Jo toisella sijalla jonossa. Edessä olevat pelaajat eivät mahdu kaksinpeliin joten tuskin lähtevät riskillä Turkkiin. Entä Harri?
Ja tuo alt-listan ykkönen Nathaniel Lammons / Jackson Withrow ilmeisesti saa villin kortin Delray Beachiin, eli heidätkin voi poistaa edestä.
Carpe diem!
Ilman muuta kannattaa suunnata Turkkiin. Antalyan ATP250-kisan jälkeen Istanbulissa pelataan 18.1. alkavan viikon ainoa Challenger, ja sen jälkeen Antalyassa kaksikin turnausta. Ranskan Challengereihin mahtuminen tulee olemaan huomattavasti hankalampaa.
Ja kohtuumenestyksellä Turkissa Harrri saavuttaa tuon kauan himoitsemansa pääkiertuepelaajan statuksen?
Harri ja Emppu ovat nousseet Antalayan nelinpelin ilmoittautumislistan ensimmäiselle varasijalle. Paikka nelinpelikaavioon on varmistumassa ellei poikkeavasti enää yhtäkään poisjääntiä tapahdu. Harrille tulossa hyvä tilaisuus rankingin nostamiseen.
Million ne Delray Beachin WC:t varmistuu?
Veikkaisin, että mahdollisimman myöhään. Näyttäis olevan aika lähellä suoraa Delrayn pääsarja Lammons/Withrow.
edit. Samaan aikaan Paire jäi pois kaksinpelistä eli tuskin lähtee Antalyaan pelaamaan pelkkää neluria. Tosin Pairesta koskaan tiedä… 
Olisiko tämä Harrille vasta toinen ATP-tason turnaus?
Näyttäisi olevan. Eka oli Niemisen kanssa Båstadissa 2012. Siellä tappio ykkössijoitetuille avauskierroksella. Toivottavasti parempi arpaonni ensi viikolla.
Blogia pukkaa taas
Ahkerasti aikoo Harri pelata, niin kuin pitääkin. Antalyan ATP-kisan jälkeen Challengereissa Istanbul, 2 x Antalya ja 2 x Biella. Vähän jää harmittamaan, jos Ruusuvuori mahtuu Magerin kanssa Australian avoimiin. Harrin kanssa Emil olisi ollut listoilla täysin samalla sijalla.
Se vasta voisi harmittaa, että lentää Antalyan jälkeen Melbourneen, suorittaa 14 päivän karanteenin ja sitten ei pääsekään mukaan. Menestymällä hyvin samaan aikaan noissa kolmessa kisassa alkaa ranking olla jo kaksinumeroinen.
Tottapa tuokin. Ja tuskin se paikka varmistuisi missään tapauksessa ennen kuin Australiaan pitää matkustaa. Lähinnä tarkoitin, että saattaa aiheuttaa jossittelua, jos lopulta olisi mukaan mahtunut.
Pisteiden keräämisen kannalta nykyinen suunnitelma on taatusti parempi.
Harri on nyt toisena jonossa Antalyan karsintaan ja edellä vain turkkilainen Ilhan joka saanee villin kortin vähintään karsintaan ellei muuten pääse. Lähellä on Harrin pääsy - kohta selviää kun sign-in päättyy.
Joo nuo WC:t on jo jaettu eikä ollut Ilhanille tarjolla, mutta Yanki Erel vetäytyi eilen joten yksi vielä tarjolla, joka menee luultavasti Ilhanille.
edit. Olihan siellä Ilhanille WC…
Harri on sisällä karsinnassa! Hienoa
Ensimmäisellä kierroksella Sasi Kumar Mukund. Hyvä arpa, ja tiedon lähteenä tällä hetkellä paras kaavioiden lähde, eli Harrin blogi.
Tuossa ainakin väliaikainen. Toivottavasti ATP saa äkkiä hommat haltuun.
