä on jonkinlainen tieto, että saderintama menee kohta ohi.
Olisko Zhang-matsissa 22.50 Suomen aikaa vedetty homma poikki. Ei niinkään pimeyden takia mielestäni vaikka ATP:n scoret tuon kertoi syyksi, vaan kosteus kentällä laittoi homman poikki. Siinä pelaajat hetken neuvotteli ja Otto tokaisi Zhangille ettei halua ottaa ylimääräisiä riskejä mikä tietysti erittäin järkevää kun muistellaan vuoden takaista.
Tuon matsin perusteella olis vajaa 3 tuntia käytössä saada matsi pelattua. Riittää hyvin jos kohta pääsevät kentälle mut tietysti jos menee kolmen erän väännöksi, kovin paljoa ei enää kestä sadetaukoja pidellä
Pelaajat saapuneet kentälle…Tuli vielä kentänvaihto 1->3.
Majchrzak avaa syötönpidolla…0-1
Otto myllytti hyviä kakkosia…1-1
Majchrzakilta pari hyvää syöttöä ja Otolta pari ponnetonta kämmentä…1-2
Otolla menestystä jälleen kakkosella ja yksi kämmensivallus…2-2
Majchrzakille aika helppo pito…2-3…Otto on alussa pelannut selkeästi paremmin rystyltä, sitä vähän tutumpaa rystykrossien jauhamista, jonka taitaa.
Otolle tuskaisempi syöttövuoro (yksi kohdattu murtopallo), seurausta pari korkeaa kämmentä missattu, mutta loppu hoitui hyvillä syötöillä…3-3
Majchrzak pitää, Otto ei saanut kunnollista painetta luotua…3-4
Otolle puolihuolimaton alku syöttövuoroon, mutta vahvat syötöt piti pinnalla…4-4
Majchrzakille puhdas pito…4-5…Majchrzak on alkanut ottaa valtikkaa takakenttäpisteissä.
Ottelu keskeytyy sateen takia Oton syötössä 40-30 (Otolle kolme suoraa pistettä syötöllä ja Majchrzak sai pisteen tuplalla + rystystopparilla).
Nyt on tarpeeks haastetta matsissa, Otolla hyvä meininki! ![]()
![]()
![]()
Joo, tätä puolalaista vastaan ei riitä samanlainen rystypallottelu kuin usein CH-tason pelaajia vastaan, pitäisi olla vähän aggressiivisempi takakentällä.
Näin juuri. Suunnanmuutokset ei ollut toimivia Otolla toistaiseksi ja puolalainen käänsi omalla aggressiivisuudella edukseen ja aiheutti ainakin forced erroreita.
Syöttö oli siis tuloksekasta Otolla, mutta baseline meni selvästi Majchrzakille…Tuota väistämättä tarvitsisi tb:ssä, jos tauon aikana tulisi suunnanmuutos parempaan. Alku on aika kriittinen tilanne huomioiden. Kulunutta syöttövuoroa leimasi ehkä turha kiire, mutta hyvä että viimeinen piste ennen sadetaukoa kääntyi eduksi.
Syöttöprosentit voitettujen osalta ei kerro tällä hetkellä koko totuutta, enemmän se on nimenomaan seurausta heikko baseline syötön jälkeen.