RG 2026

Uran palkintorahat ennen RG:tä $864k

RG:n finalistille $1600k
RG:n voittajalle $3250k

2 tykkäystä

Ei oo pankkilainasta kuullu kun rahaa tulossa kuitenki…

Rahaa ei välttämättä kuitenkaan heti heinäkuussa ole tulossa lisää. Chwaliska ei (Sixin mukaan) pääse Wimbledoniin, ellei saa villiä korttia (varmaankin kyllä saa). Ja jos pääsee, on sitten samantien sijoitettu.

2 tykkäystä

Viime vuonna Boisson villikorttina jyskytti RG-semeihin, tämä ei kuitenkaan Wimbledonissa riittänyt pääsarjavilliin.

Nyt astetta kovempi suoritus puolalaisella, jos RG-finaalipaikasta ei villiä heru kyllä se tulee pulinaa aiheuttamaan. Toki karsintapaikkahan Chwaliskalla on olemassa rankingin perusteella.

RG-voittoa ei pysty enää ohittamaan se on automaattivilli, mut villit ulkomaalaisille on Wimbledonissa ollut melko tiukassa ainakin viime vuosina. Viime vuonna miehissä 8/8 ja naisissa 7/8 meni briteille.

1 tykkäys

Olisihan siinä aika mielenkiintoinen tilanne, kun laitettaisiin ihan kylmiltään sellainen noin top 20 pelaaja karsintakaavioon. Ainakin olisi sitten karsintojen “vetonaula”.

2 tykkäystä

Toisaalta Chwalinskan pelitapa ei taida toimia ruoholla ja onko koskaan vielä edes pelannut ruoholla? Eli voi hyvin käydä niin, että häviää ekan ottelunsa jopa karsinnoissa.

Päivän semit

13:00 Granollers/Zeballos - Bolelli/Vavassori
15:30 Mensik - Zverev
20:00 Arnaldi - Cobolli

Ei varmasti missään nimessä niin hyvin kuin massalla…Urallaan 6 kpl ruohokisoja, 5 näistä Wimbledonissa (4 kertaa näistä tappiot Q1, vuonna 2022 läpäisi karsinnat ja voitti yhden pääsarjaottelun + kvartsipaikka ITF-100 kisasta).

Varmasti siinä muutama asia painaa miten menestyy ruoholla…Miten paljon saa tehtyä syötönpalautuksia peliin ja kuinka nopeata ehtii reagoida syötön jälkeen tuleviin palloihin, kun syötöllä ei tule merkittävää etua, kämmenen toiminta on myös kysymysmerkki ruoholle, liikkuminen myös ruoholla on oma osansa (vahva liikkuja kuitenkin lähtökohtaisesti ja iso osa pelin kokonaisuutta) ja viimeisenä kohtana miten käsittelee nuo odotukset RG:n jälkeen.

1 tykkäys

Granollers/Zeballos - Bolelli/Vavassori

”2-3 40-40.. Bolelli muljautti nilkkansa, jatkaa ainakin toistaiseksi

Joo, aika pahannäiköinen oli, mutta katsotaan meniko nivelsiteet mihin kuntoon. Adrenaliini auttaa ainakin tovin, mutta luulisi että jossain kohtaa vetää teipillä tiukasti lukkoon.

Eurosportilla nelurin enkkukommentaattorina muuten Christian Harrisonin isä-valmentaja Pat Harrison

Nyt pyysi medicalin

1 tykkäys

Nilkka tosiaan teipattiin, mutta eihän tuo tekeminen lähelläkään normaalia ole. Vavassori joutuu hoitamaan nyt aika isoa ruutua kun Bolelli ei ihan hirväesti liiku. Myös syöttö kärsii.

Joo Bolellilla nyt tuskainen ilme, ei liiku enää normaalisti

Jos meni yhtään pahemmin, niin siinä Wimbledonkin helposti uhattuna…

Tämän TB:n jälkeen tulee ret, veikkaan.

Bolelli joutui syöttämään tönköillä jaloilla, eikä pysty enää hakemaan palloja.

Granollers/Zeballos - Bolelli/Vavassori
76(4),..

Toista erää
”2-2.. Bolelli syötti vaivoin gamen, liike ehkä hieman parempaa, mutta Vavassori loikkii ympäri kenttää vuorikauriin lailla ja yrittää peittää mahdollisimman paljon kentästä.

1 tykkäys

eiks tää oon Ryan Harrison, Christianin veli, mun mielestä hänellä on tunnistettava ääni

2 tykkäystä

Saattaa olla, en ole ihan varma

Joo taitaa olla Ryan Harrison ja on veli…Ryan valmentaa Kordaa nykyään.

Ryanilla on varmaan aikaa, kun Korda ei ole hetkeen pystynyt pelaamaan.

1 tykkäys

Granollers/Zeballos
76(4), 64