Tennistä netissä ja tvssä

TennisTV on kova, vaikka jenkkiselostajat on ihan juntteja ja osalla ei niin suosituista selostajista on vain omituinen, ei-mielllyttävä ääni.

Ens vuoden selvä valinta on EuroSport-player. Siitä ei ole kahta sanaa hinta-laatusuhteen puitteissa, vaikka tykkäänkin kovasti “replay”- ja “highlight”-ominaisuuksista.

1 tykkäys

Laver Cup näkyy Eurosport Playerilla. :slight_smile:

Onko kellään kokemusta Eurosport playeristä joka on asennettu suoraan älytelkkarissa eikä tietokoneen kautta?

Joo, toimii ihan ok! Vähän kömpelöä vaihdella kenttien välillä ainakin mun telkkarilla mut muuten kyl toimiva

1 tykkäys

Jamie Murrayltä todellinen choke matsipallossa, kohta 0:13.
Tuossa lyönnissä ei ollut minkäänlaista vaikeustasoa.

1 tykkäys

Onko Eurosport Playerissä mahdollisuutta katsoa matsit jälkikäteen? Tämä on yksi ominaisuus, jota olen arvostanut tosi paljon TennisTV:ssä. Tilaukseni on kuitenkin päättymässä maaliskuun alussa, Eurosport kahmi ison osan turnausoikeuksista täksi vuodeksi ja suhteellinen hintaero on valtava: 175% (40€ - 110€). Väkisin kallistuu Eurosportille seuraava tilaus. Plus kiinnostelee Eurosportin hyvät suomalaisselostajat.

P.s. Isona miinuksena TennisTV:ssä on se, ettei Slämejä näytetä ollenkaan.

Jo tässä vaiheessa AO:ta on palanut hermo Eurosport Playeriin. Matsit on nimetty miten sattuu ja niin ärsyttävät vedonlyöntimainokset tulevat suunnilleen joka tauolla. Tänään yritin katsoa Ruudin matsia, mutta näkemättä jäi. TennisTV:ssä on hyvä käyttöliittymä ja matsit näytetään ilman mainoksia. No ehkä elämässä on kaikki suhteellisen hyvin, jos tällaisesta jaksan valittaa.

Mulla on itellä löytyny hyvin pelit ainakin tähän mennessä, kun laittaa hakukenttään jomman kumman pelaajan nimen.

Mä oon kattonu Australian Openin pelit Unibetista. Ei oo mainoksia, kaikki matsit löytyy helposti ja nopeasti. Kaikilla kentillä ei oo selostusta, mutta se ei haittaa yhtään. Eikä oo tarvinnu lyödä ensimmäistäkään vetoa sisään, 0,02€ pelitilillä ja se riittää :smiley: Ilmaista hupia siis!

1 tykkäys

Vihdoin tämä klassikko hyvällä kuvanlaadulla.
ATP on julkaissut aika paljon vanhoja matseja youtubessa koronan aikana.

Aika brutaali kolmieräinen: kesto 3h 40min. Tokan erän lopussa oli jo 3h. Historian pisin(impiä)?

On muuten Mr. Menorcalla tyylikkäät polvihousut :laughing: Näitä harvemmin tulee tenniskentällä vastaan.

Ainakin Madridissa 2009 Nadal voitti Djokovicin pitemmässä kolmieräisessa. Pelattiin piste enemmän ja kesti yli neljä tuntia.

1 tykkäys

Joo Tennistv:llä on highlightseja mutta kokonaisia vanhoja matseja on grand slamien youtube-kanavissa:

ja usta:lla on all american matchups

lisätääs tähän davis cup matsin lopetus (tulee mieleen Skoffin vääntö Suomea vastaan pari vuotta myöhemmin, onkohan sitä tallessa kenelläkään, muistelisin että tuli yleltä aikanaan)

1 tykkäys

Kiitos linkistä, olipahan hieno ottelu.olin missannut tällaisen täysin.


Jarkko päässyt mukaan top #23 pisteeseen vaikka sen hävisikin.

Lisää vanhoja kiinnostavia matseja, viimeinen puumailalla pelattu grandslam finaali, Kevin Curren 1984 Australian avoimissa, kyllä se Curren syöttää kovaa puumailallakin

1 tykkäys

Eilen julkaistu kooste, mahtavaa lyömistä :+1:

tänään tulee matsi jota yritin seurata aikanaan mutta oli menoa, (Leconte-Kulti vuodelta 1992)