Kyllä tuo ainakin jatkuvana tilauksena kipurajan yli menee. Noita muita sisältöjä saa muualta edullisemmin.
Esim.Max on mulla nyt 2,99 ja urheilulisällä 7,99. Sillä näki AO:t ja kylkiäisenä vähän golfia.
Sarjoja tulee joka striimaus-palvelusta, jollei ole juuri joku must, joka on vaan nähtävä.
Alkaa VPN houkuttamaan. Samaan aikaan koettaa vältellä kaiken tilaamista, ettei pelkästään katso pelejä tulosten ohella.
Suomi-selostus kyllä on plussaa, ainakin yleensä. Seiro kyllä päihitti golfissakin jenkkikollegansa
Tää on vaan oma ajatukseni, mutta kyl mä uskon et jossain vaiheessa sekin aika vielä koittaa kun suoratoistopalveluiden on alettava pätkimään pakettejaan.
Sporttioikeudet ne vaan kallistuu edelleen ja jossain se kipuraja on mentävä kun ei enää all inclusivet käy kaupaksi, sitten on yksinkertaisesti pakko muuttaa strategiaa.
Se on toinen kysymys onko näissä oikeuksissa millaisia ehtoja, saako esim. ATP-oikeuksia tarjota omana pakettinaan kuluttajille vai pitääkö ne olla osana jotain toista pakettia. Teoriassa jos saisi tarjota pelkkiä ATP-oikeuksia, silloinhan kyseessä olisi täysin kilpaileva tuote ATP:n oman palvelun kanssa.
Ihan kuluttajakohtaista et miten hyvänä hinta-laatusuhteena näkee minkäkin paketin. Jos tykkää seurata vaikka kotimaista lätkää, on kotimaan sarjojen suurkuluttaja ja samalla intohimoinen tennisfani niin eihän MTV:n paketti enää niin kalliilta tunnu. Jos taas tsiigaa pelkät tennikset, ei mielestäni mitään tolkkua sen takia tuosta maksaa, kun pelkän tennisTV:n saa reippaasti yli puolta halvemmalla. Suomiselostuksen määrä myös niin olematon, että ei sekään ole mikään vetonaula MTV:n paketille.
Telia tarjosi liigasta ehkä noin kolme kautta sitten vielä “oman joukkueen kausikorttia”, jolla sai vaivaisella 19,90 e/kk hinnalla oman joukkueen matsit kuukauden ajaksi. Muita matseja tai lajeja ei näkynyt.
Lisäksi ostin muutaman kerran R-kioskilta kortin, jolla pystyi katsomaan kolme yksittäistä ottelua kahdella kympillä.
Enää ei ole mitään tuollaista, saakohan enää liigaa / MTV-urheilua edes vuorokausitilauksella. Sellainenkin jossain vaiheessa oli, mutta hinta oli tyyliin 20 e/vrk.
Itse olen miettynyt, että miksi Liigan oikeudet omaava taho ei tarjoaisi kaikkien joukkueen kausikorttien haltijoille ”vieraspelikausikorttia” eli näkisi vain oman joukkueen vieraspelit kun on jo kerran kausari halliin kotipeleihin. Tekniikalla voi nykyään rajata mitä vaan lähetyksiä. Lätkässä kuitenkin aika pitkälle seurataan vain omaa joukkuetta ja nyt maksat ikäänkuin 90% ”turhasta”.
Minkähänlainen soppari MTV:llä on ATP:n kanssa oikeuksista? Lähinnä heräsi ajatus, että tuleekohan heti muutoksia, kun Telia myi koko mediapuolen Schibstedtille (omistaa mm. Aftonbladetin, Tori.fi ja Svenska Dagbladet).
Lähinnä mietin, että jos Maikkari teki sopimuksen vaikkapa vain vuodeksi, niin voisiko mahdollisesti sportti olla siirtymässä jonnekin muualle. Toki uudella omistajalla voi olla intresseissä pitää edelleen urheilua tarjoomassa.
Ihan menin tässä reissussa kadulta ravintolan vessaan ja pakkohan se oli jäädä katsomaan asiakkaaksi kun isolta ruudulta tulee liveä hyvällä brittiselostuksella.
Ikinä ei tiedä minne päätyy tenniksen takia koko illaksi.
Olenko ymmärtänyt oikein, että Cmore näyttää vähän vaihtelevasti esim Heliövaaran pelejä? Mulla on ollut tennis tv, johon olen ollut tyytyväinen, mutta nyt mietin josko muidenkin lajien vuoksi kokeilisin Cmorea. Onko siellä jälkilähetyksiä tarjolla, eli voiko aamulla katsoa yöllä Jenkeissä pelatun ottelun?
En tiedä paljonko yksi peli saisi maksaa jotta jengi tilaisi?
6 euroa?
Nykytekniikalla jos olisi tarjontaa, en tiedä, onko yksittäisten ottelujen tilaajamäärillä väliä?
Noh monessa maassa sporttikanavan saa valita jos raahautuu baariin ja hintaan sisältyy pari juomaa
Tuskin Suomess saa edes valita
Otin nyt lätkäpudotuspelien innostamana tuon MTV Katsomo Urheilun.
Aiemmin mulla on kokemuksia muutaman kuukauden Tennis tv -tilauksesta.
Kun vertaan aiemmin käytössäni olleeseen Tennis TV:seen, niin on tuo MTV kyllä aika kehno. Tennis TV:ssä pystyy hakemaan jo pelattuja ja tulevia otteluita pelaajan nimen perusteella. MTV:llä lähetysten nimet ovat ainoastaan kentän nimiä tai sitten se sama englanniksi selostettu stream, joka Tennis TV:lläkin “päälähetyksenä” tulee.
Ongelma on lähinnä siinä, että ei ole kovin helppo pysytellä tulospiilossa niin, että kokeilet kolmea eri tallennetta kelailemalla, että missäs kohtaa mitäkin tallennetta se odottamani ottelu löytyy. Tästä voisin kirjoitella Maikkarille palautetta.
Samoin kokeilin äsken katsoa Djokovicin viime yön matsia, niin se tallennehan katkesi ottelun ekan erän ollessa ihan kesken…
Kehitettävää on siis MTV:n tuotteessa, mutta ihan kohtalaiselta kuitenkin vaikuttaa, jos tykkää katsella myös jääkiekkoa tai vaikkapa rallia.
Tää näiden meno on ihan kun yö ja päivä Discoveryn vastaavasta, missä ATP:tä promottiin isosti ja oli koko kanavan yks kärkituotteista slämien ohessa. Toki MTV:llä muutakin kallista sporttia eikä tennis varmaan ole ykköstuote. Mut välillä sitä vaan miettii, et onko tuo kuinka kannattavaa bisnestä maksaa iso raha jostain näyttöoikeuksista ja sitten jätät ne sellaisenaan palveluun ilman, että itse firmana panostaisit myöhemmin asiaan.
Tai ehkä ne tietää jo valmiiksi, että kukaan ei maksa yli 40 euroa kuussa pelkästä tenniksestä vaan jos sen paketin hommaa, siellä on sitten kuluttajalle jotain muutakin arvokasta katseltavaa ja tennikset tulee kylkiäisenä.
Täytyy MTV:stä vielä antaa palautetta, että viime yön Fritz vs Mensik -tallenne päättyy kesken tokan erän. Samoin aiemmin yksi Djokovicin matsi päättyi kesken kaiken. On kyllä puuhastelua!