Davis cup

Katsomossa maajoukkueverkkarit päällä Suomen 2010-ikäluokan 12-13v maskottikolmikko. Muutaman vuoden kuluttua Oton maajoukkuekavereita.

Melko tyly lopetus😅. Kolme 230 km/h ässää ja viimeinenkin piste aika kliinistä tykitystä. Hieno kolmas erä ja siinä murtogeimissä pari mahtavaa viimeistä pistettä. Hieno katsoa taas Oton peli-ilmettä!

2 tykkäystä

Ihan uskomaton päätös. Hallissa suomalaiset syttyi aivan täysiä. Ei tolleen voi tehdä :joy: :bomb:

1 tykkäys

Harvinaisen tyly syöttövuoro ottelun loppuun, upeata katsella.

Pitää kuitenki huomioida painetilanne tuossa. Käytännön pakkovoitto Suomelle ja tollanen geimi matsin loppuun :clap:

2 tykkäystä

Otto pelannut nyt kaksi matsia tosi hyvällä tasolla. Noilla otteilla kuuluu kyllä Top100. Nyt vain sama tatsi kiertueelle loppukaudeksi, hyvä offseason ja 2024 läpimurto.

2 tykkäystä

Ruusuvuoren peli näyttää alun perusteella aika vaikealta, toivottavasti parantaa ja virheet vähenee!

1 tykkäys

Heittämällä top100 näillä otteilla. Davis Cupin henki ja Jarkon läsnäolo selvästi auttaa. Ei marise eikä kitise vaan keskittyy peliin huomattavasti paremmin ja otteet tätä luokkaa. Voi myös olla, että Janin ja Jarkon opit/ideat alkaa sisäistymään!

2 tykkäystä

Pääseekö isäntämaa lohkovaiheessakin valitsemaan alustan? Gojoa ajatellen valittu?

Jonkin sortin katkeaminen vaadittaisiin nyt Gojolta. Sen verran helpommin pitää syöttönsä. Ei povaa hyvää tiebreakiin.

Onneksi olin taas väärässä. Emil hoiti taiskan ja Kojo hyytyi.

Näin kävi. Ei mitään hätää tässä! :+1:

Povaa mitä povaa! Taiska himaan 7-3

Otto on vaihtanut faijan vanhan, katkeilevan BASF:n krominauhaan.
Kova ukko, kylä lähtee!!

Gojo tikkaa tiukkaa syöttöä, mutta on ne paineet kotikentälläkin… nyt vaan vankkaa pitoa ja ootellaan tulostaulun metkuja! :tennis::slightly_smiling_face::+1:
Hyvä Emppu!!! Let’s go!!!

1 tykkäys

What a point!!!

Kroaatin jupituksen jälkeen. Tästä Emil!

Edit: neljäs kerta toden sanoo!
USAn kaato alkaa jo tulla mieleen. Onko Malagaan vielä halpoja lentoja jäljellä? :sunglasses:

2 tykkäystä

Voi peura ja voe pojjaat!!! :sparkles::sparkles::sparkles:

Aivan huikeata, loistavaa!!

1 tykkäys

Siisti lopetus tässäkin ottelussa.

Sitten asioiden edelle. Miten Malagan finaaliturnauksen lohkot arvotaan? Eli onko merkitystä vaikka sillä, että voittaako Suomi tuon Splitin lohkonsa vai sijoittuuko toiseksi?

Ykköset kakkosia vastaan, ja arvotaan.
Suomi ei voi voittaa lohkoa, USA:n kanssa ratkotaan lauantaina lohkon kakkostila.
Hollanti voittaa
Kroatia on neljäs
Kroatia on lohkon viimeinen, Kroatian lopuilla matseilla ei ole enää sijoitukseen merkitystä, harmi paikallisfaneille


https://www.daviscup.com/media/330432/330432.pdf#page33

2 tykkäystä