Tennis vedonlyöntikeskustelut

Ok, minulla ei ole vielä tullut rajoituksia, mutta panokset minulla ovatkin olleet korkeintaan 50e. Silloin, kun aloitin siellä pelaamaan, niin nostin pelikassan aika nopeasti yli 500e plussalle, mutta tuli sitten hävittyä suurin osa rookiemaisten vetojen takia. Ehkä ne alkaa sitten rajoittamaan minunkin vetoja, jos pelikassa nousee “liikaa plussalle”.

Näistä osu ihan kohtuu “hyvällä” prosentilla Chung päälle 2 kertoimella, Bolelli mikä oli tyyliin nauraen matkalla pankkiin käsittämättömästi tasabookkina, Tiafoe +2,5 erää mikä oli kanssa täysi “banker” betsi itselleni. Medvedev ei ollut kunnossa ja luovutti ja se kusi+ Tiafoe ml…

Isoin yllätys tähän mennessä Olivon voitto Tsongasta kertoimella 22.73 :open_mouth:

2 tykkäystä

Tuo kerroin pesee jopa sen reilun vuoden takaisen Monteiron voiton Tsongasta. Vinkkasin toisella palstalla silloin Monteiron kaatavan Tsongan kertoimella 11.00 ja se osui ja upposi.
Monteiro oli silloin ATP339 ja Tsonga ATP9. Pelipaikkana Rion massa helmikuussa 2016.
Sittemmin Monteiro noussut sijalle ATP74 parhaimmillaan.

Tsongalla on taipumus hävitä massalla kenelle sattuu, mutta iso yllätys tuo Roland Garrosin kentillä on. Kuitenkin yllättävän iso tuo kerroin, kun Olivo kuitenkin hyvä massakenttäpelaaja top100 rankingin sisäpuolelta.

Omituista, että on ollut moinen ylikerroin, koska Olivo on kuitenkin sijalle 91. ja parhaimmillaan on ollut sijalla 78. Onnea Rumblingille hyvästä voitosta!

Siis tämähän on sellaiselle joka ei vedonlyöntiä välttämättä seuraa niin paljoa niin “järjetön” kerroin, mutta kun pelataan Slameissa paras viidestä niin suosikkien kertoimet painetaan tarkoituksella ihan pohjamutiin… Esim. väitänpä että jos tämä olisi ollut alkuvuodesta jossain Buenos Airesin massalla, missä olosuhde-erot olisivat olleet taas täysin päinvastoin samoin kuin motivaatioetu niin kertoimet olisivat olleet luokkaa 1.15/1.20 Tsongalle ja Olivolle sitten ~5 tuntumassa. Tuohan on sellainen sudenkuoppa kun jotkut jaksavat vieläkin painaa noihin “alikertoimiin” Slameissa rahaa kuten olen monesti kuullut että Djokolle viime vuosina jos ollut se perus 1.01 alkukierroksilla niin sinne on omakotitaloa suunnilleen lyöty kiinni :smiley:

Edit. tänäänkin “huono vireiselle” Djokolle hyvän tason top-50 veturi Sousaa vastaan perus 1.02 kerroin. Pablo Cuevas huomenna hyvän tason massavääntäjä Kickeria vastaan about 1.08 kerroin. Kyllä näitä löytyy Slameissa aina. Goffin oli Stakhoa vastaan 1.03 ja hävisi erän, Wawrinka Kovalikia vastaan 1.05 jne

1 tykkäys

Enpä usko että Rumbling on tuota itse veikannut, kunhan nyt mainitsi :smiley:

En tosiaan tuota veikannut, jos olisin niin viesti olisi siinä vaiheessa ollut vähän erilainen :smiley:
Korkein osunut kerroin on itsellä varmaan vuodelta 2011 kun Murray voitti Djokon Cincinnatin finaalissa, 3.95 oli silloin ja siihen olin näköjään laittanut 100€.
Eikun löytyi sittenkin vielä korkeampi, 2016 Davis Cupissa Heliövaara>Garanganga 4.40 144€

1 tykkäys

Kertoimet painetaan tarkoituksella alas siitä syystä, että slamipelit on erikseen. Toki tarkoituksellisia ylilyöntejäkin tapahtuu kertoimien painamisessa…

No niinhän minä juuri tuossa yllä kirjoitinkin ja annoin esimerkkejä jopa!

Tarkensin asiaa siksi, että ainakin minulle silti jäi sellainen maku kirjoituksestasi, että suosikkien alhaiset kertoimet ovat isoilta osin bookereiden rahastusta.

Onko kukaan pelannut Belluccin voittoa Pouillea vastaan? Mietin, että kannattaisiko kokeilla kertoimella 3.50, kun Pouille kuitenkin oli aika kaukana vakuuttavasta ja voitti Benneteaun niukin naukin 5. erässä. Tietysti voi olla, että Pouille nostaa pelitasoaan kovempaa Belluccia vastaan.

E: Ja hävisi Madridissa ja Roomassa 1. kierroksella.

Olen lukenut vihjeitä tuohon mitkä puoltaa Belluccia tänään niin suorana voittona kun handicapilla… Mut ite otin vain over 36,5. En usko että menee suorissa erissä, varsinkaan Belluccille koska mies on aika ailahteleva pelaaja mentaalisesti pelien sisällä ja uskon kun tietää molempien pelaajien kyvyt että nähdään aika tasaisia eriä. Joten periaatteessa 4 erää riittää tuohon :slight_smile:

Edit. Veselyä en saa millään “underdogiksi” nähtyäni Sukkaa vastaan matsin. Se lähti peleihin reilulla 2 kertoimella :thumbsup:

Mulla on tuo over 36.5, pitäisi tosiaan kyllä osua, ja laitoin äsken sitten myös muutaman roposen Belluccin voitolle.

Joo, minkähän takia Vesely on laitettu altavastaajaksi? Onhan Bedene kyllä pelannut hyvin viime aikoina, finaalissa Budapestissa, mutta kuitenkin…

Juu onhan Bedene ollut ihan liekeissä nyt tämän massakauden, 21/3 recordilla mikä varmaan puoltaa kertoimia MUTTA huomionarvoista että ei ole kaatanut yhtään top-30 caliiberin massapelaajaa jossei joku Dr.Ivoa sellaiseksi halua laskea. Myöskin se että Vesely on vasuri luulisi tuottavan vähän ongelmia, ja ainoan keskinäisen 2015 massalla Vesely vei ihan pystyyn 2-0.

1 tykkäys

Vesely nyt 1.33 livessä toisen erän alussa kun murti :wink:

Joo, mä laitoin jo ennen peliä vedon Veselylle… :slight_smile:

Niin tarkoitinkin että on aika alhainen live kerroin tällä hetkellä, ehkä vähän jinxailinkin :open_mouth: Toki siis itsellänikin pre match betsi niin kuin aiemmin sanoin.

Pouille voitti ekan erän 7-6 (5)…

Katselin erän lopun, ja on tuo Bellucci kyllä ärsyttävä pelaaja tietyllä tapaa kun dominoi peliä ja sit sortuu aina johonkin tyhmään tai häviää lähes aina tiukassa paikassa… Veikkaan etä nyt on kasetti koetuksella tokassa erässä kun missasi nuo kolme eräpalloa ja hävisi noin tiukasti erän. Otin meinaan itekin vielä Bellucci +4,5 @ 2 kertoimella.