Tennismatkailu

2023 Wimbledon Ballotissa pystyi valitsemaan päivän ja kentän.
En tiedä voiko ostaa lippuja useammalle päivälle.
Sain arvonnan voitosta ilmoituksen sähköpostiini 4.4.2023 klo 13.
Samassa meilissä sanottiin, että lippujen myynti alkaa välittömästi.
No luin meilini joskus kolmen maissa iltapäivällä. Ei ollut juurikaan lippuja jäljellä.
Jäi menemättä. Nyt mietityttää et onko mulla jatkossa näissä arvonnoissa huonommat
mahdollisuudet saada osto-oikeus, kun olen jo kerran voittanut :thinking:

Nyt ei saanut valita ja tulokset jo ensi kuussa mailin mukaan.

Tuttu on voittanut kahdesti, itse en koskaan

1 tykkäys

Onko jollekkin tullut jo tuloksia Wimbledonin lippuarvonnasta?

Onko tietoa, että koska arvotaan kaaviot. Varmaan aika viime tinkaan, jos vielä ensi viikon kisan pisteet lasketaan mukaan.

Ehkä voisi käydä nauttimassa vähän Pohjois-Italian antimista parin päivän ajan…

Itse en ole vielä kuullut mitään, mutta eräs tuttu sai toissaviikolla tiedon, että onni oli myötä.

Viime vuonna kaaviot arvottiin kisaa edeltävänä torstaina. Ja ainahan ne lohkojen sijoituspaikat voi arpoa etupeltoon ja viikon päätteeksi sitten nähdään, että kuka milläkin listasijalla on.

Itse kinkerit taitaa siis alkaa jo sunnuntaina ja puoliltapäivin.

1 tykkäys

Onko kukaan osallistunut RG lippujen arvontaan vielä saanut viestiä että pääsee ostamaan lippuja?
Ilmeisesti jos oikein ymmärsin 15-31.3 välillä pitäisi tulla normaali lipuista sähköpostia jos pääsee ostamaan.

Olikos kellään kokemusta tuon RG travel kautta ostamisesta?

RG Travelin kautta olin viime vuonna. Kaikki toimi loistavasti. Hinta toki paljon kalliimpi kuin arvonnan kautta.

1 tykkäys

Uusi täällä kun halusin vastata kysyjälle. Osallistuin RG:n arvontaan ja sain tiedon onnistumisesta toissapäivänä ma 24.3. Ohje oli se, että tänään klo 15 Suomen aikaa tulisi olla valmiudessa.

Annettu koodi ei sitten kirjautuessa toiminut. Jouduin soittamaan Ranskaan ohjeen mukaan ja siinä tuhraantui aikaa toista tuntia. Käytännössä kaikki iltapelejä lukuunottamatta oli myyty kun pääsin kirjautumaan sisään. Sain ostettua kolme iltalippua ensimmäiselle viikolle. Isoin stadioni, halvin kategoria, n 140 € yhteensä.

Iltapeli alkaa klo 20 ja lipulla pääsee alueelle kai klo 18.30. Pitänee etsiä vielä aluelippuja lähipäiville jotain kautta.

1 tykkäys

Kiitos vastauksesta!

Jep huomasin että eilen oli tosiaan tuo myynti niille joille tuli koodi. Onpa ikävää ettei koodi kuitenkaan toiminut!!
Itselle ei tullut koodia.

