Davis cup

US Open kyllä osoitti, että myös nopeat/puolinopeat ulkokentät voi olla ihan hyviä Virtaselle. Massa ja hitaat kovat kentät (esim. Indian Wells), niissä voi olla voitot aika tiukassa ATP-tasolla.

Bob Bryan näyttää kateelliselta Virtasen lyöntikapasiteetille penkillä. Olisi varmasti halunnut nousta urallaan kaksinpelissä top100, mutta ei siihen kyennyt, koska ei Oton kaltaista kämmentä.

1 tykkäys

Onneksi näen tällä hetkellä tilanteen positiivisena. Nopea kenttä kyllä, mutta on Oton asenne myös erilainen. Olkoonkin sitten Jarkon ansiota, mutta selkeää keskittymistä pelaamiseen. Ei ole jo kolmeen peliin tullut kuin yhden kerran “luovutusefekti”.

3 tykkäystä

…nyt McDonaldin on pakko alkaa pelaa oikeesti…! :tennis::grimacing::+1:

1 tykkäys

Ykkönen 42% tokassa. Huomattavasti vaikeampaa ja painetta tulee. Katsotaan miten etenee. Kyllä tosi hyvin pitää pelata jos matsin haluaa voittaa. Eka erä oli loistava.

Nyt näyttää peli-ilme samalta kuin eilen toisessa erässä. Tapahtuuko vielä käänne, kuten eilen. Vastustaja tosin vähän eri kaliiberia tänään, joten ottelun kääntäminen vaatii vielä enemmän.

2 tykkäystä

Samaa mieltä, hieman focus karkasi, surkea syöttövuoro ja vähän sellainen “broken neck” efekti pelaamiseen. Blackout ja ajatukset kolmanteen.

Nämä on taas siellä Top100:ssa sellaisia, että ei kovin montaa kertaa sovi tulla jos mielii kauemmin pysyä siellä.

Mikäli Virtanen häviää, hattu pois. Pelannut todella hienosti Davis Cupin.

4 tykkäystä

Jarkon vinkit + tsempit vessatauolla niinkun eilen ja 1 syötön kautta matsi himaan :pray: :bomb:

1 tykkäys

Duunii, duunii, duunii… Pitää tehdä töitä pisteiden eteen; ei ottaa kaikkia helppoja/nopeita ratkaisuja! :tennis::tennis::tennis:

Oton kehonkieli on ollut vaisu siitä toisen erän puolivälistä lähtien, ei oikein tuuletakaan hyviäkään suorituksia. Ehkä henkistä väsymystä, kun oli jo eilenkin todella tiukka ja pitkä vääntö?

Selostaja epäilee, että olisi ehkä jotain pientä fyysistä ongelmaa.

…sama tuomari, kun USAn edellisessä pelissä, jossa Tiafoe otti raivarit! Ei ihme ettei Tiafoe pelaa.

Selostaja ei oo tainnu kauheen montaa Oton matsia katsoa, jos tulee yllätyksenä nämä kehonkielen pikaisetkin muutokset vastoinkäymisten jälkeen.

3 tykkäystä

Yle näytttää teeveessä ensin suorana tenniksen suurtapahtuman tilalla pesäpalloa, jonka pelaajat sellaisia jotka eivät mahtuneet suurlajien joukkueisiin.
Sen jälkeen hetki tennistä, kunnes suorana futsalia, joka sellainen laji, jonka pelaajat ovat urheilijoita jotka epäonnistuneita jalkapallolijoita, jotka eivät mahtuneet 5000 futispron joukkoon.

Ei tarvii ihmetellä miksei harrastajamäärät nouse tenniksessä kun arvostus muissa lajeissa.

Nyt alkaa suorinjaloin roiskaminen :smiley: turhiin asioihin keskittyy, ihan oikein meni ettei saanu haastoa noin myöhää

Ikuinen ongelma. Oliko Hollantia vastaan, Virtasen matsi alkoi 16:20. 17:00 siirtyi pikkukakkoseen. Joo, ymmärrän, mutta silti…

Joo, ei mitään fyysistä vaivaa ainakaan ole, muuta kuin vähän väsymystä tietenkin jo tässä vaiheessa.

Älkää masistelko. Yrittää ja monta BP ollut jo. Tästä vielä!!

2 tykkäystä

Vamos! Murto ja 3-3. Koko matsi auki vielä

Tää on huono tuomari, ei osaa lukea peliä. Pitää vaan auktoriteettia yllä kaikissa tilanteissa. :grimacing:

jos oma pallo menee yli ja jäät seisomaa vielä 2-3 sekunttia niin eikö siinä kohtaa oo myöhästä haastaa :smiley: cmoon nyt