Hollannilla oli joskus tosi raskas ulina fanikatsomossa jokaisen onnistuneen pallon jälkeen. Toivottavasti ei oo samat ihmiset paikalla. Aikoinaan piti ilman ääntä katsoa.
Eka erä Virtaselle 7-6(7-0)! Zandchulpilla meni kasetti jumiin tuossa pallojen kanssa pelleilyssä ja tiebrake sitä myöden. Sopii meille.
Wau Otto!!! Erittäin iso voitto ja lopussa osoitti jo upeaa sinnikkyyttä.
Olipa ihanan rauhallinen ja päättäväinen suoritus Otolta häilyväistä hollantilaista vastaan. Lopussa vielä jäätä suonissa, kun homma meinas mennä jännäksi. Mahtavaa!!
Toivottavasti Ruusuvuori on toipunut sairasteluistaan, täysin voitettavissa tämä ottelu silloin, tasainen matchup.
Leo Borg pelaa voitosta Garinia vastaan.
Borg nousemassa tasokkaaksi pelaajaksi. Eiköhän top100 tason nippanappa aikanaan saavuta.
Jäätävä määrä virheitä nyt TB:ssä. Ei voi Griekespoor hävitä tällä Emilin pelillä tätä TB:ia.
…ei oo Emppu parantunu parhaimmilleen…! ![]()
![]()
![]()
Mielestäni Emppu ei pelaa edes huonosti, sanoisin jopa vähän paremmin kuin Griekspoor…enemmän vaikuttaa sille, että alisuorittaa tiukoissa paikoissa toisin kuin Griekspoor.
Virtanen olisi paras valinta dubbeliin. On zonessa ja lentolyönnit kehityneet selkeästi.
Jatkopaikankin kannalta aika ratkaiseva matsi. On tuo kyllä surullista kun lähes tyhjille katsomoille pelataan. Metrolla olis tunnelmaa!
Eli mitä Ruusuvuoressa on siis parempaa? Ruusuvuoren uran momentum on alisuorittaminen tiukoissa paikoissa ja marginaalilyöntien hakeminen. Tämä ei ole muuttunut mihinkään, vaikka saanut ottaa irtiottoa sairas- ja treeniloman aikana.
Ei jatkoon.
Fiksua Empulta hävitä kahdessa. Jaksaa nelurin vääntää.
Onkohan järkevää pistää emppua tuohon neluriin. No Jarkko sen varmasti parhaiten pystyy arvioimaan.
Patti pelaa
Loistavaa hyvä valinta!
Nytkun katsoo nii ei vielä ollu, toivottavasti muuttaa
Näinpä
Eka erä nelurissa Hollannille. Kyllä harmittaa tuo Ruusuvuoren tappio.
Jos halutaan tämä peli kääntää, niin täytyy Harrin parantaa syöttämistä ja Patin palautustyöskentelyä.