WTA hottikset- äänestys!

Tuli tälläinen mieleen kun tennispalstalla ollaan näin oluen ohessa lauantai-iltana, ja toivottavasti ei ole liian seksistinen tai rasistinen koska minä en viitsinyt ATP-hottikset ketjua perustaa niin joku muu voi tehdä sen jos haluaa. Mutta jos tämä ei sovi palstan vakava henkiseen imagoon niin tottakai ketju kuulu sitten poistaa mode-sedien toimesta.

Itselleni WTA-pelaajista silmään pistää ensimmäisenä Cibulkova ja Keys eritoten tietyt piirteet mistä tykkään noin niin kun kropassa :blush: Erityis maininta omalle ikisuosikilleni Ana Ivanovicille joka tosiaan nykyään on jo ex-pelaaja. Näin leikkimielisesti siis kysyn että ketkä WTA-pelaajat miellyttävät teidän silmää, ja ketkä ovat omia suosikkejanne? :wink:

Menipä muuten homma vaikeaksi, kun ei kovin montaa viitsisi luetella.
Eugenie Bouchard ja Caroline Wozniacki.

Jos ex-pelaajat hyväksytään niin kisa loppuu tähän - Anna Kournikova!

3 tykkäystä

Camila Giorgi.

1 tykkäys

Joo Bouchard toki unohtu mainita, omia suosikkejani kanssa sillä tyttömäisen kauniilla olemuksella :blush:

Oma suosikki:


2 tykkäystä

Se Nick Kyrgioksen naikkonen Alja mikä lie ei myöskään paha. Joku vois liittää kuvan jos jaksaa :slight_smile: Tuo yllä olevahan pelaa samalla Juicella kun minäkin :smiley:

Jaaha, jaaha! Hanuri-miehiä tämä Hc. :grinning:

I’ll bet Martina Hingis is a goer too!

:smiling_imp:

Kukas tämä mimmi on? Kuolettavan söpö!

Alize Lim, ranskalainen pelaaja, jolla on aasialainen isä. Aika monen suosikki myös TW:n puolella. :slight_smile:

No jaa, tommosia naapurintyttöjä nyt tulee vastaan täällä treellä kadullakin harvasen päivä, ihan kun jostain lukiosta poimittu :wink:

Näissä idoleissa ja muissa tämmöisissä on aina jotain aivan erityistä, kun he pelaavat samanmallisella mailalla, kuin itse :sunny: :slight_smile:

Ainii unohtui yksi “hottis” mutta nyt muistin kun näin tennisexplorerissa hänen twitter-sivunsa… Eli tuo Romanialainen jumalar, Sorana Cirstea <3

Edit.Kattokaa ainakin 2min eteenpäin…https://www.youtube.com/watch?v=sq7ZiHtFFuo

1 tykkäys

Tässä on minun mielestäni yksi kovimpia hottiksia!

Tiesittekö että Virossa on muuten eniten kauniita naisia suhteessa maan väkilukuun. Tästä on virallistakin tietoa olemassa mutta en muista missä :blush:

1 tykkäys

Saanko tiedustella kukahan tuo nätti tyttö oikein on? :blush: Ei ainakaan osu silmään yhtenäkään top-50 pelaajana mitä näistä naikkosista tunnistan…

heh : ) Mia Eklund on nimi

1 tykkäys

Juu en minä näitä Suomen tyttöjä tunne naamalta heh :smiley:

Ei ehkä ihan WTA hottis enää nykyään mutta kyllähän Game Set And Matsissa parasta on Barbara Schett :wink:

Federer on hotein.