Kerrankin hotellin tv yllätti. Lähdin etsimään ja löytyi Swiatek-Svitolina.
Yleensä ei saatana mitään järkevää löydä.
Kerrankin hotellin tv yllätti. Lähdin etsimään ja löytyi Swiatek-Svitolina.
Yleensä ei saatana mitään järkevää löydä.
Keskityin seuraamaan Igan otteita, joten jäi melkein huomioimatta, että Svitolina tuli vasemmalta ohi ja voittoon. ![]()
Svitolinalla siis vielä huikeampi turnaus. Lämmitteli lyömällä Baptisten suoraan kahdessa ja päätti turnauksen voittamalla Rybakinan (WTA2), Swiatekin (WTA3) ja Gauffin (WTA4) loppuottelussa. Elinan edellinen WTA1000 voitto tuli peräti kahdeksan vuotta sitten.
En edellenkään usko, että hän pystyy voittoon RG:ssä, kaikilla huipuilla kuitenkin täysi fokus siihen. Mutta en olisi yllättynyt, jos on edelleen mukana toisella viikolla ja paha vastus kenelle tahansa. Toki kaikki riippuu nyt siitä, että tuliko maha täyteen tällä voitolla, vai janoaako jotain vielä suurempaa? Joka tapauksessa mahtava naisten RG tulossa ja vähintään 5 todellista voittajaehdokasta ja toiset 5, joilla yllätysmahdollisuus.
Swiatek-pwlin katselin ja pelasi kyllä Svitolina hyvin. Switek sortui lopulta virheisiin, vaikka kovaa sitä palloa takoikin.
Serena Williams saanut villin kortin Queen’s:in kisan neluriin. Pelaa Mbokon parina.
Onko se nyt niin, että Venus ei vieläkään ole lopettamisesta ilmoitellut.
Jos näin niin nyt siihen olisi tyylikäs sauma, Serenan kanssa US openissa parina ja käsikkäin molemmat poistukoot lopullisesti eläkkeelle.
En keksi Serenan neluripaluuseen oikein mitään muutakaan pointtia, miksi tuo alkaisi neluria sen enempää pelailemaan vai meinaako tosiaan tarkastella saumojaan jopa kaksinpelipaluuta ajatellen. Ei kai nyt sentään.
No voihan tuota myös harrastukseksi ajatella, villejä kyllä irtoaa jokaiseen maailman kisaan yhdellä puhelinsoitolla.
Eiköhän Serena ole pyytänyt villiä myös Wimbledonin kaksinpeliin. Eri asia toki, että saako.
Talvella tosiaan veikattiin, että paluun syy olisi nimenomaan, että Venus lopettaisi uransa US openissa pelaamalla nelinpeliä Serenan kanssa.
dazn.com näyttää serenan peliä nyt
Emma Raducanu hakee tänään uransa toista kisavoittoa, Queen’sin WTA-500 kisan finaalissa vastassa Donna Vekic.
2021 US Open mukaanlukien tämä on vasta Raducanun uran kolmas finaalipaikka. Edellinen tuli tämän vuoden helmikuussa kun hävisi Transylvania Openin finaalissa Cirstealle ihan pystyyn.
Ihan ei ole mennyt homma putkeen tuon US Openin voiton jälkeen, mutta toisaalta eipä Raducanulla ole ikää kuin vasta 23-vuotta.