Tennistä netissä ja tvssä

TennisTV vaikuttanut kyllä hyvältä. Paljon parempi paketti tenniksen ystävälle kuin MTV:n riistohintainen. Yksi miinus kuitenkin; kelausnappi on vain muutaman sekunnin suuntaan tai toiseen. Eurosportin 15sek oli huomattavasti käytännöllisempi.

Mielelläni tästä kuitenkin maksaa sen reilu 120e/13kk, jos verrokkina on vedonlyöntiyhtiöiden ilmaisstriimit. Ne kun ovat aina monen klikin päässä eikä niissä näe edes uusintoja pelitilanteista tai pysty kelailemaan.

2 tykkäystä

Telkkarista katsottuna lähetystä voi kelata 10sec, 1min, 10min jne eli kyllä toi ihan kätevä mun mielestä on.

Ja Discoveryssä Maikkarin Hong kong feedi loppui taas kesken ottelun. Joku potkupallo makasiini alkoi kun välierässä kolmas erä menossa…:rage:

Padilla onnistuu vapaa kelaaminen mihin kohtaan tahansa. Pitää vaan olla ”show timelines” -täppä päällä avatessa

Sama näköjään Katsomossa ja lineaarissa :laughing:

Lähetys katki 13:00 sharp.
Tallennekin loppuu tuohon.

Eli sillä rahalla saa lähinnä karmean ketutuksen. Maikkarin voi ainakin unohtaa siis.

Puhelimella olen katsonut ja siinä tuo kelausnappi on vain jokusen sekunnin. En äkkiseltään myöskään löytänyt, että voiko tuota jostain vaihtaa.

On tuo toki puhelimellakin, mutta tuolla on kömpelöä kelata lyhyitä aikoja.

Huomiselle Hong Kongin lähetysaikaa Maikkarilla 10:30-12:30 eli jos dubbeli venyy seremonioineen niin saattaahan sitä ainakin ekan erän nähdä finaalista…

1 tykkäys

Selainversiossa saa tuon säädettyä, olikohan 10sek, 30sek ja minuutti.
Tietysti vähän hölmöä jos mobiilipuolella ei vastaavaa mahdollisuutta ole.

Katsomossa kyllä näkyi koko peli ongelmitta ja seuraava peli alkoi perään.

Pitää valita se utheilulähetys, ei kanava. Näkyi molemmat pelit.

Ja ainakin pädillä tuo kelaus taakse on todella jees. 10 seki kerrallaan ja näyttää monta painallusta olet painanut, kun putkeen näypytät.

Kokeilkaapa huvikseen puhelimella, miten teillä? Mulla vaan 5sek eteen tai taakse. Eikä löydy mistään, mistä voisi säätää.

Kyllä, mutta se jälkimmäinen ottelu pätkäistiin kun 4h lähetysaika tuli täyteen

Twitterissä pahoitellaan, asiantuntijat asialla
https://twitter.com/mtvkatsomo/status/1743605941545693689?s=46&t=RYoICfWtOuSvI2MUmj6HDA
Inhimillisen erehdyksen vuoksi tauko ottelussa tulkittiin lähetyksen lopuksi ja tästä syystä lähetys katkesi ja vaihtui jalkapallouusintaan. Valitettavasti myös lähetyksen tallenne jää kesken. Suuret pahoittelut tilanteesta!

Olen nyt käyttänyt TennisTV 4 päivää ja olen erittäin tyytyväinen. Kaikki Emilin ottelut katsonut isosta telkkarista hyvä kuva ja englannin kieli kohentuu.

2 tykkäystä

Tuleeko TennisTVstä nyt myös nelinpelit? Eli pääseekö Harrin pelejä seuraamaan sitä kautta? Ajattelin tilata AO:n jälkeen.

Voi olla. Olin jo panimolla ottamassa kuppia.

Oletan, että sama systeemi kuin viime vuonna.

ATP 250 kisoista näytetään vain pääkentän kaksinpelit, siis ei näy sivukenttien kaksarit eikä mitkään nelinpelit
ATP 500 ja 1000 -kisoista näytetään kaikki kaksin ja nelinpelit

Brisbanessa näyttivät poikkeuksellisesti yhden keskuskentän 250 nelurin, oli Nadalin paluumatsi.

1 tykkäys