Tennistä netissä ja tvssä

Eli kirjauduit ulos (käyttäjänimi + salasana) ja uudelleen sisään, niin toimii?

Suljin sovelluksen ja avasin uudelleen. Ei tarvinnut erikseen manuaalisesti kirjautua, kun laite automaattisesti muistaa tunnukseni; en muista, millä asetuksilla tuon oon saanut aikaan. Mutta juu, noin toimi.

1 tykkäys

Miksi live.itftennis.com ei näy ipadilla mutta kyllä Mac tietokoneella. Lukee näin;
Stream could not be loaded, no valid video source found

ERROR #600

manifestLoadError

On kyllä välillä perhanan vaikeeta saada suomenkielinen selostus tulemaan Eurosport playerissa. Itse vaihtelen päivämään mittaan kolmen laitteen välillä + Chromecast. Ainoa oikeasti vedenpitävä tapa saada oikea striimi tulemaan on käyttää tietokonetta ja mennä selaimella katsomaan. Varsinkin castin kanssa sekoilee ihan huolella. Tuleeko esim. nyt Jarkon ja Sixin selostusta jostain vai ei?

No nyt vaihtu “päästriimille” Sixin ääni. Varmaan oli sit taukoa, vai kuvittelinko oikein kun olin kuulevinani selostusta hetken aikaa Gasqeen matsiin.

Eurosportplayer poistuu käytöstä 13.1.2023 Eurosportin tiedotteen mukaan. Korvautuu Eurosport ja Discovery+ -palveluilla. Mitähän tuo tarkoittaa tenniksen seuraamisen kannalta? Hakemisesta huolimatta en löytänyt tietoa tai en ymmärtänyt miten näkyvät ja mitä maksaa.
Tähän asti ostanut silloin tällöin Eurosportplayerin hintaan 6,99€/kk.

Discovery+ on mulla. Siellä näkyy kaikki Eurosportin kanavat ja muut kavat siitä nipusta. On ymmärtääkseni saman hintainen? Ainakin oli.

Sovellus on ihan hyvä.

1 tykkäys

Discovery+ sport ollu tänä vuonna tilauksessa ja 9,99€/kk maksaa se.

Tuossa kootut selitykset, mutta ei nyt paljon auta. Minulla vuoden tilaus hintaan 39,99 ja oletan, että hinta nouse…

Siirtyy pois Eurosportplayer.comista eurosport.comiin välttämättä mikään ei muutu. Älytelkkarissa ei tarvitse tehdä mitään, muissa poista sovellus ja lataa uusi, vanhoilla tunnuksilla sisään. Sovelluskieli englanti.

1 tykkäys

Onkos porukalla tietoa, että mikä ES:n hinnoittelu tulee olemaan 13.1.? Oma tilaus päättyy 22.1., joten mietin että olisiko fiksua ottaa uusi vuosipassi hintaan 39,99€ ennen kuin se loppuu. Tuleeko ohjelmisto tenniksen osalta edelleen olemaan sama?

1 tykkäys

Sama mietityttää. Onko perus Eurosportilla tarjontaa esim AusOpenin kaikilta kentiltä karsinnoista alkaen? Tuskinpa.
Valinta sille olisi kai Discovery+ - ja mitähän se maksaa?

Kannattaa ottaa vain suosiolla Discovery+. Se on toiminut paljon luotettavammin kuin ES player koskaan.

Taitavat muutenkin olla pikkuhiljaa luopumassa ES Playeristä

Vaatinee Discovery+Sport-tilauksen, joka on jo 120€ vuositasolla, että näkee tennist. Itse ottaisin mieluummin 110€ TennisTV:n. ES Player on ollut houkutteleva juurikin hintansa vuoksi.

EDIT: 2019 julkaistun uutisartikkelin mukaan vielä 2023 nykyisellä sopimuksella (ohjelmistolla): Eurosport ottaa ATP-tenniksen täydellisesti haltuunsa – pitkä sopimus sisältää lähetysoikeudet yli 40:een turnaukseen

Tennis TV näyttää todella heikosti neluria.

Mikä pahinta, Tennis TV näyttää todella heikosti Snookeria…

3 tykkäystä

Näyttääkö tennistv nykyisin slämejä?

Äkkiselaamisen perusteella tennistv:n listalta ei löydy slämejä

Ei näytä Slameja.

TennisTV näyttää kaikki ATP 250, 500, 1000 turnaukset, ja rajattujen (varmaan vain isompien) turnausten nelureita. Tosin, näytettävät kentät rajalliset, pikkuturnauksissa vain pääkenttää, joten kaikkia kaksinpelejä ei näy.
-lisäksi näyttää esim. parhaillaan pyörivää United Cupia.

Eurosport/Discovery taas näyttää slamit, ja suurimman osan ATP turnauksista. 2022 oli joitain 250 ja 500 turnauksia joita ES ei näyttänyt (esim. Tukholma).
-kokemukseni mukaan ES:llä näkyvät nelurimatsit on samat kuin TennisTV:llä
-näytettävät kentät myös samat ES ja TennisTV

Hinta/laatu suhteeltaan ES/DiscoveryPlus on valovuoden edellä, varsinkin, kun ottaa huomioon kanavilla näkyvät muut lajit.

TennisTV:llä saa näkyviin vain nuo tietyt ES:n listoilta puuttuvat ATP turnaukset, jos haluaa maksaa.

1 tykkäys

Aiemmin (ehkä 2v sitten) Tennis TV ei näyttänyt nelureita vaikka oli TV-kenttä. D+/ES-p näytti. Toki selostamattomia. Voi olla, että on muuttunut.