Viime vuonna sain ostettua liput last minute myynnistä joka oli huhtikuussa joten kannattaa sinne tähyillä jos etsit päivälippuja.
Iltaliput totesin itse viime vuonna huonoiksi tosiaan kun pääsee alueelle niin myöhään ja älyttömän ruuhkan takia eipä siellä paljoa muuta ehdi kun mennä jonottamaan stadionille. Ja ihan tuurista kiinni mikä matsi sattuu iltasessioon, viime vuonna toisena iltana katsoin ulkokenttien pelejä mielummin kun pääkentän matsi ei kiinnostanut yhtään :grin:

2 tykkäystä

Onkos nämä lippujen hankinnat vaikeutunut vuosien varrella? Itse joskus aikana ennen lapsia tulin käyneeksi pari kertaa tennistä katsomassa. Ranskaan mentiin lomalle vähän tarkoituksella sopivaan aikaan, vaikka tennis ei varsinainen tavoite ollutkaan. Hyvin löyty jonkun virallisen resale-sivun kautta aluelippuja silloin aika viime hetkellä.

Sitten joskus tuli mentyä lomalle Lontooseen ja paikan päällä jossain kohtaa vain sattui silmään (silloin ei tullut seurattua siis tennistä mitenkään superaktiivisesti), että siellähän on joku finaaliturnaus ja suomalainenkin pelaa. No, taas jostain viime hetkellä liput löyty kyllä ihan kelpohinnalla. Piti vaan arpoa, että ottaako iltapäivä-, vai iltasession tietämättä ketkä pelaa missä. No, osui kohdalle ja tuli sillon kontisen välierävoitto nähtyä.

Eli omat kokemukset näistä “hei, täällähän pelataan tennistä, pitäskö ostaa liput, hyvin näyttää löytyvän”-hankinnoista on toistakseksi 2/2 näiden isompien tapahtumien osalta. Mutta aikaa tosiaan on kulunut jo noista.

Olen tässä jo suunnitellut syksyn Tukholman avoimiin menemistä. Ilmeisesti pian lippujakin tulee myyntiin. En millään löytänyt kellonaikoja vielä tässä vaiheessa, että milloin mitäkin pelejä pelataan. Onko kellään kokemusta, onko esim. Turun iltalaivaan ehtinyt päivän pelien jälkeen? :smiley: Varmaankin semifinaaleihin eli lauantaiksi tai finaaliin eli sunnuntaiksi suuntaisin paikalle. Mitään muita vinkkejä, esim katsomon valitsemiseen tms liittyen?

Vuoden 2024 ohjelmaa en nopeasti löytänyt.

2023 näytti tältä
https://www.bnppnordicopen.com/sv-se/event-info/veckoschema

1 tykkäys

Paras setti on mennä pe laivalla tukholmaan. Yö hotellissa. Su illalla lentäen takas. Lauantain semifinaalit ja sunnuntain finaalit näkee.
Sunnuntain finaaleja ei ehdi nähdä, jos on laivalla tulossa takas.
EDIT. Jos Turun iltalaivalla takas, niin ehtii myös kaksarin finaalin nähdä :slightly_smiling_face:

1 tykkäys

Riippuu vähän turnauksesta, mutta vähän nihkeää on ainakin isommissa kaupungeissa lipun saanti. Itse olin sattumalta Münchenissa kun Ruusuvuori pelasi alkuviikosta ensimmäisen kierroksen otteluaan. Ei vaan puhettakaan, että lippua olisi ainakaan normaaliin tapaan saanut enää edellisenä päivänä. En sitten tiedä olisiko paikan päällä saanut jotain peruutuspaikkoja tmv. Lontoossa Queensin turnaukseen myydään return-lippuja halvalla illaksi. Eli jos paikan ostaneet lähtevät kesken päivän pois niin liput voi jättää uudelleenmyytäväksi ja rahat tästä menevät paikalliseen hyväntekeväisyyteen. Ainakin Andy Murrayn pelin päätyttyä pääsi helposti katsomoon pikkurahalla. Muutenhan tuo myydään loppuun heti lippujen tultua myyntiin marraskuussa.

Jännä juttu, kun tuntuu, että melkein aina kun jotain matsia streamsita katsoo, niin hyvä, jso puolet paikoista on täynnä. Usein jotkut aamupäiväsessiot isoimmissakin turnauksissa näyttää, että ei oel juuri ketään paikalla.