Wimbledon karsinta:
Virtanen-P.Martinez (19)
Sitten Noguchi/Nardi
Kolmannella kierroksellla Budkov Kjaer (8)/Reis da Silva/Dodig/Ferreira Silva
Wimbledon karsinta:
Virtanen-P.Martinez (19)
Sitten Noguchi/Nardi
Kolmannella kierroksellla Budkov Kjaer (8)/Reis da Silva/Dodig/Ferreira Silva
Pidän ajatusmaailmani ennallaan vaikka eilen tappio tulikin, ihan sama ketä karsinnoissa eteen tulee Otto on suosikki.
En tiedä onko kerroinlaskijat samaa mieltä vaikkapa mahdollisesta kolmosrundista Kjäer vs. Virtanen kun norjalainen h2h-tilastossa niskan päällä, mutta ruohojen tarjoama etu sataa Oton laariin.
Pakko kuntopuolta vähän funtsia, aika tiiviiseen tahtiin palloa hakattu menneellä viikolla ja ei tässä liiaksi huiliaikaa jäänyt. Ens viikolla kolme kierrosta pelataan neljään päivään, päätöskierros kaiketi edelleen paras viidestä. Tietysti hyvä et ollaan valmiiksi briteissä ja siirtymä Nottinghamista Lontooseen vaivaiset pari sataa kilometriä, ei ainakaan isommasta matkarasituksesta tarvitse kärsiä.
Ruohotennis ei ole niin fyysistä kuin massatennis, siitä huolimatta tuollainen viisi matsia viiteen päivään on pakko jossain tuntua.
Otto, kenttä 6, 3:s ottelu, matsit alkavat klo 13
Näkyykö HBO Maxilla?
tsekkasin appista, ja edellisvuosien tapaan, vain yksi striimi pyörii karsinnoista. Tuo todennäköisesti näyttää vain Court 1:stä, mutta sen näkee huomenna.
Eli ei näy.
Unibetissä näyttäisi olevan merkintä, että kaikki karsintamatsit näkyisi ml. Oton, harvoin tuo merkintä on väärässä, eilen vielä ei ollut tuota merkintää.
EDIT. Vahvistuksena, että kentiltä tulee striimiä.
Veikkaus ei näytä, Bet365 ei näytä.
Paf, tuo toinen “kotimainen” sieltä löytyy striimit joka kentällle
Siinä pari mestaa haravoituna
Toi Maxin feedi taitaa olla sama kuin ykköskentän ohjelma, et jos haluaa nähdä kun Evans mahdollisesti päättää uransa tähän päivään niin sieltä löytyy
Joo, näyttää olevan Unibetillä striimit, miksiköhän ei Bet365:llä, kun ei luulisi tekijänoikeuksien olevan karsinnoissa ongelma?
Lontoon sääkartat on aika mielenkiintoisia. Tänään ihan mukava kesäkeli, noin 27 astetta Oton matsin aikoihin.
Huomenna, keskiviikkona ja torstaina lämpömittari uhkaa kivuta iltapäivistä 35 asteeseen ja tuo on sit lähes varma, et ainakin heat rule aktivoituu ja mahdollisesti pelejä pistetään seis. Pelkän lämpötilalukeman perusteella ei voi tuosta heat rule-indeksistä varmasti sanoa et mikä sen kohtalo on koska lukemaan vaikuttaa muitakin asioita.
Kentällä 6 Napolitano-Harris päättyi 2-6, 2-6 ja toinen matsi eli Giustino - Onclin on tilanteessa 2-4. 16:30 olisi arvio, jos kahdessa erässä menee.
Oton “kahdeksikosta” kaikki 4 peliä ovat kenttänsä kolmansia, joten mahdollisista tulevista vastustajista ei lisätietoa vielä saatavilla.
Edeltävä matsi ohi. Otto tuloillaan
Eipä tuossa maxissa ideaa ole jos ei näy kaikki kentät.
Mistä nämä sitten “virallisesti” näkee, joku Wimpeliappi vai?
Unibet nyt joka tapauksessa pyörii ja Martinez piti ekan
Karsintoja ei mistään, paitsi tuon yhden kentän. Näin ollut jo pitkään. Pääsarjathan näkyy sit kokonaisuudessaan Maxilta.
En odota karsintojen televisiointiin muutosta ennen kuin 2030-luvulla, jolloin Wimbledonin laajennusprojekti valmistuu, ja karsinnat saadaan Wimbledoniin. Nythän pelataan Roehamptonissa.
Eli vedonlyöntisivustoja varten vain striimit. Erikoinen ratkaisu mutta ei valiteta
Kyllä varmaan Wimbledonin karsinnat olisi myynnissä broadcastereille kaikki kentät jos nää pelattais pääsarjan kisakentillä. Muissa slämeissä näin toimitaan ja siellä on joka kentällä tv-tekniikat valmiina pääsarjaa odottelemassa, melko helppoa ja kustannustehokasta myydä kokonaisvaltainen karsintapaketti kun sen voi tuottaa hd-tasoisena vähän kuin sivutuotteena.
Mutta koska Roehamptonin kentillä ei muuta isoa tulla pelaamaan kuin karsinnat, ei liene kovin kustannustehokasta pelkästään tätä varten laittaa isoa rahaa kiinni et saadaan tv-tuotantovaatimukset kuntoon joka kentälle. Eihän näin huonoa striimituotantoa edes kehtaisi myydä broadcastereille, ovat sentään ykköskentän laittaneet kuntoon tekniikan kanssa et se täyttää kyllä striimivaatimukset ja siksi siitä feedi onkin Maxilla.
Ruoholla iso ero toki siinä, ettei karsintaa pysty samoilla kisakentillä pelaamaan, koska kentät olisi niin huonossa kunnossa viimeisellä turnausviikolla.
Nähtäväksi jää, rakennetaanko Wimbledonin laajennuksen yhteydessä uusille karsintakentille tv-infrat.
Unibetin lähetys katkeaa viimeisessä pallossa etuajassa
Hyvin löysi Otto lääkkeet. Ainoa ihmetyksen aihe on tuo ainainen, toistuva löysäily kakkoserässä ja kolmen erän kautta jatkoonpääsy.
Luca Nardi seuraavaksi. Ei mikään kummoinen saldo ruoholta, ja pitäisi kyllä hoitua.
Roehampton on iso, usean hehtaarin nurmikkoalue jossa kenttien paikat vaihtelee vuosittain. Sinne on mahdollista laittaa myös parikymmentä krikettibaanaa vierekkäin.