Tennis vedonlyöntikeskustelut

Kyllä, ja hyvä, että yllytit ottamaan Oton ML:n. Sain sen kertoimella 4,33. :+1:

2 tykkäystä

Vihjettä eetteriin, kertoimet lähtee kohta laskuun Pinnylla… :smile:

Ja osumahan sieltä tuli… Kiitos Otto!

1 tykkäys

Rennes CH 2.kierros tänään klo. 18.

1-Hugo Gaston ATP85
WC Gabriel Debru ATP589

Haiskahtaa vahvasti 16-vuotiaan otteluvoitolta 1-sijoitettu top100 maanmiehestään.

Debrun voitosta saa 3.00 kertoimia.

Selvä ylikerroin Sock/Tiefoe tänään. Esim. Bet365:lla 2.30.

1 tykkäys

Mun vedonlyönti on 90% tennistämä. Mutta toi Markkanen on tuonut kyllä tenniksen mulaan muutakin.

Koska en tiedä niin kysyn, mikä kerroin oli Glassovaaran vastustajilla eka erän 0-5 tilanteessa. Vähän kävi mielessä……

Suomalaisten altavastaajakertoimet seuraavaan ottelun (Bet365):

Virtanen 2,63
Ruusuvuori 3,40

Stricker kovassa vireessä, mutta Virtanen voitti nopealla sisäkentällä hänet Bergamossa ja jos syöttää taas 65-70% ykkösistä sisään, niin aika 50/50 tuo matsi varmaan on, kummallekin tosi vaikeaa tehdä murtoja. Mutta Virtaselle voi aina tulla myös huono syöttöpäivä…

Ruusuvuorelle hieno voitto tasapainoisella esityksellä eilen, mutta RBA ollut alamaissa viime aikoina ja Zverev ollut hyvä Dubaista lähtien.

3 tykkäystä

Onko suosituksia hyvästä tennisvetofirmasta? Unibetilla ja Bet365:llä ollut tilit, ja nyt alkavat olemaan nollilla. Tarkoituksena saada tuo 100% bonus talletukselle. Kertoimet noissa oli kyllä selvästi veikkausta paremmat, mutta onko vielä parempia?
Voi sitten laittaa taas Garrosille rahat vaikka Musetti & Kanepi kaksikolle, lienee varma.

Täytyy haukkua Veikkausta, kun poisti päivän parin grandslam turnauksista. Siinä olisi kertoimia tarjolla. Djoko/Rafa & muu voittaja naisiin, olisi ollut helppoa rahaa viime vuosina.

Esim. Coolbetilla tennikseen monesti hyvät kertoimet. 100 %:n talletuksen kierrätysehdot joudut itse arvioida. Sitten esim. Bethard Groupin sivustojen ensitalletuksen kierrätysehdot erittäin hyvät, mutta kertoimet luultavasti vähän huonommat. Em. sivustot eivät löydy oddsportalista.

1 tykkäys

Laitoin vähän ropoa likoon 16-vuotiaalle Mirralle Wimbledonin 2. kierroksella :grinning:. Teini pisti entisen maailmanlistan kakkosen ja Ranskan avointen voittaja toissa vuodelta kumoon kahdessa erässä. Krejčíková luovutti toisessa erässä 4-0 -tilanteessa.

2 tykkäystä

Olen niin varma Otto Virtasen voitosta tänään, että pelasin pitkän tauon jälkeen vedonlyöntiä. Singlenä Virtasen voitto. Pääasia ei ole voiton suuruus, vaan kyllä tuo kerroinasettelun epäkohta pitää vaan hyödyntää.

Ei ihme että rahat loppuu kun vedonlyönti on tota tasoa!!!

Ok. Siinäpä taas hyvä palaute. Miten omat vedonlyöntiesimerkit? Ilman niitä tyhjää huutelua.

Asun sillan alla ja vedonlyöntini loppui kun pankkitililläni ollut enää katetta. Pelasin velaksi ja ulosotossa minulla on 25 tuhatta euroa.

Jos vedonlyöntivinkkejä haluat niin sinuna laittaisin ison potin Yu Hsiou Hsun puolesta että hän voittaa koko turnauksen.

Valitettava lieveilmiö tenniksessä: