Tämähän olisi se ideaalitilanne, että jenkkien jatkopaikka olisi varmahko ja Suomella olisi voiton jälkeen selkeästi panosta niin USA ei ehkä olisi sata lasissa mukana. Ristiinpelaamisen vaara ja mahdollisuus tässä kaikilla väijyy.
Onko tietoa miltä kanavalta / streemistä näkisi USA-CRO peliä? EDIT: Unibetiltä löytyi.
On se kyllä kumma kun näitä ”MM-kisoja” ei pysty seuraamaan mistään jos ei raahaudu itse pelipaikalle. Unibet vaatii näköjään talletuksen jos meinaa sieltä katsoa.
Tulee kuitenkin halvemmaksi, kuin paikan päälle meneminen ![]()
Paikan päälle menemistä halvemmaksi tulee jopa Davis ja Fed Cupien lähetysten tilaus.
Ei toki ihan halpaa vain yhden ottelun katsomiseen, tilausaika näköjään vuosi, 39,99€.
Siis 40€/vuosi ja näkeekö siihen hintaan kaikki DC matsit ympäri maailmaa?
Gojo voitti, ei edes niin kovin yllättäen, Tiafoen. Gojo on ollut kovassa vireessä ja tämä alusta sopii hänelle hyvin, kuten Virtaselle. Tiafoen rekordi sisäkovilla on myös selvästi heikompi kuin ulkokovilla.
Ruusuvuori tulee myös olemaan suurissa vaikeuksissa Gojon ison syötön ja voimapelin kanssa.
Pikkusumman voi laittaa sisään ja kaikki näkyy (paitsi Wimbledon) eli oli tilattava se Jurosporttikin, jolla myös selostus ja parempi kuvanlaatu paikoin.
Riippuu tuloksesta. Jos Suomi häviäisi kaikki pelit (mitä ei käy!) niin, kai se telkkari lähtee parvekkeelta. Riippuu siis saloran laadusta.
Krajicek/Ram-Dodig/Pavic ratkaiseva neluri 7-6(5),6-7(3),6-2. Mainittavaa etenkin jenkkien ykkössyötön ruutuunosumisvarmuus, 95/97, yksi epäonnistunut ykkönen tokan erän lopussa, toinen kolmannen.Tuollaista harvemmin näkee, onkohan Splitissä tavallista suuremmat syöttöruudut? Kroaateilla “vain” 83/89. Toki voittoprosentit molemmilla ainoastaan 75-76%.
Itse olen tallettanut Unibettiin 5 euroa jo muutama vuosi sitten. Ei oo kallista kun ei se sieltä pois kulu ![]()
Ja jos oikein tiukkaa tekee, niin sieltä voi kotiuttaa lähes kaikki ja jättää vain vaikka 0,05€.
Voi olla tyhmä kysymys, mutta saako Davis Cupin otteluista ATP-pisteitä?
Ei ole tyhmä kysymys, sillä ennen Masilman lohkosta sai. Vuosiin ei kuitenkaan ole enää saanut.
Uskon Hollannin voittoon tänään.Griekspoor +nelurissa. Entäs muut, mitä veikkaatte?
Nyt ainakin hyvät saumat Hollannilla, kun VdZ voitti Paulin.
Griekspoor johtaa jo murrolla ja tulossa vielä uskomattomassa vireessä oleva neluripari.
Griekspoor vie erän helposti . Winnerit 13-1. Tiafoen itsetunto on varmaan jäänyt rapakon taakse.
Mikähän mahtaa olla nykyään arvostus DC:lle jenkeissä? Kautta aikain menestyksekkäin maa, mutta viimeisestä mestaruudesta on jo 16 vuotta. Pitäisi varmaan viedä yksi lohko jenkkeihin niin äijät olisivat paremmin iskussa kotiyleisön edessä vai painaako vaan jalka US Openin jälkeen. Vähän turhan äkkiähän nämä kinkerit alkoi niille jotka pelasi pitkälle Nykissä.
…nyt on ratkaasuhetket meneillään; Griekspoor tosi kovassa vedossa. ![]()
![]()
![]()
3. erä TB ![]()
![]()
![]()
Griekspoor vei TB:n 7-3, viimene piste tuli pisterangaistuksella, kun tuomari tuomitsi syötön haastosta pisteen Alankomaille eikä uutta syöttöä (niinku eilen oli tehty). Sitä Tiafoe ei sulattanut… 6-3, 6-7, 7-6
…alustan matala pomppu ei tainnu soveltua hyvin Tiafoen lyönnille???
Hollanti 2-0