Ei ainoastaan suositella. Tämän viikon maanantaista alkaen ”Ulkomailta palaavat suomalaiset ja Suomessa pysyvästi asuvat henkilöt ohjataan kahden viikon karanteenia vastaaviin olosuhteisiin.”
Huippukelit ja kentät tyhjinä…
missä
Mustikkamaa
Samalta näytti Hangossa kun tänään ohi ajelin. Voisko tennisväki ottaa mallia Ukkolalta, Beckenbauerilta ja vaikka Karate Kidiltä? Tulisi ainakin aita maalattua…
Olympialaiset siirtyy vuoteen 2021.
Sopii hyvin suomalaisille tennispelaajille. Kait pelaajat kisoihin otetaan kesäkuun 2021 listan perusteella.
Täysin avoimeksi meni pakka senkin suhteen kuka olisi Kontisen pelipari. Vaihtoehtoja 4 kpl.
Eiköhän Emil yllä kaksinpeliin.
Ja Federer kruunaa uransa viemällä pokaalin samaan aikaan kun 40 tulee mittariin
Hyvä skenaario. Ainoa vaan, että olympialaisissa jaetaan kaulaan mitaleja, ei käteen annettavia pokaaleja, kuten ATP-kisoissa.
Tuosta tulikin mieleeni 1980-luku ja 6v sarjan piirimestaruushiihdot. Näin ennen kisaa jaettavat palkinnot. Sellaisia 30 cm korkeita pokaaleja. Ryhdyin itkemään ja huusin vanhemmille. En halua tuollaisia, vaan kaulaan jaettavan mitalin joita saa olympialaisista. Niitä ei ollut tarjolla.
Kisa käynnistyi. Loppusuoralla olin tulossa sijalle 3 ja saamassa pokaalin. Kaaduin vain 10m ennen maalia kun sukset meni ristiin. Jäin sen vuoksi neljänneksi ja olin tyytyväinen kun ei tarvinnut vastaanottaa pokaalia.
Ja tarina on tosi.
Kisat pidetään “viimeistään kesällä 2021”, joten ne voivat olla jo touko- kesäkuussakin. Silloin kannattaa pärjätä Australiassa.
Olympialaiset | Tokion kisoille löytymässä uusi ajankohta tenniksen suurturnausten välissä kesällä 2021, taloudelliset menetykset vähintään kaksi miljardia euroa: https://www.hs.fi/urheilu/art-2000006452985.html?share=1af6d313b0e38851b1b5e409ce48bca0
kolmatta tuntia viedään vasta
John Isner vs Nicolas Mahut | Wimbledon 2010 | The Longest Match in Full
Mitä ihmettä? Onko tähän asti palvellut joka päivä klo 05-24? Nyt raju palvelun supistus siitä.
Olisikohan aika Talissa sulkea tenniskeskus toistaiseksi ennenkuin virustartuntoja havaitaan levinneen sitä kautta. Riskiryhmäläisiä Talissa kävijöistä runsaasti.
Itse olen sitä mieltä, että tennis on niitä harvoja sisätiloissa harrastettavia urheilumuotoja, joita vielä voisi järkevästi harrastaa. Penkit vaan vastakkaisille puolille kenttää, ja suihkuun kotona. Pidetään kuntoa yllä, eikä lamaannuta täysin. Riskiryhmien toki kannattaa vakavasti harkita tennishallillekin menoa.
Tennis on niitä harvoja lajeja joissa pelaajien paljaalla kädellä on käsiteltävä samoja välineitä kuin kanssapelaajien. Tai sitten kaikilla omat pallot joihin muut ei koske kuin mailalla. Toimivaa? Hallit kiinni niin päästään kiusauksesta.
Niinpä ,
Ohuet keittiöhanskat käteen , tiedän on pelaajia jotka käyttää golfhanskoja tenniksessä .
Hanskat roskiin pelin jälkeen . Olen samoliia linjoilla kuin FootFault .
Nadal tiskihansikkaat käsissä? Vau! Tosin noi tiksit pitäis saada kuriin ettei räkä valu palloon.
Turuus oli kaupungin ulkokentät täynnä pelaajia. Ei oo kaupunki asentanut verkkoja, mutta olivat pelaajat raahanneet pitkän rivin penkkejä verkon korvikkeeksi.
Ensi viikolla tosin kylmenee, niin kelpaa taas olla karenteenissa.
Keskiviikkona eka kertaa ulkona ja eilen taas. Tuo keskiviikon (25.3.) treeni oli kohdallani kaikkien aikojen aikaisin ulkopelikerta. Edellinen ennätys oli 26.3. 2007 ja tuolloin oli varjossa +14 C. Nämä ovat olleet ne ääripäät, usein ollaan oltu jo hyvän matkaa huhtikuun puolella, kun on päässyt kauden aloittamaan.