Missä Patti on?
Minusta se näytti heti pitkältä ja ihmettelin, miksi Otto ei heti haastanut. Oli Virtasen oma moka minunkin mielestä.
Ja heti perään syötönmenetys. Perke**.
Ja taas murto, WTA-meininkiä tämä erä. ![]()
Jos Otto tämän vielä voittaa, niin on upea suoritus. Huhu.
Syömässä ?
Mikä toi lob oli ?
Todella kova pito 0-40 tilanteesta, ihan jäätävä.
…Otto läpäytti pallon takas ja katto tuomaria, joka vaan katto takas eikä over-ruulannu. Sitä Otto odotti sen 2-3 sekunttia ja sen takii haasto niin myöhään!
Saanko esitellä, taikuri Virtanen. Emil ole hyvä, nyt saa suorittaa.
Huhhuh!!! On Otto oman osuutensa tehny!!
![]()
Otto 10/10 tästä viikosta!
Huhhuh mitä draamaa. Sanotaanko, että matsissa oli aika monta hetkeä, kun itsellä oli aika vähissä usko Oton voittoon. Uskomaton voitto! HUH!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Suomen kakkospelaaja voittaa USA:n kakkospelaajan Davis Cupin lohkovaiheessa! Mikä historiallinen voitto!!!
Joo, olet varmaan oikeassa, tuomari ei lukenut tilannetta.
Mutta hyvänen aika, mitä taistelutahtoa löytyi lopussa. Tiebreakissa eka monta missattua ykköstä ja pari kämmenvirhettä tappopaikoissa. Mutta vikoissa pisteissä löytyi taas huippusuorituksia.
Todella positiivinen yllätys ja varmasti uran kovin ja paras voitto. ![]()
Ainoa valkolakki joka Otolta löytyy on päässä ainoastaan tenniskentällä, mutta se ei estä päihittämästä näitä yliopistomestareita. Otto ymmärtää näitä paremmin tenniskentän kulmat, koska asunut koulunpenkin sijasta tenniskentällä.
Sama kuin eilen, siisti lopetus!
Olipahan sairas ottelu! Huhh huhh ja Jes Jes Jes!
Kotisohvalla kädet tärisee vieläkin. Ja upeata, että Otto vielä nappas mikrofonin ja kiitti yleisöä. Ratkaisevan taiskan minibreikit 5-4, siitä voi laskea draaman määrän.
Tämän ottelun muistan ikuisesti kun Oton uraa lähden seuraamaan. Tahtovoitto!