Meille opetettiin kakarana Fritsien halveksuntaa ”korkkareiden” avulla. Onneksi kasvaminen on sallittua. Näin on käynyt ainakin Taylorin kohdalla!
Ei mene ATP:lläkään kaikki aina putkeen… Fritz on sivujen mukaan saanut 2000 pistettä, ja on Rankingissa jo kahdeksantena…
Indian Wellsin pisteet näyttävät olevan tuplana. Eikö noita oikeasti kukaan käy läpi, vaan sivuille laitetaan ihan mitä sattuu?
Täytynee onnitella top-10 paikasta ![]()
Toni Roponen, varo! Asemasi valtakunnan ykkösennustajana on uhattuna. ![]()
Siellä on näköjään joku jenkki tilastonpitäjä kun hurahtaa näin totaalisesti. Ensimmäinen ”oma” sitten Agassin! Annetaan tuplana…
Tuota ihmettelinkin. Kuinka Fritz on virallisen atp-rankingin mukaan sijalla ATP8?
Liveranking näyttää rankingiksi ATP13 mikä on kai oikea.
Alcarazin kohdalla Atpn ranking on 15 kun ltr näyttää rankingiksi 16.
Korjausta tämän päivän aikana odottaen.
Eiköhän siellä kohta joku herää. Ei tämä nyt ihan ensimmäinen kerta ole, kun rankingit ovat viturallaan, mutta kyllä tämä virhe sinne räikeimpään päähän menee.
Toki ATP:n viime vuosien poukkoilulla IW ja Miami on voitu hyvinkin nostaa viidenneksi ja kuudenneksi Grand Slamiksi yhdessä yössä ![]()
Breakdownin riveillä pisteet ovat oikein, ja veikkaan tämän olevan ihan ohjelmointivirhe. Johtunee siitä, että viime vuoden IW:n ajankohta oli eri, ja pelaajalla voi olla kaksi Indian Wellsiä pisteissään. Sinne on sitten jäänyt joku bugi, joka laskeekin tämän vuoden pisteet tuplana.
”Viides Grand Slam”
Atp ranking on korjattu. Fritz löytyy sijalta 13.
Nadal 4-6 viikkoa telakalla. Kylkiluuvamma.
Tyypillisesti paluuturnauksessaan sitten kertoo, että ei ollut varma pystyykö ikinä enää pelaamaan kilpamatseja. Kertoo myös, että on niin vaikeaa pelata ilman matsirutiinia. Sitten voittaa RG:n ja on yllättynyt. Joku kymmenes vuosi putkeen sana kaava.
Jos olet koskaan ollut loukkaantuneena, niin aika vaikea silloin on uskoa itseensä täysin.
Olisiko Rafan pitänyt sanoa, että “valmistautuminen oli huono, mutta tiesin voittavani RG:n joka tapauksessa”? Noinhan se on Rafan ylivoiman takia mennyt, mutta ei kukaan ole niin ylimielinen, että siihen aina itse uskoisi.
Tietääkö joku milloin ranking palaa best18 systeemiin vai palaako enää? Ja esim. Ruusuvuorella Wimbledon ei kuulu tällä hetkellä laskettaviin pisteisiin. Palaakohan tuo jossain vaiheessa vanhaan systeemiin eli isot turnaukset lasketaan pisteisiin vaikka siellä olisi vain se 10p.
Siihen on ainakin palattu, että isot kisat on pakko laskea mukaan. Siis 2022 turnausten. Veikkaan, että 18:aan pistepottiin olisi loogista palata vasta vuoden päätteeksi.
Hattu päästä. Suuren pelaajan, Tsongan, ura taitaa olla paketissa. Respekt!
Näinkö kävi. Vai oliko vaan vikaa kertaa IW?
Taitaapi olla juurikin noin, koska kaiketi Monte -Carlossa WC ?!
Pelkkää mutua, mutta kun eilen pelasi hyvin, eikä sekään enää riittänyt, oletan että mies tekee johtopäätökset…
Kyl toi Gaston on jotenkin hieno pelaaja. Ainutlaatuinen tyyli ja peliäly. Isnerin syöttöä sai palautettua hyvin ja Isner lauluun.
Kyrgios-Rublev 6-3, 6-0 ja Kyrgiosille vain 8 pakottamatonta virhettä. On muuten timmissä kunnossa olemukseltaan ja tosi keskittynyt kentällä, kuten oli jo Indian Wellsissä.
Wimbledonin musta hevonen.