Eurosportilla on Grand Slameissa aina myös ilman mainoksia ja selostusta feedit, poikkeuksellisesti nyt US Openissa tosin englanninkielisellä selostuksella joka oli ihan loistava, mm. Mary Carillo ja Taylor Dent ovat huippuja! En yleensä katso koskaan pääkanavan lähetyksiä just mainoksien takia (ja joskus suomenkielisten selostajien nimenääntämysongelmien takia…)
Minne Six ja Nieminen ovat kadonneet Eurosportilta? Omituista, että he eivät selostakaan finaalia.
Seiro on ihan ok selostaja, mutta odotin kyllä edellä mainittuja. Eipä ottelu näytä olevan Kutosellakaan.
Selostavat TV 5 kanavalla.
Kiitos! Ihme touhua Eurosportilta. Minulla tämä ei näy antennissa kuin sd-laadulla ja on kyllä sellaista mössöä kuva ettei katsomisesta mitään tule. Pitää sitten vaihtaa Eurosportin playeriin. Vastaavasti snookerissa häiritsee finaalien vieminen Kutoselle.
Löytyyköhän tennikselle sivustoa, jossa voisi katsoa ottelujen highlightseja ilman että näkee etukäteen tuloksen?
Vastaava sivusto esim. jääkiekon NHL:lle on http://www.dtmts.com/ (Don’t tell me the score)
Eurosportplayer!
MItenkä muilla, minulla ei näy Erosportplayerissä tämän päivän Rooman pelejä vielä ollenkaan ?!!
Mulla näkyy mm Henkan matsi mutten saa siirretyksi kuvaa chromecastilla tvhen?
Mulla näkyy vain puhelimen appissa , mutta ei PC:ssä.
Välimuistin tyhjennys auttoi !
Sama…erroria tuli
Käytin ensin Ipadin ja Chromecastia mutta sitten löysin älytvn apin ja nyt on toiminut hyvin, eli suoraan suoratoistona.
Eurosport Player näyttänee ensi viikolla Pietarin turnausta? Entä sen jälkeen tänä vuonna?
Varmaan VeikkausTVtä parempaa kuvanlaatua ei ole Emilin matsiin?
Tennistvltä tuleeko
Siirryin itse Eurosportin asiakkaaksi.
Sama. Vähän huono tuuri ollut Emilin kisojen kanssa ettei Eurosportilla ole oikeuksia.
Aika naurettavaa, että Sixin selostusta pihdataan Eurosportin puolella, mutta TV5:ltä tulee selostuksen kanssa 
Nyt pääkanavilla toki muuta ohjelmaa, mutta aiemmin vapailta kanavilta tullut Sixin selostusta ja Eurosportin pääkanavilta jonkun muun selostamana. 
Sama snookerissa Aki Kauppisen kohdalla. Konsernilla on kai vieno toive, että suomalasiet löytäisivät kanavat tv5 ja tv6.