Tennis vedonlyöntikeskustelut

Itseä tuo 2.20 ei houkuta yhtään vaikka toivonkin Vasojen voittavan.
Edellisen matsin 2.18 oli paljon parempaa valueta. Matsui on mielestäni paljon helpompi vastus mitä Virtanen joka voi halutessaan tykittää Vasat kentältä ulos.

Jos Vasat malttaa, niin hoitavat matsin. Verkolle aina, kun pystyy ja muuten varmaa peliä. Bollauksessa jäävät kakkoseksi. Murtoja tulee varmasti useampia.

2,2 riittää mulle.

Ite otin nyt Suzuki PVn 8ish kertoimella, saas nähä miten äijän käy :smiley: Molcanilla MTO huolia edellisessä matsissa…

Japanilainen näytti tänään jotenkin paljon väsyneemmältä kuin aiemmissa matseissa, tai ehkä oli jotain pientä vammaa kun teki niin paljon helppoja virheitä.
Luulen kuitenkin, että vähän hitaammilla kentillä tulee menestymään ja täytyy seurailla minkälaisia kertoimia hän saa jatkossa.

1 tykkäys

Pelaako Metukka tänään kuinka täysillä? Lohko 1sija on varma, Sinner oli ihan hyvä Hubia vastaan ja kuitenkin kotiyleisön edessä… Varmaan haluaa päättää kauden voittoon?

FedEx ATP Rankings Points (Singles & Doubles)
Round-robin match win 200
Semi-final win 400
Final win 500
Undefeated champion 1500
Singles Prize Money
Alternate $93,000
Participation Fee $173,000
Round-robin match win $173,000
Semi-final match win $530,000
Final win $1,094,000
Undefeated champion $2,316,000

Kyllä tossa iso panos rahassa ja pisteissä on ainakin :slight_smile:

Vai onko tuossa vain laskettu kaikki yhteen eikä siis extraa saa jos ei häviä matsia :grinning_face_with_smiling_eyes:

Tässä on mainio näkökulma tankkauksiin yms. Kaikki, jotka ovat laiskuuttaan valmiita antamaan 173 000 toiselle itsensä sijaan, jos omalla toimilla siihen voi vaikuttaa, niin kättä ylös…

1 tykkäys

Milojevicilla taitaa olla jotain hämärää vedonlyöntitaustaa kun bookkereista vain 20/40 tarjoaa prematch kertoimia ja livekertoimia vain neljä bookkeria.
Veikkaus ei missään vaiheessa tarjonnut mitään kertoimia vaikka Laaksosen matsista sentään kyse.

Hyviä vetoja saa, kun lyö aurinkoa vastaan syöttävää pelaajaa.

Odee tänään Surbitonissa päälle nelosen kertoimella - Kokkinakki tulee suoraan massalta kisaan, ei pärjää sitten yhtään.

Edit. taidanpa nelinkertaistaa välitystililtäni saamani rahat tänään, ja juoda loppuviikon vaan Alkon laadukkainta ja parasta eli Gato Negroa!

1 tykkäys

En viitsi laittaa, vaikka houkuttaa, koska sitten on tuplavitutus, jos Otto häviää. :grimacing:

4.20 ML pending :wink: Pistin pienen alustuksen myös peliin Otto Virtanen vs Kokkinakis pick, preview, tips and odds

Ps. tällä hetkellä Huesler ML jollain 3.70+ kertoimella, näyttää ihan hyvältä alkuun… On tämä ruohokausi hienoa aikaa vedonlyönnissä, varsinkin alkuun! Iso syöttöiselle Hueslerille eka 6-4 ilman ongelmia :upside_down_face:

1 tykkäys

Joo, ihan hyvin perusteltu veto. Mietin vielä…

Mietin muuten tuota Huesleria myös, mutta jäi laittamatta sekin. Nyt näköjään Nakashima mursi toisessa…

Ranskan avoimissa tänään Cilic kertoimella 2,37. En ylläty yhtään, jos Rublev sittenkin voittaa, koska Cilic on Cilic ja voi aina chokettaa, vaikka olisi muuten parempi.

Huesler mursi heti takaisin…

Blaah, ja Huesler missais 3 mp:tä tie-breikissä… Oon kyllä silti tyytyväinen vetoon kävi miten kävi - itse asiassa ruoholla on paljon parempi mielestäni yrittää alkuun näitä 3-4 ML underdogeja, kuin sitten + handicappeja vaikka ne olisivat ns. varmempia, mutta value selvästi ML vedoissa. Ei ole Nakashiman peli tehty kyllä ruoholle, syöttöä lukuunottamatta. Sen näki jo viime kaudella CH-tasolla, vaikka perustaso on imo selvästi top-50 muilla alustoilla.

Joo mä en luota Ciliciin tarpeeksi tuolla ~40 pinnan arviolla, pitäisi olla joku 3ish ML mulle… Rublev kuitenkin hyvänä päivänä vie sen, vaikka Cilic ollut kuinka hyvä - sitä paitsi en ole nähnyt kummankaan pelaavan tämän vuoden RGssä :smiley: Ehkä overia vois kokeilla jos kiinnostaisi.

Ja vituiksihan tämä Cilic-veto menee… :-1: :grinning:

En minäkään juuri koskaan enää laita Cilicin puolesta vetoja, mutta oli niin huikea esitys Medvedeviä vastaan, että piti laittaa

Vastahan mies meni 2-1 johtoon erissä :cowboy_hat_face:

Hyvä niin, mutta Cilicin pelatessa mikään ei ole koskaan varmaa, kyllä se tämänkin pystyy vielä häviämään… :grimacing:

Hyvää duunia Bera tänään, jatketaan tästä :facepunch: