Tennis vedonlyöntikeskustelut

Tänne vois kirjoittaa näitä löpinöitä betseistä, koska uskon että monia ei kiinnosta lukea noista yleisistä ketjuista tennisbetseistä ja mitä kerrointa saa kellekin jne… Joten yritän tällä vain ehkäistä spämmäilyä tennisketjuissa :sunglasses: Meitä betsaajia kun kuitenkin tälläkin palstalla on.

1 tykkäys

Omat poiminnat RG:n ekalle kierrokselle… Chung, Bolelli, Tiafoe ml ja Tiafoe +2,5 erää, Medvedev ainakin… Myös jotain överi betsejä on.

Total games over matsiin Sock vs Vesely, erittäin todennäköisesti pelataan ainakin 4 erää, viimeksi juuri äsken pelasivat Roomassa kolme erää ja 3.erässä tiebreakin.

1 tykkäys

Täysin samaa mieltä. Itselläni on juurikin tuo sama överi betseissa, haiskahtaa 3-1 tai 3-2 Sukalle :wink:

Jep, Sock häviää muutenkin keskimääräistä useammin erän voittamissaan otteluissa, pelaa paljon 3-eräisiä paras kolmesta matseja.

Tämä on sitten jo epävarmempi, mutta yritän kuitenkin Carreno-Busta vs F. Mayer over 3.5 sets. Ainoa aiempi ottelu massalla meni 3. erään ja Mayer pelasi aika hyvin Madridissa ja Roomassa.

Jumalaute kyllä se @Bumerangi oli oikeessa tosta Bonzista, 2-1 johdossa perhana!

Tiafoen kertoimet aika rajussa laskussa, nyt kun nopiaa vilkaisin niin Nordicbetillä “enää” 3.50 kun eilen sai vielä 4.40… Tosin muualta saa vieläkin tuota parempaa kerrointa mutta kovassa laskussa ovat.

Mutta luovutus tuli onneksi eli veto mitätöitiin? Melkein kaikki bookiet ainakin mitätöivät kesken jääneiden otteluiden vedot.

Osallistuisin muuten mielelläni keskusteluun, mutta olen jostain syystä kehittänyt taikauskon, että häviän vedon jos jaan sen etukäteen :zipper_mouth:

Tasoitusvedoissa poikkeuksetta palautetaan. Voittajaa lyödessä yleensä yhden erän sääntö, jolloin veto voimassa, mutta vaihtelee yhtiöiden mukaan.

Juu no nyt kävi siinä mielessä huono säkä et oli betsafella betsi ja niillä ns. yhden erän sääntö eli kun erä pelattu, niin veto häviää jos luovuttaa. Normisti käytänkin tästä syystä melkein aina bet365 bookkerina, koska niillä luovutus on aina void. Veikallahan on muistaakseni yhden pisteen sääntö, eli kun piste pelattu niin veto on voimassa luovutuksesta huolimatta. Tuotahan on hyvä käyttää hyväkseen, jos tietää että jollakin on jotain vammaa alla ja ei ole 100% kunnossa mutta kuitenkin lähtee pelaamaan :wink:

Edit. Nordicilla oli aina ennenkin kanssa void jos luovutus, mutta ilmeisesti tuo on muuttunut koska kerran sain tässä voiton vaikka vastustaja luovutti oliko nyt toisessa erässä. Sehän on kaiketi ihan samaa puljua betsafen kanssa, ainakin täsmälleen samat kertoimet ja pelivalikoima on.

Kaikki ne vedonvälittäjät, joita itse olen käyttänyt, mitätöivät luovutettujen ja keskeytettyjen otteluiden vedot, mutta onhan joillain tosiaan eri käytäntö. Onkohan Pinnaclessa yhden erän sääntö? En tiedä, kun olen käyttänyt vain suomalaisia ja eurooppalaisia bookereita.

Bet365 on hyvä, ainoa miinus on se, että siellä ei voi pelata ollenkaan erätasoituksia. Toisaalta siellä on tarjolla yleensä selvästi korkeimmat kertoimet over 2.5 sets vetoihin otteluissa, joissa toinen on selvä suosikki.

Ai Nordicbetillä on nyt käytössä se yhden erän sääntö? Muistaakseni ei tosiaan ollut silloin, kun sitä viimeksi käytin ehkä joskus vuosi sitten.

Minkälaisia teidän limitit on paf/unibet?
Mulle antavat laittaa 3 kertoimiseen miesten neluriin 9.78€ ilman erillistä hyväksyntää:joy:

Ei oo tiliä noihin enää, joskus aikoinaan ollut mut mennyt kiinni kun en pelannut siellä… Marathonilla (mikä on tunnetusti vitsi vedonlyöntipiireissä) itselläni sain 5e panosrajan kerrankin kun tein tennikseen tripla vetoa eli en edes sinkkua lyönyt :joy: Myös KHL:ään itselläni noita muutaman euron panoskattoja Maralla.

Jostain syystä mulle ei ole marathonille tullut isompia rajoituksia vieläkään vaikka varmaan jo jotain 2v sinne pelannut. Sitä käyttänytkin eniten.

Joo hyvä pelivalikoima+ kertoimethan tuolla on, siksi sitä itsekin käytän.

Bet365 ei kuulemma rajoita yleensä juuri ollenkaan, ja niillä kai onkin SBR:ssä korkein luokitus A. Pelaan itse sen verran pienillä panoksilla, että en kuitenkaan voi sanoa Bet365:n mahdollisista limiteistä varmuudella sen enempää.

Juu ei itsellänikään paina mitkään panosrajoitukset yleensä jossei ne tosiaan ole mitään 5-10 euroa mitkä ovat ihan vittuilua asiakkaille. Ei tule 100e< vetoja kuitenkaan yleensä lyötyä.

Bet365 on ollut ehdottomasti pahin rajoittaja kaikista yhtiöistä.
En ehtinyt voittaa kuin ehkä 500€ ja tennisvetoihin tuli 10€ maksimit.