Tennis vedonlyöntikeskustelut

Dolgopolov pitäisi olla tänää “helppoa rahaa” 6 kerroin… Jos haluat taas sen kuuluisan varman, ota +2,5 erää lapulle melkein 2 kertoimella :wink:

Myös Rublevin päälle 2.50 kertoimet kuulostavat todella hyvältä, koska Goffinilla ollut taas vaikeuksia ja olen lukenut (vaikka en ole nähnyt) että olisi jonkinlaista loukki ongelmaa että ei ole täydessä kunnossa. Toisaalla Rublev “jyrännyt” täällä ja peli ollut todella vakuuttavaa, kovia kavereita kuten Bedeneä ja eritoten Dimitrovia vastaan. Itse näen tämän lähes 50/50 matsina.

Joo, olen molempia noista minäkin miettinyt, mutta taitaa Nadal kuitenkin grindata Dolgon ulos, kuitenkin ihan solidia peliä esittänyt täällä, vaikka sen esityksiä haukuttu?

Kyllä Dolgon 6 kertoimissa ilmaa on… Ihan jo keskinäisten perusteella kun Dolgo vienyt 2/3 viimeisistä kohtaamisista nimiinsä ja Nadal ei tykkää tästä matchupista massan ulkopuolella. Sekin vielä että Dolgo ollut todella motivoitunut ja vakuuttava, toki muuten en tähän koskisi mutta nyt on hyvät “fiilarit”. Sanoisin että jossain 4 tuntumassa ois varmaan “oikeat” kertoimet.

Joo kyllä mä ottaisin +2.5 erää Dolgolle. Tällä kertaa syy miksen on puhaasti ettei ole euroja millään pelitilillä :slight_smile:

2 tykkäystä

On siinä ilmaa, mutta ei vaan jaksa uskoa, että Dolgo voittaa. Pelkään että Nadal kuitenkin kääntää paras viidestä pelattaessa varmuudellaan matsin lopulta edukseen. Ei ole sitä vahvaa kutinaa, että Dolgo voisi oikeasti voittaa…

Vaikka tuo Dolgon matsi menikin ihan penkin alle, niin tämä oli sentään ihan nappi osuma… Suora voitto 2.75 kertoimella, ja +1,5 erää sekin todella helposti päälle 1.80 kertoimella :slight_smile:

1 tykkäys

Eipälemättä on nappiin mennyt vedonlyönnit, kun oikein omaa kirjoitusta pitää lainata… Miten Dolgopolov osui? Lopez? Zverev?

Niin hutejakin tulee, mutta olisi kiva jos ensi kerralla tulisit sanomaan mielipiteesi ennen matsia etkä räksyttämään pelin jälkeen jotain paskaa… Ja on se kyllä ihme muuten kun ei joka kerta osu nuo 11 ja 6 kertoimiset vedot kuten edellä mainitsemasi.

Edit. Väitän että olet aika heikoilla hangilla jos ruvetaan puhumaan tennisvedonlyönnistä ja palautuksista, kun minulla on reilut pari sataa vetoa/ vihjettä mitä olen kirjoittanut miesten tenniksestä yhdelle saitille ja tällä hetkellä palautus näyttää 112% noissa. Toki eiväthän nuo sinulle mitään merkitse kun muutama 6 ja 11 kertoiminen hassuttelu mitä olen tänne kirjoitellut on mennyt pieleen. Ja tälläkin palstalla on yksi joka tietää nämä minun palautus% ja vetoni,

Pssst. Pointti saattoi olla vain se, miten noloa on lainata omia kirjoituksiaan… Äläkä nyt yritä väittää, ettetkö ollut tosissasi Zverev-veikkauksesi kanssa.

Ja hei, jos omilla vedoillaan kehua pitää, niin Veikkauksen mukaan palautus tenniksestä näyttää täällä 160,53%. Toki summat ovat pieniä, en ole rekisteröitynyt muualle kuin Veikkaukseen, eikä vedonlyönti juuri edes kiinnosta. Tennis sen sijaan kiinnostaa, enkä anna antipatioiden vaikuttaa harvoihin vetoihini.

