ATP World Tour Finals 2018- @London O2-Arena

Täällä keskustellaan viikonloppuna alkavasta kauden päätös turnauksesta! Tähtivälkettä luvassa, kun kauden kovimmat kaverit iskevät yhteen.

Suurimpana ja oikeastaan ainoana suosikkina jälleen tähän kauden päättävään kisaan lähtee tämän vuoden paras pelaaja maailmassa Novak “mr. Djoker” Djokovic. Haastajilla kova työ kammeta kuningas pois istuimeltaan, JOS Nole on selättänyt flunssan ja pysyisi tällä kertaa jopa koko pelin tolpillaan :grin:

Nolen koko turnauksen mestaruuskerroin on siellä 1.60+ (bet365) joten siihen kun lyö TONNIN kiinni niin se on varmaa tuottoa päälle 600 yyröä…:+1:

Sana vapaa ennakkospekulaatioille, ladies and gents :slight_smile:

Montas touhutonnia Nääsvillen foorumijyrä on ite painanu ”Mr. Djokerin” voitolle?:sunglasses:

Heh, en mä tohon mitään totta puhuen liian matala kerroin, mutta mä olin se ketä (teki ne poliisimurhat), tai siis painoi kesällä Djokerin Wimpelin mestaruudelle 8 kertoimella, kun Queensin turnaus oli sitä ennen mieheltä lupauksia herättävä ja oli kutina :slight_smile: Sillä tuli pari hunttia silloin… Tältäkin palstalta yksi tietää että tuon vedon tein, joten en palturia puhu.

Ps.Oli eka kerta ikinä kun painoin Nolen turnausvoittoa, kun syystäkin viime vuosina miehen kertoimet olleet aina kaikkein pienimpiä ja sama luultavasti ensi vuonna Slameissa…

Nyt kun ollaan saatu lastenkisat pois alta, niin tänään pelaa miehet…

Iltapelinä “vuohi” vs japsi.

Fedin rysty toimii “hienosti” palauttaessa Kein syöttöjä :smiley:

Toivottavasti Fed saa edes pientä “nostetta” uralleen ensi kaudella… Alkaa jopa vähän sääliksi käymään vanhaa herraa näillä peliesityksillä. Rysty on vaan jotain ihan hirveää.

Ps. pahaa peljään että häviää kaikki pelinsä Lontoossa :frowning:

On se Nole kova, huh huh!:muscle:

Thiem suorastaan lahjoittaa voittoa Rookerille, ollen ihan sysipaska… Miehestä ei kyllä ikinä massan ulkopuolella saada mitään contenderiä voittaan GS-titteliä.

Ei niin, koska vanhan kaartin takaa on nousemassa monta Thiemiä nuorempaa pelaajaa, jotka on selvästi parempia kovilla kentillä ja/tai ruoholla: Khachanov, De Minaur, Tsitsipas, Medvedev, Zverev, Chung, Coric, Shapovalov jne. jne.

2 tykkäystä

Yritin etsiä noita säälittäviä piirteitä Federerin turnauksesta. En löytänyt. Hardcourter-Claywoman-Puuha-Pete varmaan löytää noita oman mielensä vinksahtaneista sopukoista…

Ylläpito hoi! Bannia näistä yllä olevista ala-arvoisista kommenteista. Kun aletaan toisia haukkumaan “vinksahtaneiksi” niin silloin ei ole puhtaat jauhot pussissa, vaikka olisikin täysin munaton kaveri kyseessä.

1 tykkäys

Niin, montaako nimimerkkiä palstan sääntöjen mukaan saikaan käyttää? Ylläpito varmaan kertoo?

2 tykkäystä

Kuules nyt. Tämä on sovittu ylläpidon kanssa yksityisviestein että tämä on minun toinen nimimerkkini HC:n jälkeen, ja muita nimimerkkejä minulla ei ole ollut se on varma. Eli voit lopettaa turhat spekulaatiot, ja sammuttaa valot ja laittaa pään tyynyyn :slight_smile:

Noh noh Claywoman. Se nyt oli niin läpinäkyvää, että turhaan tyttöilykauttasi kiellät. Ja jos kertoo avoimesti mielenterveysongelmistaan edellisellä nimimerkillä, niin ei kai “vinksahtanut” voi noin kipeästi osua?

1 tykkäys

Hei hemmot - nyt asiaan.

3 tykkäystä

Säälittäviä ovat nämä Puuha-Peten kommentit joka tapauksessa, vinksahtaneiksikin voisi kutsua. Mutta kerro nyt, mitä säälittävää näit Rogerin kahdessa edellisessä matsissa? Viime talven ennustustesi mukaan hänen pitäisi jo pelata Challenger-tasolla.

Luulin että sinun piti ignoorata minun kommenttini. Joten ei tähän asiaan muuta lisättävää, sinulle :slight_smile:

Mitä te täällä suotta riehutte.
Onks kellään striimiä Talin finaaleihin?

1 tykkäys

kuulostaa siltä että sinulla on vaikeuksia “suvaita” mielenterveys ongelmaisia? ihme touhua olla vaatimissa muille bannia koko ajan.

Onkohan ihan mahdotonta keskustella vain tenniksestä?

1 tykkäys