Davis cup

Itse asiassa pesäpallon huipulla on todella paljon todellisia urheilijalahjakkuuksia, jotka olisivat huipulla monessa muussakin lajissa. Futsal nyt on mitä on, neppailua.

Otto pelasi kyllä lopun hienosti. Pienestä on nämä sisäpelit kiinni. Nyt vaan Emilin on hoidettava omansa, nelurista ei paljoa taida olla luvassa.

Jumalauta toi Jarkon tuuletus voiton jälkeen. Tuli mieleen jo Aucklandin ATP voitto.

1 tykkäys

Paul treenannu pari päivää lisää ja saanu alustan pomput paremmin haltuun kuin aiemmissa peleissä…
…vielä lämmitellään, vähän varovaista…

OTTO PRESIDENTIKSI!
Huh huh mikä matsi :finland::tennis::+1:

3 tykkäystä

Soutaja Saario ja virittäjä Virtanen pitäisi olla seuraavien pressanvaalien ratkaisukierroksella vastakkain. Rohkeus ja itseluottamus sataprosenttista kummallakin.

Tällä alustalla Emilin mailassa tää matsi, mutta vaatii sen hyvän matsin. Paul niin varma ja hyvä liikkumaan et virheisiin ei juuri varaa.

1 tykkäys

Kyllä olis hienoa nähdä Emilin ja Oton keskinäinen vääntö vaikka Stockholm Openin finaalissa :slight_smile:

Emilin matsi, mutta nyt pitäisi saada - taas - nämä marginaalivirheet kuriin. Kyllä kiehuu sohvalla välillä näitä Emilin matseja katellessa.

Tämähän kääntyi! Nyt vaan erä kotiin :sunglasses:

Tähän vois tutusta tv ohjelmasta huudahtaa: Eeeeeeeeemiiiiil! Erä syöttämässä kotiin ja syötönmenetys. Niin tuttua parilta kaudelta.

Nyt tiebrake himaan tai menetys voi muuttua korkeakorkoiseksi.

Booom Emiiiiil! 7-6! Nyt ollaan lähellä arvon toverit.

1 tykkäys

Ruusuvuorikin pelaa nyt omaa parasta peliään, on minun mielestä palloralleissa niskan päällä. Alusta sopii paremmin Empulle kuin Paulille.

1 tykkäys

En valita, mutta mitä jenkkejä vaivaa? Nelinpelit mennyt hyvin, mutta muuten täydellinen mahalasku tulossa. McDonalds päästi Oton mukaan kolmannessa erässä, kun hän oli jo voittamassa selvin numeroin. Nyt Paul kaatuilee ja näyttää epätoivoiselta. Meille kelpaa, toivottavasti jatkuu vielä yhden erän.

Paul keräilee kamojaan pallorallien jälkeen… :sweat_smile::tennis::+1:

Nyt on matsi voitettavissa. Paljon riippuu missä Paul menee henkisesti.

Mitä jos Keskuskentän Peter Pan ottaa sitten taas ihan rauhassa ennen kuin aloittaa taas liioittelun.

C-lohkossa Tsekki voittaa lohkon, ovat 2-0 johdossa serbejä.
Djoko ei pelannut kaksinpeliä, nyt nelurissa kentällä.

Game on players! :tennis::tennis::tennis::tennis::tennis:
Paul vaikuttaa väsyneeltä… :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::+1::+1::+1:
…nyt on draamaa…! :tennis::slightly_smiling_face::+1:

Nyt Emil! Tärkein pito uralla edessä. Aivan jäätävää mikäli voitto tästä tulee!

Rinnasta ottaa…