Nyt on kyllä semmonen finaali, että en osaa yhtään laittaa vetoja, Nadal voittaa, mutta kuinka paljon? Saako Anderson erääkään? Tämän finaalin taidan ihan suosiolla passata…

Illan Grande finaleen ei kyllä mielestäni saa oikein valuee tekemälläkään mutta kyllähän sitä silti jotain piti lyödä ihan vaikka huvikseen :smiley: Toiset nojaa tässä taas “yllätykseen” mitä lukenut ja veikkaa Andersonin saavan erän vähintään, mutta jotenkin tunne että tää nyt oli tässä Kevinille mies on saavuttanut sen minkä voi täältä saavuttaa ja kiva mennä kotio “hopeamitali” kaulassa… Toisaalta NAdalin kertoimet ovat ihan naurettavia, ja ihan syystäkin koska mies johtaa 4-0 h2h ja kaikki oikeastaan puoltaa miestä tässä finaalissa jossei Anderson sitte syötä häntä ulos tältä planeetalta ja ammu miestä ulos kentältä pommeillaan. Eli ainoa vaihtoehto olisi suoraan 3-0 Nadalille lapulle jos miestä haluaa veikata, ja sen skippaan kyllä. Otin sitten +6,5 gamea Andersonille kun mielestäni tuolla on ainakin helposti se 50% chanssi osua ja kerroin tasan 2. Tosiaan jos on tänään vapautunut Kevin kentällä ( joka ei choketa) ja on kova syöttöpäivä niin joku 7-6, 6-4, 6-3 kelpaisi tähän :wink:

Huomenna Sascha Zvereville uskomatonta kerrointa! Siis olen TODELLA yllättynyt tässä että Sascha ei ole suosikki, koska Rogerin taso välillä muistuttaa vähäsen jopa CH-tennistä nykyhetkellä… Siispä Saschaa lapulle ISOLLA, niin loppuviikon voi ottaa sisäfileen lisäksi vaikka hyvää vuosikerta punaviiniä :wink:

Edit. ainii ja Sascha johtaa h2h ja viimeiset neljä kohtaamista 3-1 miehelle ( yks Hopman Cupissa) Ei voi hävitä 36 vuotiaalle!!!

Loppukuuksi kaalikeittodieetille, jos tuollaisia haksahdit lyömään… :wink:

2 tykkäystä

Vinkkejä muiggeleitten peleihin tänään Miamissa?? Itse en ole mikään WTA-expertti, mutta jos täältä löytyy niin kiva :wink:

Nyt on pommitulos tarjolla.

Nottingham CH maanantaina
Peter Polansky ATP119
vs
George Loffhagen ATP893

kertoimet 1.04 ja 10.00

2001-syntynyt britti pelaa suurta letkeää peliä ja viihtyy ruoholla. Ei nämä kerroinasettelijat tunne näiden junnulupauksien potentiaalia?

Polansky ja Loffhagen molemmat hävisivät juuri Roland Garrosin pääsarjan 1.kierroksella. ero vain sarjat, miehet ja pojat.

Tuon jälkeen Polansky kävi häviämässä Surbitonin CH avauskierroksella McDonaldille. Viime vuonna Polansky hävisi 3 kertaa näissä ruoho-CH 1.kierroksilla ja onnistui häviämään Wimbledonin karsinnoissa Italian Travaglialle.

Loffhagen oli vuosi sitten liekeissä junnujen Wimbledonissa kun kaatoi Mollekerin.
Katsoin streamistä 3.kierrosta ja vakuutuin vaikka hävisi. Oli paras 01 syntynyt ruoholla vuosi sitten.

Tänä vuonna huhtikuussa FU-finaali joten pärjää jo miehiä vastaan.
2001 ikäluokan pelaajien paras päänahka on Virtasen ATP292 ja se suuressa vaarassa rikkoontua reilusti kun Loffhagen kohtaa kolmekymppisen ATP119.

Kerroin 10.00 ihan kohtuu?

All in!

Jos usko on kova?

Tuohon kohteeseen vain panosrajoitus ja ei voi pelata isolla jytkyllä.

Löysin sellaisen artikkelin jossa otsikoidaan Loffhagenin olevan paras brittilupaus sitten Andy Murrayn.
Samaa mieltä, vaikka paljon sanottu, sillä onhan nykyinen ATP top20 Kyle Edmund muistettava. Loffhagen aika liki samaa tasoa tilastollisesti kuin oli 16v-17v Edmund mutta lyö hieman tulivoimaisemmin.

Toki kun ikää vasta 17v 2kk, niin täysi raakile vielä ja mitä tahansa voi tapahtua CH-ottelussa. Toivottavasti ei ainakaan kipsiin mene. No tämä ei ole mikään Dan Evans.

Loffhagen ainakin aloitti hyvin

*2-0 ja pisteet 8-0
3-0

1 tykkäys