Pitäiskö visiona olla Otto Virtanen - kivaa tekemistä tenniksen semihuipulla?
Pikkukaavioiden kisat taipuu aikataulullisesti aika moneen kunhan avauskierros saadaan selätetyksi. Tällä hetkellä näyttäis ens viikko et joka päivä sunnuntaihin asti vois taivaalta jotain tulla, mut eihän brittiläinen ruohokisa ole mikään aito brittiläinen ruohokisa jos ei vähintään kolmena kisapäivänä vettä sada ja pelit seis.
Tämän hetken ennusteissa maanantai aika vaikean näköinen, tiistai keskiviikko vois olla tuollainen sataa-paistaa-keli
Ei- mutte esim. Suomen Ykkönen - voisi olla kannustavaa, mutta ei epärealistista.
Hjuumorimielessä tuo olis joskus sopinut tämän ketjun otsikoksi kuin nakki lihapiirakkaan.
Mutta on tuolla myös Emilin ketju, siinä ehkä vielä enemmän otsikko vois kaivata pientä hiomista. Asiaa voinee sitten tarkistella uusiksi joskus jos tilanne niin vaatii
70-luvulla apua saatiin mm. DDR:stä.
Puhuin tästä jo aikaisemmin. Moni huippunimikin on yrittänyt tätä projektia ja kesken on jäänyt. Näin monennen kohdalla uskallan jo sanoa, että syy ei taida olla ollut valmentajissa.
Mistä sitten löytyisi sellainen poppamies, joka junan saisi raiteilleen. Tämä liittyy myös noihin resursseihin, koska aina ei ole varaa ottaa koutsia mukaan. Tarvisi siis jonkun, joka pystyisi tekemään hommaa osittain etänä. Nyt näyttäisi, että homma on pääasiassa maailmanmatkailua yhdessä tyttöystävän kanssa ja toivomista, josko tällä viikolla homma natsaisi ilman pidempiaikaista suunnitelmaa.
Niinpä, ihan turha verrata joihinkin olympiavoittoihin, jotka vedettiin ennen afrikkalaisia ja monemoisilla keinoilla.
Sinänsä, kovia jätkiä nuo kaikki ja usein tulee noita juoksuja itsekin hyvissä nousuissa katseltua. ![]()
Eiköhän ysärin alussa -91-93 ollut ? Aki, Veli Opa, Nanne ja Petra, jossain slämissä melko varmasti kolme heistä.
Harvoin repeää tän palstan jutuille - onhan tennis pyhä asia, mut nyt lähti hyvä
Tennis on niin taitoon (myös henkiseen) perustuva laji että DDR-avut lienevät vähähyötyisimpiä tässä. Eihän tämä ikinä mitään hampaat irvessä suojuoksua ole, kait..?
Tosin poikkeus (Sinner) vahvistaa säännön tai näkemykseni vääräksi
Jepsis, vuosikausiahan esim. jääkiekkoilijat ja keihäänheittäjät sössöttivät, ettei dopingista ole mitään hyötyä, koska ovat taitolajeja. Esim. lätkän pudotuspelit ovat keppitappelua ja joku mörkö laittaa karmean lirpin jostain nurkasta sisään, siinäpä se taito.
Ja todellakin pidän tennistä kovempana lajina kuin kumpaakaan noista. ![]()
On siitä hyötyäkin
No oisko sit Udo Beyer hyvä valmentaja. Timmenmann on varmaan liian kallis
Kaikki suuret moukarimiehet kuolivat aika nuorena, että pitää jo nopeasti kysyä. ![]()
Birminghamissa ensin karsija, ja toisella Vukic tai Pinnington Jones.
Eipä nuo Birminghamin keliennusteet ole paljoa paremmaksi muuttuneet.
Isompia tai pienempiä haasteita voi olla luvassa jokaiselle pelipäivälle aina tästä päivästä lähtien. Mut kuinka isoja haasteita, tuleeko siellä päiviä kun ei päästä pelailemaan juuri yhtään mitään sitäpä ei osaa tässä ennustaa.
Eilen kuitenkin saatiin karsintojen avauskierros maaliin et sen verran turnaus nytkähtänyt eespäin
Päivän karsintamatsit saatiin melko hyvin pakettiin, mutta iltapäivästä rupesi satamaan joten saas nähdä saadaanko nuo muutamat avauskiekan matsit illalla vielä pelattua.
Siellä yks karsintamatsi jäi kolmoserän 5-6 tilanteeseen eli parista geimistä jäi kiinni ettei saada kaavioita päivitettyä, saadaanko ennen huomista. Ja samalla tietysti Oton vastustaja edelleen hämärän peitossa
Karsinnat saatiin kuitenkin päätökseen, Otto kohtaa avauskierroksella Zhizhen Zhangin. Manamassa tammikuussa viimeisin kohtaaminen päättyi suomalaisen nimiin kolmessa erässä. Kiinalaisen alkukausi noin muuten tasaisen harmaa, ranking valunut päälle 200 mut kuitenkin kausilistalla vähän yli satasessa Oton majaillessa siellä varttitonnin hujakoilla eli noin 250.
Zhangin kauden pistemäärä 239p, joista 50p on puhtaasti osallistumispisteitä isoihin kisoihin (kaikissa tappiot avauskierroksella), todellinen siis 189p luokkaa eli sijoitus siellä 165 nurkilla tämän vuoden pisteissä, tuo on realistisempi kuva.
Isoa sörviä ja kämmentä sieltä on tulossa, eiköhän tiebreikeissä ratkota tämän matsin voittaja. Toivotaan, että Otto saa heti positiivisesti nurmikauden liikkeelle![]()
Vähän samalla tavalla kuin Manamassa saatiin pieni itseluottamusboosti olisi nyt paikallaan…Otolla h2h 2-0 (voitot ulkokova+halli), odotusarvo siis pitäisi olla voitto kuitenkin, muutoin voi olla yleistilasta erityisen huolissaan. Tietysti Zhangin valtti huomisessa ottelussa, kun vyöllä 2 voittavaa matsia ja tuntuma ruohoon.