Unisex-tennis

Kun olen Rahnaston vieressä seisonut, on hän minua ainakin sen 5cm pidempi. Koska itse olen 175cm, olettaisin Rahnaston olevan himppasen päälle 180cm.

1 tykkäys

Olin joskus parikymppisenä 186,5cm. Nyt ehkä noin 184cm.
Muistikuvani Talista antaa epätieteelliset lukemat Jarkolle 182cm ja Ollille 179cm.
Tässä oma vastineeni tähän tärkeään keskusteluun.

2 tykkäystä

Rahnasto on selkeästi n 180 ehkä karvan alle, kun itse olen 181 cm. Täytyy ihmetellä jos arvioi 175 cm pitkäksi. Jarkko myös selkeästi pidempi kuin 182, mutta ei missään nimessä yli 185.

Kuka arvioi 175cm pitkäksi? Luetunymmärtäminen missä pelaa, @Anakonda tuossa sanoi että itse on siis 175cm :slight_smile:

MarkusK tämän Rahnaston pituuskeskustelun aloitti ja hän arvioi lukemaksi 175.

Hardcourter, luetunymmärtämisestä kannattaa alkaa muille mainitsemaan sen jälkeen kun edes auttavasti osaa itse lukea. Nyt voit aloittaa harjoittelemaan lukemalla tämän sivun uudestaan.

1 tykkäys

Mitäs se pappa vinoilee siellä :rofl:

Voin soittaa Opalle ja kysyä hänen pituutta.

Äpongelmia!

Olisinpa tosiaan aika väärässä jos OR onkin yli 180-senttinen. Minä kun ajattelin että miehestä olisi kotimaiseksi mittamieheksi Rod Laver (174 cm) - eli unisex-sarjaan.

Arbitrohan siis lupasi kysyä Opalta asiaa. Mitä vastasi?

Ei oo kerennyt vielä.

Opa kertoi olleensa ammattilaisvuosinaan tasan 180 cm.

1 tykkäys

Ei siis taida kelvata Rahnasto unisex-sarjan Laveria vastaavaksi suomalaiseksi nimikkopelaajaksi, koska 6 cm ylimittainen. Jotenkin Rahusen 175:nkin tuntuu liialta. Johtuuko kymmenjärjestelmästämme, että se tuntuu jo normaalikokoisen miehen mitalta mutta 174 on kuitenkin lyhyehkö!

Miten olisi Reino Nyyssönen tai Rauno Suominen? Jälkimmäisellä olisi ainakin sopiva nimi Laver-sarjan Suomi-versioon!!!

“Juuri tätähän John McEnroe yritti kertoa, mutta hänet haluttiin vaientaa melko tehokkaasti.”
Ehkä valkenee mitä A tuolla tarkoitti tässä yhteydessä. John Machän oli siis puhunut unisex-tenniksen puolesta jo viime kesänä.

Kotimaisin voimin ei taida löytyä riittävän vetovoimaista paria esim. Tampereelle ensi kesäksi.

Mutta hei, eiköhän Micke Kontinen voisi olla vähän kiinnostunutkin… Ja entäs ne viimevuotiset naisten finalistit; molemmilla varmaan mukavia tamperelaismuistoja. Sitäpaitsi, eiks missikisat ole jo vähän hm. out of order!