Gazza
Syyskuu 16, 2023, 4.02pm
1809
Bumerangi:
Yle näytttää teeveessä ensin suorana tenniksen suurtapahtuman tilalla pesäpalloa, jonka pelaajat sellaisia jotka eivät mahtuneet suurlajien joukkueisiin.
Sen jälkeen hetki tennistä, kunnes suorana futsalia, joka sellainen laji, jonka pelaajat ovat urheilijoita jotka epäonnistuneita jalkapallolijoita, jotka eivät mahtuneet 5000 futispron joukkoon.
Ei tarvii ihmetellä miksei harrastajamäärät nouse tenniksessä kun arvostus muissa lajeissa.
Itse asiassa pesäpallon huipulla on todella paljon todellisia urheilijalahjakkuuksia, jotka olisivat huipulla monessa muussakin lajissa. Futsal nyt on mitä on, neppailua.
Otto pelasi kyllä lopun hienosti. Pienestä on nämä sisäpelit kiinni. Nyt vaan Emilin on hoidettava omansa, nelurista ei paljoa taida olla luvassa.
Nikonen
Syyskuu 16, 2023, 4.17pm
1810
Jumalauta toi Jarkon tuuletus voiton jälkeen. Tuli mieleen jo Aucklandin ATP voitto.
1 tykkäys
jonkka
Syyskuu 16, 2023, 4.33pm
1811
Paul treenannu pari päivää lisää ja saanu alustan pomput paremmin haltuun kuin aiemmissa peleissä…
…vielä lämmitellään, vähän varovaista…
Natti
Syyskuu 16, 2023, 4.37pm
1812
3 tykkäystä
Soutaja Saario ja virittäjä Virtanen pitäisi olla seuraavien pressanvaalien ratkaisukierroksella vastakkain. Rohkeus ja itseluottamus sataprosenttista kummallakin.
Fedukka
Syyskuu 16, 2023, 4.43pm
1814
Tällä alustalla Emilin mailassa tää matsi, mutta vaatii sen hyvän matsin. Paul niin varma ja hyvä liikkumaan et virheisiin ei juuri varaa.
1 tykkäys
Kyllä olis hienoa nähdä Emilin ja Oton keskinäinen vääntö vaikka Stockholm Openin finaalissa
Nikonen
Syyskuu 16, 2023, 5.05pm
1816
Emilin matsi, mutta nyt pitäisi saada - taas - nämä marginaalivirheet kuriin. Kyllä kiehuu sohvalla välillä näitä Emilin matseja katellessa.
papu
Syyskuu 16, 2023, 5.13pm
1817
Tämähän kääntyi! Nyt vaan erä kotiin
Nikonen
Syyskuu 16, 2023, 5.19pm
1818
Tähän vois tutusta tv ohjelmasta huudahtaa: Eeeeeeeeemiiiiil! Erä syöttämässä kotiin ja syötönmenetys. Niin tuttua parilta kaudelta.
Nyt tiebrake himaan tai menetys voi muuttua korkeakorkoiseksi.
Nikonen
Syyskuu 16, 2023, 5.26pm
1819
Booom Emiiiiil! 7-6! Nyt ollaan lähellä arvon toverit.
1 tykkäys
Ruusuvuorikin pelaa nyt omaa parasta peliään, on minun mielestä palloralleissa niskan päällä. Alusta sopii paremmin Empulle kuin Paulille.
1 tykkäys
En valita, mutta mitä jenkkejä vaivaa? Nelinpelit mennyt hyvin, mutta muuten täydellinen mahalasku tulossa. McDonalds päästi Oton mukaan kolmannessa erässä, kun hän oli jo voittamassa selvin numeroin. Nyt Paul kaatuilee ja näyttää epätoivoiselta. Meille kelpaa, toivottavasti jatkuu vielä yhden erän.
jonkka
Syyskuu 16, 2023, 5.30pm
1822
RaneJ
Syyskuu 16, 2023, 5.37pm
1823
Nyt on matsi voitettavissa. Paljon riippuu missä Paul menee henkisesti.
RaneJ
Syyskuu 16, 2023, 5.59pm
1824
Mitä jos Keskuskentän Peter Pan ottaa sitten taas ihan rauhassa ennen kuin aloittaa taas liioittelun.
Juka
Syyskuu 16, 2023, 6.01pm
1825
C-lohkossa Tsekki voittaa lohkon, ovat 2-0 johdossa serbejä.
Djoko ei pelannut kaksinpeliä, nyt nelurissa kentällä.
jonkka
Syyskuu 16, 2023, 6.03pm
1826
Nikonen
Syyskuu 16, 2023, 6.15pm
1827
Nyt Emil! Tärkein pito uralla edessä. Aivan jäätävää mikäli voitto tästä tulee!