Otto Virtanen - kohti top-50 rankingia

Pidän Zhangia tuntuman takia ennakkosuosikkina, mutta toivottavasti olen väärässä. Otto voisi nyt ruohokaudella säväyttää oikein kunnolla!!

1 tykkäys

Huomiselle merkattu ottelu, pääkentän viides matsi. Mutta kuten tässä on jo ennalta Birminghamin säätiloja tarkasteltu, ei hyvää lupaile varsinkin kun Virtanen siellä aikataulun peräpäässä

Oton kentällä ollaan jo ohjelman kolmosmatsi saatu käyntiin, joku pieni sadetauko sinne sekaan mahtunut ja odotettavissa mahdollisesti lisää sateita.

Mutta toistaiseksi päivä sujunut yllättävän sutjakkaasti, samalla osakkeet nousussa jotta Virtanen tänään kentälle saadaan

Peli jatkuu huomenna kolmantena matsina, kun pelit alkaa suomen aikaa 14:30. Ensi pari naisten matsia. Vaikuttaa, että iltapäivällä pitäisi olla selkeämpää ja johonkin yhteen asti (paikallista) on sateisempaa.

1 tykkäys

10.30 brittiaikaa, 12.30 Suomen aikaa starttaa pääkenttä

2 tykkäystä

Khappas. Eipä taas älynnyt, että local time oli pois päältä. Luultavasti eivät kyllä pääse heti 10:30 pelailemaan.

Ensi viikon osalta s’Hertogenboschin kisa on jakanut nyt kaksi kolmesta villistä kortista, ensimmäinen meni paikalliselle nuorelle lupaukselle Thijs Boogardille ja toinen entiselle nuorelle lupaukselle Alex de Minaurille. Yksi villi on siis vielä jakamatta, joten täytyy toivoa että menee myös tänä vuonna Virtaselle.

Eikös sitten villit kortit ole käytetty, koska Thijs Boogaard ja Mees Röttgering saaneet villit Hollantilaisista, sekä kolmas meni ADM?

1 tykkäys

Veikkaan Oton olevan varasijoilla Den Boschin karsintaan, ja viime vuoden perusteella sieltä varmasti mukaan mahtuu. Tuo olisi järkevää, mikäli tänään häviää Zhang Zhizhenille, tai viimeistään seuraavalla kierroksella. Mieluummin toki otetaan Birminghamista titteli, perään väliviikko, ja sitten Nottinghamin kautta Wimbledonin karsintaan.

2 tykkäystä

Röttgering sai villin kortin karsintaan. Pääsarjaan pitäisi olla vielä yksi jakamatta.

The 17-year-old Boogaard has received a wildcard for the main draw of the ATP 250 tournament. The 18-year-old Röttgering has received a spot for the qualifying tournament.

1 tykkäys

Niin vähän matseja alla viimeiseen pariin kuukauteen pitäisin vähän erikoisena, jos Birminghamin jälkeen suunniteltu väliviikko. Hiukan kysymyksiä herättää, miksei ottanut varalle jotain. Viime kaudella nappasi myös Stuttgartin karsintajonon mut tänä vuonna ei sitä tehnyt, sikäli mikäli villikuviota ei Hertogenboschiin ole olemassa. Ja eihän meillä 100-varmaa tietoa ole, onko edes Hertogenboschin karsintajonossa.

Jos Birminghamissa saadaan hyvä määrä matseja niin mikäs siinä sitten väliviikkoa viettämään, mut nyt pelataan ruohotennistä tuo on fyysisen rasituksen kannalta aivan toista laatua kuin pureskella hitaahkoja massoja. Pitää Oton päästä jo hiljalleen kiinni kisa- ja matsirutiiniin pelkästään rankingtilanteen näkökulmasta.

Sille ei mahda mitään jos Otto edelleen jollain tapaa vaivainen tai puolikuntoinen, mut mikäli terveenä on niin nyt kaasua pohjaan.

Viime vuonna 's-Hertogenboschin karsintaan mahtui yli 300:n rankingilla, eli ei tarvetta ottaa mitään varalle, jos tuo on suunnitelmana. Ja jos pelit tällä viikolla jatkuvat viikonlopulle, niin ei väliviikko seuraavalla huono ratkaisu mielestäni ole.

2 tykkäystä

Onko tuohon Ilkley CH-125 kisaan SE -paikka optiota, jos menee kisa hyvin, vaikka ei ole ilmoittautunut kisaan?

Kyllä se kai niin menee että mahdollista on vaikka ei olisi kisaan ilmottautunut.

2 tykkäystä

Birminghamissa sataa ja pelit alkaa aikaisintaan klo 14 Suomen aikaa. Ennuste tosin sellainen, että tänään ei välttämättä pelata lainkaan. Vähän sama homma huomisen kanssa… Noh, katsotaan.

Kello 15 nyt näyttäis olevan NB päivän ekalle matsille. Eilen saatiin yllättävän hyvin päivää vietyä vaikka sadetaukoja olikin useita, pylpyrät vähän samanlaisia kuin tälle päivälle.

Kai se sitten ratkaisevaa et onko ns. jatkuvaa sadetta vai kuuroluonteista. Se on kyllä yks mahdollisuus ettei Oton matsia tänäänkään saada päätökseen

Oton matsi nyt näköjään ohjelmoitu toiseksi otteluksi…Maria vs Fruhvirtova ottelun avauserä mennyt nopeata, tilanne 5-0.

Otto muuten mukana myös nelurissa Harrisin parina, myös nelurissa tulee vastaan Zhang, joka pelaa Bu:n parina.

2 tykkäystä

Varmaan ei huono ottelutuntuman saamiseksi…L.Harris on aika tarkkasyöttöinen pelaaja ja aikanaan hyvä ATP-ura takana ennen loukkaantumisia.

Näköjään pääsarjassa oli myös Bu vs L. Harris ottelu. :smiley:

Harrisin ATP-urasta jäi jotenkin mieleen, että pelaaminen näytti liian hyvältä ollakseen vain ATP-31 urallaan, tietysti 0 titteliä myös kielii jostain.

Ottoa edeltävä matsi keskeytetty…6-0 1-0 tilanteeseen.

EDIT. Matsit jatkuu Maria johtaa 6-0 3-0.

EDIT2. WTA -matsi päättyi…Oton ottelu jatkuu pian.