Tennistä netissä ja tvssä

Kiitti tiedosta ja ohjeista. :+1:Samoin kävi minulle.

Täytyy taas ihmetellä mikä ihmeen neronleimaus Eurosportilla on ollut järjestää viime yön miesten finaalille tuplaselostus. Käytin äsken reilu 45 min aikaani ottelun kelailuun kuunnellen Seiron selostusta, kun paljon mieluummin kuuntelen Sixiä ja Niemistä. Noh, mennyttä aikaa ei saa takaisin.

Annoin periksi ja maksoin kuukauden Discovery+:sta. Sieltä voi sitten kohtuullisella kuvanlaadulla katsoa TV5:ttä. Antennitalouksien TV5 kun on niin epäselvä SD-laadulla, että katsomisesta ei tule mitään.

Six, Nieminen siis TV5:llä finaaleissa. Vastaava kuvio Snookerissa. Ilmeisesti Eurosport playerin voisi vaihtaa tähän, koska sisältää myös Eurosportin. En tosin ole tutkinut kuuluuko pakettiin vain ES kanavat 1-2.

Ei kai Eurosportilla yleensä kahta eri selostusta ole? Joskus tosiaan TV5:lla ja Eurosportilla eri selostus mutta nämähän ovat aivan eri kanavia? Matsin höpinöitä yms. ei koskaan näy TV5:lla.

Onko näissä Eurosport Playerin tallenteiden kuvakkeissa tms. aina näytettynä voittajan tuuletukset, aika ärsyttävää. Matsiakin voi toki analysoida, mutta ei haittais vaikkei tietäiskään aina voittajaa etukäteen.

Katsoja kiittää.

1 tykkäys

Vai kiittääkö? Nousee Eurosportin maksut taivaisiin. Itse aina laitan mainokset mutelle

1 tykkäys

Kuulostaa huolestuttavalta. Kuinkahan Eurosport Playerille? Tuleeko sinne rahapelimainontaa?

Ei ole mainoskatkoja ottelukohtaisissa lähetyksissä. Kanavalähetyksissä on tietenkin ihan samalla tavalla kuin TV:ssä, mutta eipä niitä ole mitään syytä käyttää. Etenkin kun ottelulähetyksissä on viime aikoina toiminut ihan hyvin se, että saa valittua enkkuselostuksen tai TV:n suomiselostuksen. Eli ainakin US Openissa pystyi kuuntelemaan TV-selostusta (Jakke yms.) ilman mainoskatkoja, kun käytti ottelukohtaisia lähetyksiä ja valitsi selostuskieleksi suomen.

1 tykkäys

Abu Dhabin näytösturnauksessa tänään noin klo 17 Nadal-Murray ja ilmaisstriimejä löytyy.

2 tykkäystä

Ja Eurosport player näyttää, kuten eilen Murray-Evans, oli ihan viihdyttävä matsi.

1 tykkäys

Katsooko kukaan täällä Eurosportia Apple TV:n sovelluksen kautta? Muuten hyvä, mutta todella rasittava bugi, että se sovelluksen sivu ei päivity koskaan automaattisesti, vaan laite pitää bootata ottamalla töpseli seinästä, jotta se päivittyy. Jos ei tee sitä, niin siinä näkyy esim. edellisen päivän lähetysten kuvakkeet, jos on silloin viimeksi bootannut. On uusi viime vuonna ostettu Apple TV, joten ei se siitä ole ainakaan kiinni. Miten voi olla tuollainen vika, eikö Apple TV:n sovellusta tueta? Kaikki muut apit toimii kaikin puolin hyvin siinä.

Minä katson ja todella ärsyttävää. Boottaan Apple TV:n tosin valikosta rebootilla.

Eurosport playerin sovellukset on aina olleet enemmän ja vähemmän bugisia kaikilla laitteilla. Kieltämättä kummallista, etteivät korjaa niitä.

Ok, jos sen voi bootata niinkin, niin pitää kokeilla.

Minulla on kyllä toiminut esim. HBO Max ja Netflix kyllä ilman isompia bugeja, eikä ainakaan tuollaista sivun päivittymisen ongelmaa ole. En kyllä ala mitään Discovery plussaa ottamaan, ties vaikka siinä olisi sama ongelma. :roll_eyes:

Sehän voi tosiaan olla niin, että panostavat juuri siihen Discovery+:aan ja jättävät ES playerin hunningolle.

Joo, voi olla. Otin nyt ilmaisen D+ kokeilun, ja ainakin se etusivu päivittyy automaattisesti. Ehkä otan sen kesällä Ranskan avoimia ja Wimbledonia varten. Maksaa 3 euroa enemmän, mutta toisaalta on myös muuta Discoveryn sisältöä. :+1::-1:

Minä kirjaudun aina ulos ja sisään Eurosportin apista, jotta näkymä päivittyy. Mahdollisimman lyhyt ja nopeasti näpyteltävä salasana käytössä :slightly_smiling_face: Viime viikolla laitoin tästä palautetta Eurosportille. Vielä ei ole vastausta kuulunut.

Joo, ihan naurettavaa, että pitää näperrellä tuon sovelluksen kanssa, että sivut päivittyy. Apple TV:llä kuitenkin kai kymmeniä miljoonia käyttäjiä, että luulisi, että Eurosportia ja Applea kiinnostaisi sovelluksen tukeminen? Ei kai sitten, kun Discovery Plussan ylivoima vie mielenkiinnon? :face_with_monocle:

Mulla on älytelkkarissa Eurosportplayer appi ja tänään huomasin kun iltapäivällä piti katsoa aamun dubbeli valmiiksi ettei sitä löytynyt ”latest” valikon alla. Noin katsoin sen tietokoneelta Maciltä. Miten telkkariin eurosportplayerin appi pitää päivittää? En haluasi joka kerran kirjautua ulos ja uudelleen sisään (pitkä sposti ja salasana ja hankala kaukosäätimellä kirjoittaa? Onko toista tapaa?

Sama täällä, ei löytynyt Eurosport-sovelluksesta mun Samsung-“äly”-TV:stä päivän pelien, tai latest-kohdan alta aamun nelinpeliä. Löytyy kuitenkin, kun hakee nimellä, esim. Heliovaara. Kumma, ettei kaikki tuoreetkaan pelit ole helpommin löydettävissä.
Ja tuo peli ei löytynyt noinkaan jotain klo 9:15, mutta kun suljin sovelluksen ja kirjauduin 5 min myöhemmin, löytyi ko. haun avulla.

1 tykkäys