Ihmetyttää kovasti, että miksi Harri pelaa A:ssa ja Patti B:ssä? Silloin kun pelasivat ahkerasti yhdessä olivat toisin päin ja homma toimi. Patti kämmenensä kanssa ei ole vahva B:ssä… Ja Patin kämmenellehän nuo syöttääkin. Vaihtaisivat toisessa erässä toisin päin, niin voisi vaikka ottelu vielä kääntyä. Lisäksi harmittaa nähdä Patin vatsakumpu, ei ihme, että viime aikoina ei ole menestystä tullut. Ylimääräinen paino paitsi haittaa pelaamista, niin aiheuttaa myös niitä loukkaantumisia, joista luulisi, että Patti olisi saanut tarpeekseen. Harmittaa Suomi-Tenniksen kannalta, että taas taidetaan hukata potentiaalinen menestyjä tällaiseen amatöörimaiseen touhuun, että ammattiurheilija ei pysty pitämään painoaan kurissa. Samoin Kontisen uran loppu oli surullista katsottavaa, kun samasta syystä oli kuin varjo entisestään.
Parin vois laittaa kyllä 10 viikon dieetille
Niklas-Salminen on silti varmaan kymmenen kiloa kevyempi kuin pari vuotta sitten kun pelasi vielä kaksinpeliä. Eikä nelurissa ole niin justiinsa, kaljamahainen Leander Paes pelasi huipulla päälle 45-vuotiaana.
Paes olikin ihan muista syistä pitkään huipulla ja kuinka kova olisikaan ollut ilman sitä kaljamahaa? Ei ollut myöskään yhtä herkkä loukkaantumaan kuin Patti.
Samaa mieltä.
Joskin Patti oli varsin tukeva ja pyöreä luontaisesti jo lapsena ennen teini-ikää 12-vuotiaana ja on huikea saavutus että tennisjunnuporukan eniten kuulantyöntäjän kropan omaavasta kasvoi noinkin tasokas ammattitennispelaaja.
Patti oli 15-16veenä huipputikissä fyysisesti. Kunnes myöhemmin pyöristyi uudelleen.
Jos on liikunnallisia lahjoja, pallosilmää, paineensietokykyä ja peliälyä, niin hyvässä valmennuksessa voi melkein minkälaisella luontaisella kropalla menestyä. Ei Patin tarvitsisi olla mikään Cristiano Ronaldo mutta kun kaljamaha ja kaksoisleuka on tuota luokkaa, niin kyllähän se kertoo, että treeni ei maistu, ruoka maistuu. Olen keskustellut Pattia valmentaneiden kanssa ja ovat kertoneet, ettei Pattia treenaaminen kovinkaan kiinnostanut, kisaamisesta nauttii. Joku tiukka ja vaativa koutsi voisi olla oikea ratkaisu. No, toivotaan parasta ja että paino pikkuhiljaa tulisi alas eikä ainakaan yhtään ylöspäin.
Taitaa olla Kankaanpään Nastaset kannustamassa Ristomatti Hakola -lippujen kanssa ![]()
Ei täällä paikallisia ole kattomassa, mutta suomalaiset, hollantilaiset ja paikallinen trumpettiryhmä elää hyvin pelissä mukana. Näyttää ehkä telkkarista vähän karulta, mutta kyllä täällä asennetta on!
…meni vähän epätoivoseks… ![]()
![]()
![]()
Onneks neluritaistelu jatkuu…! ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
…pienestä oli kii; 3. erän rasitus.
Tuo oli kyllä aikamoinen ryöstöerä Suomelta…ihan köysisssä useissa syöttövuoroissa eikä muutenkaan mitään saumoja palautusvuoroissa.
Tää Jonkan viestin sanoma ei oikein aukene?
Kaikille ei varmaan ole ihan selvää miten pelataan ![]()
Hollanti ei pelaa huomenna.
Ei mitään palaa Suomella breikkeihin. Melkein täytyy toivoa tie-break voittoa.
Murto käytännössä vaatisi 0-40 tilannetta, siihen päästäkseen se käytännössä vaatisi Patilta yksittäistä haamu palautusta tai sitten vastustajien kaksoisvirhe Patin ruutuun.
Kieltämättä koomista kun Patti nostaa paidanhelmaa ja pyyhkii hikeä naamalta niin alta paljastuu kunnon kaljakeissi. Noh, massa on voimaa…
Noh. Toivottavasti Emil saa itsensä iskuun parissa päivässä. Tiafoe olisi kaadettavissa ja sitä kautta ylläriin saumat. Toisaalta ristiinpelaaminen mahdollista ja Kroatia nollille nurin olisi kova juttu.
Mutta olipas ikävän tiukka tappio.
Mitkähän olisi Virtasen yllätysmahdollisuudet Tommy Paulia vastaan? Ulkokovilla tai hitaalla sisäkentällä ei olisi paljon mahkuja, mutta ehkä tällaisella nopealla ja matalapomppuisella kentällä voi jopa voittaa, jos syöttää 65-70% ykköset sisään ja kaikki menee nappiin? Sattuman vaikutus on tällaisilla alustoilla suurempi, koska isoa syöttöä on niin vaikea murtaa, ja yllätyksiä voi tulla enemmän.
En rahojani Oton puolesta uskalla sijoittaa voittoon, mutta sanoisin että erän vähintään Otto kyllä kairaa Paulilta jos mainitsemasi ykkös% on yli 60%.
Lisäksi ainakin Zandchulpia vastaan Virtanen näytti henkisesti valmiimmalta pelaajalta Jarkon katsoessa peliä palautteiden kanssa läheltä.
Aikalailla USA pelikin on Emilin varassa Hollannin tavoin ja Tiafoe on lyötävissä. Tappio Tiafoesta olisi myös aika isku Emilin selkärankaan muutenkin mollivoittoisesti jatkuneen kauden osalta.
Emil johtaa keskinäisissä Tiafoeta peräti 3-0, joten kapteeni Bryan saattaa miettiä Paulin laittamista Emiliä vastaan, jolloin McDonald kohtaisi Virtasen. Toki molempien viimeinen matsi, niin voi olla, että USA siinä vaiheessa selvittänyt jo tiensä jatkoon jopa varmasti.